De Schreudertjes hadden bij een keukenboer moeten gaan werken, zo goed lullen ze.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Dick is er ook heel erg in gaan geloven.
Met bizarre ideeën erbij, lekker vol op de aanval met NEC.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:36 schreef mitt het volgende:
[..]
De Schreudertjes hadden bij een keukenboer moeten gaan werken, zo goed lullen ze.
In deze competitie kan je best met een hoop weg komen denk ik. Zo matig als vorig jaar kan het niet worden gok ik zo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met bizarre ideeën erbij, lekker vol op de aanval met NEC.
Gaat die clown snel van genezen worden .
Het gepromoveerde Excelsior heeft net niet de kwaliteit om ze weg te counteren . Paar balletjes meer nauwkeurig en de pleuris was weer uitgebroken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:48 schreef mitt het volgende:
[..]
In deze competitie kan je best met een hoop weg komen denk ik. Zo matig als vorig jaar kan het niet worden gok ik zo.
Maar vandaag nog niet. Lol.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met bizarre ideeën erbij, lekker vol op de aanval met NEC.
Gaat die clown snel van genezen worden .
Beetje prima aanvoerder?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Sem Steijn die aanvoerder speelt een ontzettend leuke rubriek.
Lijkt mij echt een prima aanvoerder eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Sem Steijn die aanvoerder speelt een ontzettend leuke rubriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |