SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geschokt, ik zeg het jeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Truste
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat is toch geen 5 uur rijden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Yes, ik ga met je mee slapen.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:18 schreef Bally-b het volgende:
Trusten mensen, en speciaal voor mijn heldin @:mizzezamy dikke kus![]()
![]()
![]()
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekker saampjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lavasaus nooit van gehoordquote:Op zondag 18 mei 2025 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kapsalon gegeten met lavasaus netWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
O echt geen ideequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best wel, half zakje gegeten. Al was het een best groot sauszakjequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jij kan volgens mij ook goed tegen pittigquote:Op zondag 18 mei 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Best wel, half zakje gegeten. Al was het een best groot sauszakje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Had je gisteren ook al geen patatje stoofvlees?quote:Op zondag 18 mei 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Best wel, half zakje gegeten. Al was het een best groot sauszakjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meh valt mee, eet weinig pittigquote:Op zondag 18 mei 2025 22:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij kan volgens mij ook goed tegen pittigJa maar was buitenquote:Op zondag 18 mei 2025 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je gisteren ook al geen patatje stoofvlees?Uw ADH vitamine Worst
Lekkere etertquote:Op zondag 18 mei 2025 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meh valt mee, eet weinig pittig
[..]
Ja maar was buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat mag niet?quote:Op zondag 18 mei 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
Bakkie yoghurt hier. Want anders ga ik weer wat anders snaaien
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey Stevenquote:Op zondag 18 mei 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
Bakkie yoghurt hier. Want anders ga ik weer wat anders snaaien
En lekker?quote:Op zondag 18 mei 2025 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kipsalon gegeten met lavasaus netThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of gewoon weer verder met fastfood eten als je toch al bezig bentUw ADH vitamine Worst
Soms even een vette hap is best lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar vond het toch beetje duur en toch minder dan een gewone kapsalon en met lavasaus nog wat duurderquote:Uw ADH vitamine Worst
Miste je al vandaaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lievquote:
Gevuld weekend had ik wel. Vanaf morgen weer werken/computeren/bolkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja niet te gezond hoor. Maar als ik nou soms niet toegeef aan verleidingen dan scheelt dat weer iets. Alle beetjes helpenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vanaf Hemelvaartsdag neem ik zo'n twee weken vrijquote:Uw ADH vitamine Worst
Is ook zo,,maar soms wel lastigquote:Op zondag 18 mei 2025 22:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja niet te gezond hoor. Maar als ik nou soms niet toegeef aan verleidingen dan scheelt dat weer iets. Alle beetjes helpen
Vind ik tenminste
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja Hij heeft 2 werkdagen nodig om voor te bereiden voor die meet en na afloop nog 3 weken om bij te komenquote:![]()
Lekker ff bijkomenquote:Op zondag 18 mei 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vanaf Hemelvaartsdag neem ik zo'n twee weken vrij![]()
![]()
2 dagen voorbereiding vind ik persoonlijk wat langquote:Op zondag 18 mei 2025 22:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja Hij heeft 2 werkdagen nodig om voor te bereiden voor die meet en na afloop nog 3 dagen om bij te komen
3 dagen om bij te komen weer heel kort![]()
![]()
Ja, ik had niet goed gelezen. 2 weken dusquote:Op zondag 18 mei 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
2 dagen voorbereiding vind ik persoonlijk wat lang
3 dagen om bij te komen weer heel kort![]()
De 29e is hemelvaart dus sws vrijquote:Op zondag 18 mei 2025 22:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja Hij heeft 2 werkdagen nodig om voor te bereiden voor die meet en na afloop nog 3 weken om bij te komenUw ADH vitamine Worst
En ik weet niet wat ik nog allemaal ga doen maar gevuld zal het wel zijn met leuke dingenUw ADH vitamine Worst
Ja had ik ook 1 was net niet genoeg als volledige maaltijd.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar vond het toch beetje duur en toch minder dan een gewone kapsalon en met lavasaus nog wat duurderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat hebben we hier nietquote:Op zondag 18 mei 2025 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De 29e is hemelvaart dus sws vrijMaar wij hebben dan weer de 26ste vrij
![]()
Beter een gevuld weekend dan de hele dag bolkenquote:Op zondag 18 mei 2025 22:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Liev
Gevuld weekend had ik wel. Vanaf morgen weer werken/computeren/bolken
Ja helemaal mee eens. Genieten is om belangrijkquote:Op zondag 18 mei 2025 22:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook zo,,maar soms wel lastig
Vind ik tenminste
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En dan. Vakantie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat voor feestdag is het dan?quote:Op zondag 18 mei 2025 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat hebben we hier nietMaar wij hebben dan weer de 26ste vrij
Uw ADH vitamine Worst
Heb je nog plannen?quote:Op zondag 18 mei 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vanaf Hemelvaartsdag neem ik zo'n twee weken vrijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wil eens Aken bezoeken met een overnachting, en misschien Antwerpen - Gentquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 18 mei 2025 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Memorial day. Vergelijkbaar met dodenherdenkingBijna goedquote:![]()
![]()
Ik zie jou eigenlijk ook zo voor me.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Beide wel mooi. Zou het doen als ik jou was Aken ben ik nooit zelf geweest. Maar wel eens een documentaire gezien. België is ook een mooi land.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil eens Aken bezoeken met een overnachting, en misschien Antwerpen - GentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolken is leuk, maar in de tuin spelen met mijn neefje van 1 is pricelessquote:Op zondag 18 mei 2025 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter een gevuld weekend dan de hele dag bolken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gent ben ik al eens geweest lang geleden en Antwerpen nog recent maar dat ligt op de route, maar Aken ga ik sws want nog niet geweest en kan met treinabo gratis heenquote:Op zondag 18 mei 2025 22:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beide wel mooi. Zou het doen als ik jou was Aken ben ik nooit zelf geweest. Maar wel eens een documentaire gezien. België is ook een mooi land.Uw ADH vitamine Worst
Lekker chillen in die lange zuipkeetquote:Op zondag 18 mei 2025 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gent ben ik al eens geweest lang geleden en Antwerpen nog recent maar dat ligt op de route, maar Aken ga ik sws want nog niet geweest en kan met treinabo gratis heen![]()
![]()
Aken is wel mooi, maar ga dan wel naar een van de baden. Ik vond Antwerpen wat tegenvallen, maar Gent (en Brugge) is wel mooi. Je kunt het allemaal makkelijk met de trein doen.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil eens Aken bezoeken met een overnachting, en misschien Antwerpen - Gent![]()
Antwerpen vind ik best leukquote:Op zondag 18 mei 2025 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Aken is wel mooi, maar ga dan wel naar een van de baden. Ik vond Antwerpen wat tegenvallen, maar Gent (en Brugge) is wel mooi. Je kunt het allemaal makkelijk met de trein doen.Uw ADH vitamine Worst
+1 toch.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Over 2 weken weten we welke gestoorde bolkers er allemaal tegenover de vetluikjes de piano aan het missen waren
Ik op zeker![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Loop je dan gewoon een rondje en ga je dan op het terras zitten of volg je een bepaalde route zodat je de geschiedenis enzo op snuiftquote:Op zondag 18 mei 2025 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Aken is wel mooi, maar ga dan wel naar een van de baden. Ik vond Antwerpen wat tegenvallen, maar Gent (en Brugge) is wel mooi. Je kunt het allemaal makkelijk met de trein doen.![]()
![]()
+21quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het is geen kleine stad en er is voldoende te doen. Ik was een paar dagen in Antwerpen en een paar in Brussel, maar vond Brussel leuker. Maar goed, dat is al 30 jaar geleden en ik sliep in een verlopen jeugdhotelquote:![]()
![]()
Net nog knoflookpaddestoelen op van de grill trouwensquote:![]()
![]()
Ik probeer meestal wel een lijstje te maken met dingen die ik wil zien, maar uiteindelijk is het een combinatie van bepaalde route en willekeurig rondlopenquote:Op zondag 18 mei 2025 22:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Loop je dan gewoon een rondje en ga je dan op het terras zitten of volg je een bepaalde route zodat je de geschiedenis enzo op snuift![]()
![]()
Brussel vond ik ook leukquote:Op zondag 18 mei 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is geen kleine stad en er is voldoende te doen. Ik was een paar dagen in Antwerpen en een paar in Brussel, maar vond Brussel leuker. Maar goed, dat is al 30 jaar geleden en ik sliep in een verlopen jeugdhotelUw ADH vitamine Worst
Ik heb vandaag ook paddenstoelen op.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net nog knoflookpaddestoelen op van de grill trouwens![]()
![]()
Komt wel dichtbij zo.
![]()
![]()
Ik verwacht niet dat er gebrek aan bijvulpunten is de 31e.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
En dan hoop ik dat we inmiddels al wel weer ergens bij kunnen tanken
En nog wat kampioen worden en F1 race winnen tussendoor. Was me het middagje wel hoor.
quote:Op zondag 18 mei 2025 23:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
En dan hoop ik dat we inmiddels al wel weer ergens bij kunnen tanken![]()
![]()
Was je ook in Eindhoven?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En nog wat kampioen worden en F1 race winnen tussendoor. Was me het middagje wel hoor.![]()
Nee, bij een maat van me die jarig was. En die zei dus 5 wedstrijden geleden toen we 9 punten achter stonden:"Julllie komen toch wel naar m'n feest de 18e? Dan worden we kampioen!"quote:
Eng gewoon hoe die gast kampioenschappen voorspelllen kan![]()
![]()
Heel engquote:Op zondag 18 mei 2025 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, bij een maat van me die jarig was. En die zei dus 5 wedstrijden geleden toen we 9 punten achter stonden:"Julllie komen toch wel naar m'n feest de 18e? Dan worden we kampioen!"
Eng gewoon hoe die gast kampioenschappen voorspelllen kan![]()
![]()
![]()
![]()
7 borrels, 10 bier en 15 stukken eten van de bbq af iig.quote:En een zilveren schaal.
perfectie dusquote:Op zondag 18 mei 2025 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
7 borrels, 10 bier en 15 stukken eten van de bbq af iig.En een zilveren schaal.
![]()
Veel perfecter wordt wel lastig ja.quote:
En ook nog eens heerlijk weer voor een BBQ.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
7 borrels, 10 bier en 15 stukken eten van de bbq af iig.En een zilveren schaal.
![]()
![]()
Beiden zijn wel leuk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog een kratje speciaal bier en een paar joekels van boobies erbij die worden begeleid door dames die niet kunnen sprekenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
*burp* Meer dan prima jaquote:Op zondag 18 mei 2025 23:11 schreef Shii het volgende:
[..]
En ook nog eens heerlijk weer voor een BBQ.
Ik hoop het van niet, anders zouden de eerste paar al kopjes aan het geven zijn aan de andere kantquote:Op zondag 18 mei 2025 23:14 schreef Shii het volgende:
[..]
15e stukje van de BBQ nog aan het verwerken?
Dat waren wel de paddestoelen, maar die zijn licht verteerbaar tochquote:Op zondag 18 mei 2025 23:14 schreef Shii het volgende:
[..]
15e stukje van de BBQ nog aan het verwerken?
Meestal wel, maar er zal maar eens een dwarse tussen zitten.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat waren wel de paddestoelen, maar die zijn licht verteerbaar toch![]()
![]()
Ons moeder appt ook nog ff om te feliciteren. Geeft geen fuck om voetbal en/of F1 maar toch ff kijken wat het geworden is en dan iets sturen hè.![]()
![]()
![]()
Ik pluk dus echt zelf heulemaal NIKS hè! M'n dikke bips, dat laat ik mooi aan anderen oven.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:18 schreef Shii het volgende:
Of zelf geplukte paddenstoelen die giftig blijken te zijn.
Lief.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ons moeder appt ook nog ff om te feliciteren. Geeft geen fuck om voetbal en/of F1 maar toch ff kijken wat het geworden is en dan iets sturen hè.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luper sief toch! Ik ga haar morgen echt heel voorzichtig heel hard een knuffel geven.quote:
Gisteren kwam ik bij een (lange) boswandeling een hoop op hanenkamp lijkende paddenstoelen tegen. Maar heb ze toch maar niet geplukt, want de Jack O'Lantern paddenstoel lijkt er heel erg op en die is giftig. Er zijn trucjes op ze uit elkaar te halen, maar wilde het risico niet nemenquote:Op zondag 18 mei 2025 23:18 schreef Shii het volgende:
Of zelf geplukte paddenstoelen die giftig blijken te zijn.![]()
Verstandig hoor. Het is heftig als het toch de giftige is en dan kun je het misschien niet meer navertellen. Volgens mij is er ieder jaar wel een berichtje in het nieuws dat iemand overleden is door het eten van zelf geplukte paddenstoelen.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik bij een (lange) boswandeling een hoop op hanenkamp lijkende paddenstoelen tegen. Maar heb ze toch maar niet geplukt, want de Jack O'Lantern paddenstoel lijkt er heel erg op en die is giftig. Er zijn trucjes op ze uit elkaar te halen, maar wilde het risico niet nemen![]()
En bij een lange wandeling moet je al die zooi nog een tering eind mee slepen natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik bij een (lange) boswandeling een hoop op hanenkamp lijkende paddenstoelen tegen. Maar heb ze toch maar niet geplukt, want de Jack O'Lantern paddenstoel lijkt er heel erg op en die is giftig. Er zijn trucjes op ze uit elkaar te halen, maar wilde het risico niet nemen![]()
Tyfus jantje!quote:
Weet niet of ik naar een bad gaquote:Op zondag 18 mei 2025 23:17 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
en dan acclimatiseren met een biertje in dat "bad" in Aken @:hemarookworstUw ADH vitamine Worst
Eerst slagroomdouche toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ook haar paddo's of mag devje die zelf opsnoepen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Effe Roodkapje haar mandje liflafjes likken toch.quote:
Ouwe likkert jijquote:Op zondag 18 mei 2025 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe Roodkapje haar mandje liflafjes likken toch.
Nou ja, het is onbeleefd om het af te wijzen als het aangeboden wordt toch.quote:
Dat zei de oma van Roodkapje ookquote:Op zondag 18 mei 2025 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het is onbeleefd om het af te wijzen als het aangeboden wordt toch.![]()
![]()
En het is ook wel zo beleefd om haar na het likken een flinke worst aan te biedenquote:Op zondag 18 mei 2025 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het is onbeleefd om het af te wijzen als het aangeboden wordt toch.
Ben iets van 20 jaar niet in een zwembad geweest, toen ik naar Boedapest ging was ik ook niet naar een badhuis geweestquote:Uw ADH vitamine Worst
Die wilde gewoon nog een keertje voordat ze letterlijk opgevreten werd toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb net voor corona nog anderhalve maand in een zwembad gewerktquote:Op zondag 18 mei 2025 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben iets van 20 jaar niet in een zwembad geweest, toen ik naar Boedapest ging was ik ook niet naar een badhuis geweest![]()
Gaat wel ver af zo![]()
Die wilde wel meerquote:Op zondag 18 mei 2025 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die wilde gewoon nog een keertje voordat ze letterlijk opgevreten werd toch.![]()
![]()
Ik stel wel voor dat je je voor de 31e ff goed douchet man.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben iets van 20 jaar niet in een zwembad geweest, toen ik naar Boedapest ging was ik ook niet naar een badhuis geweestEn ff je bek schrobben, vinnen die meiden ook wel prettig als je de opgeklopte melk van de tettert aan het afzuigen bent
Ik kom wel fris aan,maar weet niet hoe fris ik nog ben als het nacht wordtquote:Op zondag 18 mei 2025 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik stel wel voor dat je je voor de 31e ff goed douchet man.En ff je bek schrobben, vinnen die meiden ook wel prettig als je de opgeklopte melk van de tettert aan het afzuigen bent
Uw ADH vitamine Worst
Ik weet ook niet hoe helder ik nog ben als we naar de Nacht gaanquote:Op zondag 18 mei 2025 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kom wel fris aan,maar weet niet hoe fris ik nog ben als het nacht wordt![]()
![]()
Niemand gaat fris naar huisquote:Op zondag 18 mei 2025 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kom wel fris aan,maar weet niet hoe fris ik nog ben als het nacht wordt
Ik zou zeker gaan, gewoon omdat thermische baden in Duitsland er toch een beetje bij horen. Maar het niet voor iedereen wat.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben iets van 20 jaar niet in een zwembad geweest, toen ik naar Boedapest ging was ik ook niet naar een badhuis geweest![]()
Ben jij ooit helder? Is dan zo'n vraag die bij sommigen op kan komenquote:Op zondag 18 mei 2025 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe helder ik nog ben als we naar de Nacht gaan![]()
![]()
Lekker naar de Nacht toch. Met Johny van Beukering als portier!
De mooiste club waar hij ooit voor gespeeld heeft!![]()
Zegt meer over die mensen dan over mij. De echte kenners weten het antwoord welquote:Op zondag 18 mei 2025 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben jij ooit helder? Is dan zo'n vraag die bij sommigen op kan komen![]()
![]()
Een wikipedia pagina en dan zonder fotoquote:Op zondag 18 mei 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker naar de Nacht toch. Met Johny van Beukering als portier!
De mooiste club waar hij ooit voor gespeeld heeft!![]()
![]()
![]()
Ja goffer.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Da's onze portier de 31e gewoon hè!quote:
Onder welke paddestoel steen heb jij gelegen gastquote:Op zondag 18 mei 2025 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wist niet dat De Nacht een stripclub wasDat wordt nog een gezellige meet
![]()
![]()
Nachtclub, een stripclub is natuurlijk allemaal een beetje ordinair, een nachtclub daarentegen is precies het niveau waar wij Bolkers van houden.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Anders was ik niet gegaanquote:Op zondag 18 mei 2025 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Sterker nog, dan was de hele meet niet ontstaanquote:
dan had het inderdaad nooit stand gehoudenquote:Op maandag 19 mei 2025 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sterker nog, dan was de hele meet niet ontstaan![]()
![]()
Voor minder dan een slagroomtiet, komt men naar Tilburg niet! Hahaatjes!quote:Op maandag 19 mei 2025 00:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan had het inderdaad nooit stand gehouden"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Truste
I'm surrounded by morons!
Ik ben nog nooit in Tilburg geweest, woon al 20 jaar niet meer in Nederland, en ik ken niet alle stripclubs in Nederlandquote:Op maandag 19 mei 2025 00:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Onder welke paddestoel steen heb jij gelegen gast![]()
In Florida daarentegen.quote:Op maandag 19 mei 2025 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Tilburg geweest, woon al 20 jaar niet meer in Nederland, en weet ik niet alle stripclubs in Nederland"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik kom niet voor een slagroomtiet.quote:Op maandag 19 mei 2025 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor minder dan een slagroomtiet, komt men naar Tilburg niet! Hahaatjes!![]()
![]()
![]()
Voor de gezelligbuurten en happen is ook immer prima toch.quote:![]()
En voorquote:Op maandag 19 mei 2025 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor de gezelligbuurten en happen is ook immer prima toch.![]()
![]()
![]()
Dat jij niet in NL woont wist ik en dat je niet alle stripclubs nachtclubs kent snap ikquote:Op maandag 19 mei 2025 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Tilburg geweest, woon al 20 jaar niet meer in Nederland, en ik ken niet alle stripclubs in Nederland
Maar nog nooit in Tilburg geweest![]()
![]()
![]()
Beetje biertje pakken, beetje cokctail.quote:
En dit is allemaal ontstaan omdat @hemarookworst ook wel eens wilde stappen in een kleine provinciestadquote:Op maandag 19 mei 2025 00:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat jij niet in NL woont wist ik en dat je niet alle stripclubs nachtclubs kent snap ik
Had jij die bestelling voor die zon er nog door gefaxtquote:Op maandag 19 mei 2025 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje biertje pakken, beetje cokctail.Anders moeten we alsnog die grote gasbrander bellen en ik mag die gast niet
![]()
![]()
Wel in Breda, Den Bosch, Eindhoven, Kaatsheuvel. Maar op beekse bergen na, ben ik niet nooit in Tilburg geweestquote:Op maandag 19 mei 2025 00:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat jij niet in NL woont wist ik en dat je niet alle stripclubs nachtclubs kent snap ik
![]()
![]()
![]()
En omdat hij nog nooit in de Nacht was geweestquote:Op maandag 19 mei 2025 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dit is allemaal ontstaan omdat @:hemarookworst ook wel eens wilde stappen in een kleine provinciestad![]()
![]()
Kijken last minute wel ff toch. Meestal komt het altijd wel goed met dat picknickweer.quote:Op maandag 19 mei 2025 00:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Had jij die bestelling voor die zon er nog door gefaxtAnders moeten we alsnog die grote gasbrander bellen en ik mag die gast niet
Beekse Bergen had wel Tilburse Bergen geheten als die in Tilburg hadden gelegenquote:Op maandag 19 mei 2025 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel in Breda, Den Bosch, Eindhoven, Kaatsheuvel. Maar op beekse bergen na, ben ik niet nooit in Tilburg geweest![]()
![]()
![]()
komt hoe dan ook altijd goedquote:Op maandag 19 mei 2025 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijken last minute wel ff toch. Meestal komt het altijd wel goed met dat picknickweer.![]()
![]()
Jij wel?quote:Op maandag 19 mei 2025 00:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
En omdat hij nog nooit in de Nacht was geweestUw ADH vitamine Worst
Toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ben ook wel eens in Moergestel geweest, maar dat is geen Tilgestelquote:Op maandag 19 mei 2025 00:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beekse Bergen had wel Tilburse Bergen geheten als die in Tilburg hadden gelegen![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dit is allemaal ontstaan omdat @:hemarookworst ook wel eens wilde stappen in een kleine provinciestadvoor de volledigheidquote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat terwijl ik eerst beetje met @:Grrrrrrrr aan het grappen was om De Nacht te bezoeken omdat ik het bij Nachtdieren had gezien
https://npo.nl/start/seri(...)1/brabant_2/afspelen![]()
Jezus, ik heb dus heel de dag bij een maat van me bier zitten drinken en bbq zitten vreten tussen het juichen voor PSV en Verstappen door, en dat was allemaal natuurlijk heul jottem. Maar ik zit hier nu een paar scheten te laten en die ruiken dus echt zó hard naar pittige knoflook dat ik me zorgen begin te maken over of die lucht er zo dinsdagochtend een beetje vanaf is als ik weer aan het werk moet.
Meestal is het na 2 dagen besterven op zijn best dus ik heb te doen met je collega'squote:Op maandag 19 mei 2025 00:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus, ik heb dus heel de dag bij een maat van me bier zitten drinken en bbq zitten vreten tussen het juichen voor PSV en Verstappen door, en dat was allemaal natuurlijk heul jottem. Maar ik zit hier nu een paar scheten te laten en die ruiken dus echt zó hard naar pittige knoflook dat ik me zorgen begin te maken over of die lucht er zo dinsdagochtend een beetje vanaf is als ik weer aan het werk moet.![]()
Het feit dat ik het nu met mijn zatte kop echt al heel erg ruik, en dan ook echt héél erg, pfoh, dat belooft watquote:Op maandag 19 mei 2025 00:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Meestal is het na 2 dagen besterven op zijn best dus ik heb te doen met je collega's
bedenk me net dat ik straks ook weer moet gaan werken en dan ik eigenlijk nog wel heel erg moe ben![]()
Moet komende 2 weken dus zorgen dat ik maximaal opgeladen ben anders haal ik heel die nacht niet eens![]()
![]()
Op vrijdag dus gewoon na het werk gaan slapen en dan zaterdag los.quote:Op maandag 19 mei 2025 00:23 schreef Harrie het volgende:
bedenk me net dat ik straks ook weer moet gaan werken en dan ik eigenlijk nog wel heel erg moe ben![]()
Moet komende 2 weken dus zorgen dat ik maximaal opgeladen ben anders haal ik heel die nacht niet eens
echt nietquote:Op maandag 19 mei 2025 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op vrijdag dus gewoon na het werk gaan slapen en dan zaterdag los.
Vrijdag rustig indrinken in besloten kring![]()
Ik ga op vrijdag nog ff een rondje boksen a là Rocky doen en dan des zaterdags opstaan met een ontbijt van rauwe eieren.quote:Op maandag 19 mei 2025 00:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
echt niet
Vrijdag rustig indrinken in besloten kring
Boksen a la Rockyquote:Op maandag 19 mei 2025 00:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga op vrijdag nog ff een rondje boksen a là Rocky doen en dan des zaterdags opstaan met een ontbijt van rauwe eieren.dat is echt te lang geleden dat ik nog weet waar die ging boksen op de avond voor het gevecht van zijn leven
![]()
Ik heb het uit betrouwbare bron dat hij voor dat gevecht nog ff naar de Nacht is geweest!quote:Op maandag 19 mei 2025 00:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Boksen a la Rockydat is echt te lang geleden dat ik nog weet waar die ging boksen op de avond voor het gevecht van zijn leven
Die geruchten ken ik uiteraard welquote:Op maandag 19 mei 2025 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het uit betrouwbare bron dat hij voor dat gevecht nog ff naar de Nacht is geweest!maar hij ging schijnbaar nooit 2 nachten op rij
![]()
![]()
Snap ik, kreeg ie ruzie me Adrian toch.quote:Op maandag 19 mei 2025 00:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die geruchten ken ik uiteraard welmaar hij ging schijnbaar nooit 2 nachten op rij
Dan konden ze de rekening niet betalenquote:Op maandag 19 mei 2025 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik, kreeg ie ruzie me Adrian toch.![]()
![]()
Veel plezier op de meet guysThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed idee ik ook zo,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh gaapieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben ook moe zo te horen wordt buurman net wakker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh bahquote:Op maandag 19 mei 2025 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben ook moe zo te horen wordt buurman net wakker.Trust nobody![]()
R.I.P DTS.![]()
Kiwiquote:
R.I.P DTS.![]()
MehThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4475 / +0 / +0 / 6851 / 7586
2. aeque / 710 / +57 / +0 / 1306 / 1776
3. KillemWieft / 639 / +31 / +28 / 209 / 367
4. devzero / 573 / +11 / +7 / 444 / 591
5. hemarookworst / 525 / +11 / +2 / 801 / 1150
6. HappyCharly / 505 / +24 / +22 / 400 / 547
7. Lovely / 466 / +94 / +0 / 1367 / 1700
8. gebrokenglas / 430 / +32 / +0 / 1159 / 1571
9. Harrie / 430 / +5 / +25 / 551 / 732
10. Dr.Mikey / 417 / +17 / +8 / 236 / 368
11. _UserName_ / 412 / +50 / +0 / 320 / 468
12. KoningWouter / 344 / +61 / +0 / 887 / 1119
13. mario390 / 306 / +0 / +0 / 119 / 208
14. Rob / 280 / +0 / +0 / 171 / 250
15. Sally / 255 / +0 / +0 / 112 / 177
16. kree / 240 / +64 / +0 / 445 / 606
17. Fogel / 240 / +12 / +0 / 279 / 416
18. StevenHyde / 237 / +6 / +0 / 648 / 817
19. sp3c / 185 / +18 / +0 / 224 / 294
20. marc0871 / 178 / +6 / +0 / 28 / 81SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik heb geen tvquote:Op maandag 19 mei 2025 02:37 schreef mario390 het volgende:
wdr duitsland , the cure live hyde park 2018Uw ADH vitamine Worst
The Curequote:Op maandag 19 mei 2025 02:37 schreef mario390 het volgende:
wdr duitsland , the cure live hyde park 2018![]()
![]()
Es ist schwierig, eine solche Frage in nur einer Minute zu beantworten.quote:
Opa is moe.
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je gebruikt je 450inch 80.000k Ultra Mega Super Deluxe HD TV enkel om porno op af te spelen zekerquote:
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ojoj
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik eeet noet meer hoe het gingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ZonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel bijnaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op werk hebbem we nu een koffie machine met bonen
Ik heb besloten dat ik het ook moet hebbenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mogguh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: