SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zondag 18 mei 2025 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zijn de problemen bij Penske? Ik verstond het niet.
Ook geen Newgarden in de fast 12 begrijp ik?![]()
![]()
Dank!quote:
Dit is gewoon vreemd. Gisteren kwamen ze er allemaal gewoon doorheen..quote:
als je net te ver gaat ...quote:Op zondag 18 mei 2025 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is gewoon vreemd. Gisteren kwamen ze er allemaal gewoon doorheen..
Owh ja, jij had een hekel aan Penske.quote:
Dank voor de info!quote:Op zondag 18 mei 2025 22:23 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar achtervleugel niet goed. Misschien te laag, zoals bij Daly gisteren
hekel is een groot woord.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, jij had een hekel aan Penske.
Ik vind dat niet 'quote:Op zondag 18 mei 2025 22:27 schreef Starflyer het volgende:
Penske dus met een rij 4 lock out
Want ze mogen niet meer rijden.
I knowquote:
Hoezo? Josef is helemaal nog niet ad beurt. Waarom mag hij niks fiksen?quote:Op zondag 18 mei 2025 22:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
I know
Maar iedereen heeft maar 1 poging en die van Penske is dus ongeldig verklaard.
Omdat hij uit de rij is gehaald, voor zover ik weet. Dan is je run verbeurd verklaard.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Josef is helemaal nog niet ad beurt. Waarom mag hij niks fiksen?
quote:Op zondag 18 mei 2025 22:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat hij uit de rij is gehaald, voor zover ik weet. Dan is je run verbeurd verklaard.
Wel genoeg voor de Fast 6. Daar mag hij het nog eens proberen.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Palou gaat geen snelste ronde halen nu
I know!quote:Op zondag 18 mei 2025 22:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel genoeg voor de Fast 6. Daar mag hij het nog eens proberen.
Ok, en wat moet ik zien dan?quote:
Dit is geen Penske, maar dat onderdeel zou bij Penske niet aan de regels voldoen.quote:
Ok, dat helpt niet echtquote:Op zondag 18 mei 2025 22:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is geen Penske, maar dat onderdeel zou bij Penske niet aan de regels voldoen.
https://x.com/JennaFryer/(...)6fi9PClrZz9F6gw&s=19
Ook nr 12 bedoel jequote:Op zondag 18 mei 2025 23:02 schreef Wertha het volgende:
Auto nr. 12 kwam door inspectie
Auto nr. 2, welke volgens Penske hetzelfde was als de 12, kwam er vervolgens niet doorheen.
Toen heeft Penske ook auto nr. 2 teruggetrokken, omdat het geen sense zou maken om die te laten rijden.
Het is volgens mij Rear attenuator.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rear intenuator oid (??een wat??) was iets mis mee
Ah, thanks!quote:Op zondag 18 mei 2025 23:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Het is volgens mij Rear attenuator.
Een attenuator is een onderdeel dat fungeert als kreukelzone. Het moet de klap opvangen bij een crash. In dit geval het zwarte blok aan de achterzijde waarmee je achterwaarts in de muur kan knallen.
Dicht maken heeft aerodynamisch voordeel. Dat mag niet volgens de regels.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar wat er nu precies mis/illegaal is en waarom?
Een seam (naad) op een onderderl zat dicht bij de wagen van Josef. En ook bij die van Power. En dat was bij Scotty's wagen dus weer niet zo.
Maar waarom dat niet mag, geen idee.
Ok...quote:Op zondag 18 mei 2025 23:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dicht maken heeft aerodynamisch voordeel. Dat mag niet volgens de regels.
Iets met veiligheid aspect dat de organisaties erdoor drukt?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok...
Waarom niet dan? Laat ze dat lekker allemaal gewoon doen. Waarom zou je de wagens collectief langzamer willen maken?
Standaard bodywork wat je niet mag aanpassen, denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok...
Waarom niet dan? Laat ze dat lekker allemaal gewoon doen. Waarom zou je de wagens collectief langzamer willen maken?
Wat is het veiligheidsaspect dan? Verzwakt de naad het absorberend vermogen ofzo?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met veiligheid aspect dat de organisaties erdoor drukt?
Ok, dat zou een verklaring kunnen zijn denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Standaard bodywork wat je niet mag aanpassen, denk ik.
Ik zat niet helemaal perfect op te letten toen ze het erover hadden. Zat tussendoor nog wat voor mijn eigen werk te doen.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is het veiligheidsaspect dan? Verzwakt de naad het absorberend vermogen ofzo?
Want net ging het over 'aërodynamisch voordeel' hetgeen NIET klinkt als een veiligheidsaspect
Regels. Waarom mag een vleugel niet flexen, dat is toch sneller? Waarom mogen skirts niet meer, dan kan je toch harder door de bocht? Waarom mag de vering niet actief zijn, dat is nog veiliger ook?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is het veiligheidsaspect dan? Verzwakt de naad het absorberend vermogen ofzo?
Want net ging het over 'aërodynamisch voordeel' hetgeen NIET klinkt als een veiligheidsaspect
Terechte vragen toch? Waaróm die regels er zijn bedoel ik. Je zou toch een valide reden verwachten..quote:Op zondag 18 mei 2025 23:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Regels. Waarom mag een vleugel niet flexen, dat is toch sneller? Waarom mogen skirts niet meer, dan kan je toch harder door de bocht? Waarom mag de vering niet actief zijn, dat is nog veiliger ook?
De skirts en de vering omdat ze TE hard gingen. De flexwings, tja, afspraak.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Valide vragen toch? Waaróm die regels er zijn bedoel ik.
In die filosofie is "Waarom mag je niet met 300km/u door een 30km/u zone langs een school rijden die net uit is?" ook een valide vraagquote:Op zondag 18 mei 2025 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Terechte vragen toch? Waaróm die regels er zijn bedoel ik. Je zou toch een valide reden verwachten..
Dat IS het ook, een terechte vraag. En het antwoord erop is validequote:Op zondag 18 mei 2025 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In die filosofie is "Waarom mag je niet met 300km/u door een 30km/u zone langs een school rijden die net uit is?" ook een valide vraag
Doordat de naden dicht gemaakt waren, was het niet meer te onderscheiden als aparte delen, is mijn interpretatie.quote:14.8.7.16 The following parts may be blended to reduce uneven surfaces and gaps. Hard edges may be tapered or blended.
These parts must remain separate parts and there must be a distinct joint line defining each part from its mounting surface or part(s). They must detach from their mating part(s) with the removal of the Tridairs or bolts. All intended shapes and radii must remain as designed. No tongue-and-groove, dovetail, or other types of body fitting will be permitted. Extra fasteners are permitted.
Dank!quote:Op zondag 18 mei 2025 23:23 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar gaat het om deze regel
[..]
Doordat de naden dicht gemaakt waren, was het niet meer te onderscheiden als aparte delen, is mijn interpretatie.
Tot de tijd op is. Net zoals gisteren.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoeveel pogingen zijn er hier? Meer dan 1 kennelijk
Zie de klok nu pasquote:
Na de eerste poging is het vrij voor wie een poging wil wagen, net zoals gisteren met een Fast lane en Slow Lane (meen ik)quote:Op zondag 18 mei 2025 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
En moeten ze ook constant dezelfde formatie/roulatie houden die ze in de eerste stint doen. Of is het na de eerste poging wie het eerst de pits uit is krijgt die stint op dat moment?
Ah oké! Thanksquote:Op zondag 18 mei 2025 23:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Na de eerste poging is het vrij voor wie een poging wil wagen, net zoals gisteren met een Fast lane en Slow Lane (meen ik)
Kennelijk was het wel echt vol gas (1e ronde)..quote:Op zondag 18 mei 2025 23:38 schreef Wertha het volgende:
Mijn hemel dat is langzaam.
Doet mij denken aan Fernando Alonso's last chance qualifier.
Dit jaar ook minder dan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:43 schreef Zorro het volgende:
Je kan van Edje Timmerman zeggen wat je wil, maar bij de Indy hadden ze het altijd wel prima voor elkaar.
Dat komt omdat Rinus niet in de auto zitquote:Op zondag 18 mei 2025 23:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit jaar ook minder dan de afgelopen jaren.
En geen duracellquote:
De naad links in de groene cirkel is dus blijkbaar glad en dichtgemaakt.quote:
Thanks, duidelijker nuquote:Op zondag 18 mei 2025 23:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De naad links in de groene cirkel is dus blijkbaar glad en dichtgemaakt.
Met uitleg van Will Buxton
[ x ]
Moet het Abel wel ineens lukken om sneller te zijn dan Rinusquote:Op maandag 19 mei 2025 00:02 schreef Starflyer het volgende:
Abel wacht waarschijnlijk tot het laatste moment om een poging te doen waardoor Rinus geen nieuwe poging meer kan doen.
Ik denk niet dat Dale Coyne dat accepteert. Ergo, die zal dat blokkeren.quote:Op maandag 19 mei 2025 00:02 schreef Starflyer het volgende:
Abel wacht waarschijnlijk tot het laatste moment om een poging te doen waardoor Rinus geen nieuwe poging meer kan doen.
Gaat blijkbaar wel gebeurenquote:Op maandag 19 mei 2025 00:04 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dale Coyne dat accepteert. Ergo, die zal dat blokkeren.
De 500 winnen doen ze toch niet, maar Veekay staat op dit moment wel P10 in het kampioenschap.
Toch niet. Rinus gaat nu. Wel risicovolquote:
Abel wilde wel, maar Rinus neemt het heft in eigen hand.quote:
Snap ik. Maar het plan van Abel gaat dus niet doorquote:Op maandag 19 mei 2025 00:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Abel wilde wel, maar Rinus neemt het heft in eigen hand.
Een Coyneijnenhok werd het wel genoemd.quote:
Nee, want Veekay was sneller na run 1. En Abel had geen tijd meer na zijn cool down run.quote:Op maandag 19 mei 2025 00:23 schreef northernlight81 het volgende:
Hier komt Veekay goed weg, als Abel niet opnieuw was gaan rijden had hij zich gekwalificeerd.
Wtf... dat is een nog grotere blunder dan het rijden van Rinus...quote:Op maandag 19 mei 2025 00:23 schreef northernlight81 het volgende:
Hier komt Veekay goed weg, als Abel niet opnieuw was gaan rijden had hij zich gekwalificeerd.
Abel dwong hem er (min of meer) toe + dat hij hoopte dat hij mét hybrid sneller zou gaanquote:Op maandag 19 mei 2025 00:23 schreef northernlight81 het volgende:
Ah, omdat je 4e bent telt je tijd niet. Dat is waar.quote:
Abel's tijd was al weg he? Toch? Want Abel was niet gekwalificeerdquote:Op maandag 19 mei 2025 00:23 schreef northernlight81 het volgende:
Ik ook. Truste!quote:Op maandag 19 mei 2025 00:26 schreef Wertha het volgende:
Anyway. Met het schaamrood op de kaken mag Rinus meedoen.
En ik ga heel snel slapen.
quote:Op maandag 19 mei 2025 00:26 schreef Wertha het volgende:
Welterustenquote:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Abel's tijd was al weg he? Toch? Eant Abel was niet gekwalificeerd
Volgende week weerquote:
Voor je eerste oval race waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 19 mei 2025 01:00 schreef Red_85 het volgende:
Whahahahahaah
Rookie en rookie team.
Voor het eerst sinds editie 1?
quote:Op maandag 19 mei 2025 01:00 schreef Red_85 het volgende:
Whahahahahaah
Rookie en rookie team.
Voor het eerst sinds editie 1?
https://nos.nl/artikel/25(...)oleposition-indy-500quote:Hij is de eerste debutant sinds Teo Fabi in 1983 die op poleposition mag starten in de fameuze autorace.
En met een team dat voor het eerst aan de start staat?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)oleposition-indy-500
Schaamrood op de kaken zal vooral voor het team zijn...quote:Op maandag 19 mei 2025 00:26 schreef Wertha het volgende:
Ik was er al bang voor.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Starflyer het volgende:
Sowieso klopt het artikel van de NOS niet.
Nog even zo doorgaan en Rinus staat op polequote:Op maandag 19 mei 2025 17:15 schreef Starflyer het volgende:
Penske heeft ook het schaamrood op de kaken. Zowel Newgarden als Power zijn naar de laatste rij gezet.
[ x ]
Het betekent ook dat Nieuwetuin en Power als laatste een pitbox mogen kiezenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:59 schreef King_Merc het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
ja hoorde al wat geruchten ..
Wat was Penske ook denkende? Als het zo expliciet in de regels staat dat je aan dat onderdeel niks mag veranderen en het zo in het zicht zit, waarom doe je dat dan?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:15 schreef Starflyer het volgende:
Penske heeft ook het schaamrood op de kaken. Zowel Newgarden als Power zijn naar de laatste rij gezet.
[ x ]
Eerste race vorig jaar reden ze met software die het push-to-pass systeem omzeilden, waardoor ze het in de eerste ronde konden gebruiken, wat niet mag.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Eén of twee jaar terug heeft Penske toch ook dingen gedaan die niet mochten? Of was dat in NASCAR of IMSA?
Ook wel saillant data Penske eigenaar is van Indycar en Indianapolis Motor Speedway.
Volgens eigen zeggen omdat hij bewust met minder motorvermogen reed om de motor te sparen. De momenten dat hij wel vol vermogen reed kon hij goed bijblijven en anderen inhalen. Hij heeft zelf in ieder geval een goed gevoel over de auto in racetrim.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:02 schreef Wertha het volgende:
Rinus werd aan alle kanten voorbij gereden tijdens deze practice.
Klopt 12:45 lokale tijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:29 schreef heywoodu het volgende:
Groene vlag is zo te zien om 18.45 uur toch?
Ja zie link.quote:
Ik was allang weer weggezaptquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:11 schreef hole1988 het volgende:
x1000. Die hele race is zo georkestreerd als de neten.
Muricaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:11 schreef hole1988 het volgende:
Joh, is gewoon een beetje warmupshow enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:11 schreef hole1988 het volgende:
Open kanaal is de race opquote:Op zondag 25 mei 2025 14:42 schreef H_T het volgende:
In de elektronische gids staat dat de uitzending op Ziggo 3 maar van 16:00-18:25 is. Dat is toch te vroeg en te kort?
Ik zou zweren dat ik die gecheckt had en dat er iets anders in de gids stond. Nou ja, als ik de race maar kan kijkenquote:
Staat als Ziggo Sport Race Cafe in de gids, ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik die gecheckt had en dat er iets anders in de gids stond. Nou ja, als ik de race maar kan kijkenThanks!
Ziggo go app downloaden, en casten naar tv.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:15 schreef heywoodu het volgende:
Het 'open kanaal' van Ziggo Sport waar het wel eens over gaat is een Ziggo-specifiek ding toch, en hebben mensen die KPN hebben niks aan?
Correct. Maar Ziggo Sport 1 zendt hetzelfde uit.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:15 schreef heywoodu het volgende:
Het 'open kanaal' van Ziggo Sport waar het wel eens over gaat is een Ziggo-specifiek ding toch, en hebben mensen die KPN hebben niks aan?
Zal via ziggo sport moeten. Indy heeft wel een stream site (https://www.indycarlive.com/), maar vanwege de rechten is de race niet live te zien.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb geen Iggo, kan ik toch ergens Indy kijken, uiteraard betaald? Met de Go app kan ik niks vinden.
Dat klopt. Tot 17.30 uur op Ziggo Sport 3 en daarna op Ziggo Sport 1quote:Op zondag 25 mei 2025 17:15 schreef heywoodu het volgende:
Open kanaal is tegenwoordig hetzelfde als Ziggo Sport 1.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:15 schreef heywoodu het volgende:
Als je de F1 broadcast gewend bent is het bizar om een stel presentatoren erbij te zien zitten alsof ze bij een investeringsbank werken op Wall Street.quote:
Hopelijk niet, al is het nog geen 18:45 uurquote:
Dat stuk over Will Power bij Fox ook... ik vind het oprecht ongemakkelijk worden wanneer je privé beelden uit het ziekenhuis van mevrouw Power gaat uitzenden met zwaar aangezette muziek eronder om een emo effect te creëren.quote:
Ik had het geluid uit staan en vond het al te erg.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat stuk over Will Power bij Fox ook... ik vind het oprecht ongemakkelijk worden wanneer je privé beelden uit het ziekenhuis van mevrouw Power gaat uitzenden met zwaar aangezette muziek eronder om een emo effect te creëren.
Dat heb ik niet gezien. Maar ik ben daar ook geen fan van.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat stuk over Will Power bij Fox ook... ik vind het oprecht ongemakkelijk worden wanneer je privé beelden uit het ziekenhuis van mevrouw Power gaat uitzenden met zwaar aangezette muziek eronder om een emo effect te creëren.
Marcus Armstrong is 24quote:Op zondag 25 mei 2025 17:49 schreef tralalala het volgende:
Sommige racers zien er wel erg jong uit...
Ik weet wel zeker. En dan te bedenken dat Nieuwetuin en Power niet aan Rinus kunnen tippenquote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker. En dan te bedenken dat Nieuwetuin en Power niet aan Rinus kunnen tippen
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker. En dan te bedenken dat Nieuwetuin en Power niet aan Rinus kunnen tippen
Die baard heeft 'ie al een tijdje, maar toch herkende ik hem nu nauwelijks.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zit Letterman bij ZZ Top tegenwoordig?
Hoe kijk ik dat dan?quote:Op zondag 25 mei 2025 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Correct. Maar Ziggo Sport 1 zendt hetzelfde uit.
Kanaal 14 als je Ziggo hebt.quote:
Nee.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eerlijke vraag: Is Prema op pole niet een soort van devaluatie van de skills en ervaring die toegeschreven wordt aan het hele kwalificatie proces?
Dat wil ik er ook niet mee zeggen.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Shwartzman heeft het echt niet cadeau gekregen.
Heb ik. Maar daar is geen uitzendingquote:Op zondag 25 mei 2025 17:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ziggo go app downloaden, en casten naar tv.
Ze hebben ervaren mensen aangenomen, waaronder de voormalige race engineer van Newgarden die nu de race engineer van Shwartzman is.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat wil ik er ook niet mee zeggen.
Maar ik was er altijd van onder indruk dat dit weggelegd was voor de teams met veel ervaring binnen alle lagen van de organisatie.
Heb je een VPN? Dan kun je gewoon bij Fox zelf kijken. Ziggo is alleen voor klanten denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Heb ik. Maar daar is geen uitzending
Nee, maar hij racet daar wel.quote:
350/400.000quote:Op zondag 25 mei 2025 18:14 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een volk,...in de hoogtij dagen zo'n 500.000 las ik
Dow dan maar Newgardenquote:
8x de kuipquote:Op zondag 25 mei 2025 18:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
350/400.000
Hele bevolking van stad Utrecht zit daar.
Le Mans ook.
Bizar altijd.
Gewoon hoofdkanaal.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:37 schreef Funzel het volgende:
Ik schakel net in, race is dus op het hoofdkanaal?
Want op Ziggo 3 ging ineens Belgisch voetbal aan
En Ziggo Sport 1quote:Op zondag 25 mei 2025 18:37 schreef Funzel het volgende:
Kanaal 14quote:Op zondag 25 mei 2025 18:37 schreef Funzel het volgende:
Al ruim een kwartierquote:
Kyle Larson vindt dit niet leukquote:
Zo, even 50k bijschrijven, dat is wel lekker als monteur.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
De crew van Newgarden heeft weer gewonnen gisteren
Die zit lekker met zijn geplamuurde hoofd en lichtgevende tanden aan zijn zwembad in proletenoord Dubai.quote:
Ik zou er ook wel blij mee zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 18:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zo, even 50k bijschrijven, dat is wel lekker als monteur.
Ik wil er niet eens heen op vakantie, laat staan dat ik er zou willen wonenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die zit lekker met zijn geplamuurde hoofd en lichtgevende tanden aan zijn zwembad in proletenoord Dubai.
Hij hoort wel bij de Indy 500quote:Op zondag 25 mei 2025 18:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die zit lekker met zijn geplamuurde hoofd en lichtgevende tanden aan zijn zwembad in proletenoord Dubai.
Snel naar Monaco verhuizen.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel blij mee zijn![]()
Alleen jammer vd vermogensbelasting.
Dat spreekt me wel oneindig meer aan iigquote:
Neequote:Op zondag 25 mei 2025 18:46 schreef heywoodu het volgende:
Pff, is er vertraging
Is de command enzo al geweest?
Ja vind ik ook wel, hij geeft vermakelijk commentaar.quote:
Logisch toch? Iedere keer vanuit Nieuw Zeeland naar een race gaan is niet erg praktischquote:Op zondag 25 mei 2025 18:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lawson is ook al een Monaco inwoner geworden hoorde ik vandaag.
En Doornbos en Hoogterp zijn ook altijd prima op elkaar ingespeeld, ook belangrijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel, hij geeft vermakelijk commentaar.
Belasting betalen is ook maar kutquote:Op zondag 25 mei 2025 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Logisch toch? Iedere keer vanuit Nieuw Zeeland naar een race gaan is niet erg praktisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |