Dat hangt af van de Gloukhfactorquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel Expected Vriendenloterij Goals gaat Ajax maken?
Is het Gloek, Glok of Gluk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat hangt af van de Gloukhfactor
2,1 expected vriendenloterijgoals om 1,1 expected vriendenloterij goals bij Fortuna v GAE.
Daar lijkt nog geen eenduidigheid over te zijn. Ik heb wel ergens begrepen dat het GLOCH zou kunnen zijn.quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou @:Coco al een boze brief hebben gekregen dat wij de TT nog niet hebben aangepast?
Kamikazevoetbal genotquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heel benieuwd naar NEC, morgen.
Vermoedelijke opstelling alvast:
Crettaz; Willems, Sandler, Verdonk; Önal, Proper, Sano, Chery; Ouaissa; Linssen, Ogawa.
Gloetsj.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar lijkt nog geen eenduidigheid over te zijn. Ik heb wel ergens begrepen dat het GLOCH zou kunnen zijn.
Hup Telstar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 02:14 schreef 3rr0r het volgende:
Hup NAC en Sparta @:Zipportal
[ afbeelding ]
PEC naar de Toto Divisie. Net als Telstar en Volendam. Stop de tijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Top-6 mag er even lekker inkomen dit weekend met een op papier relatief simpele thuiswedstrijd. Alleen Twente speelt uit maar PEC is een lollerploeg.
We hebben ook nog de Eurojackpot KNVB Bekerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zelfs in Fresia's story op Insta gaat het over de VRIENDENLOTERIJ.
Zondag naar de ArenA. Ik denk dat ik ga schreeuwen bij de eerste 'Vriendenloterij' die de stadionspeaker uitbraakt.
LEKKER GOKKEN ALLEN!!!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We hebben ook nog de Eurojackpot KNVB Beker
De Schreudertjes hadden bij een keukenboer moeten gaan werken, zo goed lullen ze.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Dick is er ook heel erg in gaan geloven.
Met bizarre ideeën erbij, lekker vol op de aanval met NEC.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:36 schreef mitt het volgende:
[..]
De Schreudertjes hadden bij een keukenboer moeten gaan werken, zo goed lullen ze.
In deze competitie kan je best met een hoop weg komen denk ik. Zo matig als vorig jaar kan het niet worden gok ik zo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met bizarre ideeën erbij, lekker vol op de aanval met NEC.
Gaat die clown snel van genezen worden .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |