Een mooie Vriendenloterij 2-2 bij deze Vriendenloterij openingswedstrijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
.
Zelfs bij een statistiekje sponsoring.
Dat lijkt mij positief. Bij millimeterwerk met lijnen of tackles die er in slowmotion heel erg uitzien moet je imo snel concreet bewijs kunnen leveren. Anders de beslissing van de scheidsrechter vasthouden.quote:
Zelfs in Fresia's story op Insta gaat het over de VRIENDENLOTERIJ.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een mooie Vriendenloterij 2-2 bij deze Vriendenloterij openingswedstrijd
Hoeveel Expected Vriendenloterij Goals gaat Ajax maken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zelfs in Fresia's story op Insta gaat het over de VRIENDENLOTERIJ.
Zondag naar de ArenA. Ik denk dat ik ga schreeuwen bij de eerste 'Vriendenloterij' die de stadionspeaker uitbraakt.
Zou @Coco al een boze brief hebben gekregen dat wij de TT nog niet hebben aangepast?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel Expected Vriendenloterij Goals gaat Ajax maken?
Dat hangt af van de Gloukhfactorquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel Expected Vriendenloterij Goals gaat Ajax maken?
Is het Gloek, Glok of Gluk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat hangt af van de Gloukhfactor
2,1 expected vriendenloterijgoals om 1,1 expected vriendenloterij goals bij Fortuna v GAE.
Daar lijkt nog geen eenduidigheid over te zijn. Ik heb wel ergens begrepen dat het GLOCH zou kunnen zijn.quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou @:Coco al een boze brief hebben gekregen dat wij de TT nog niet hebben aangepast?
Kamikazevoetbal genotquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heel benieuwd naar NEC, morgen.
Vermoedelijke opstelling alvast:
Crettaz; Willems, Sandler, Verdonk; Önal, Proper, Sano, Chery; Ouaissa; Linssen, Ogawa.
Gloetsj.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar lijkt nog geen eenduidigheid over te zijn. Ik heb wel ergens begrepen dat het GLOCH zou kunnen zijn.
Hup Telstar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 02:14 schreef 3rr0r het volgende:
Hup NAC en Sparta @:Zipportal
[ afbeelding ]
PEC naar de Toto Divisie. Net als Telstar en Volendam. Stop de tijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Top-6 mag er even lekker inkomen dit weekend met een op papier relatief simpele thuiswedstrijd. Alleen Twente speelt uit maar PEC is een lollerploeg.
We hebben ook nog de Eurojackpot KNVB Bekerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zelfs in Fresia's story op Insta gaat het over de VRIENDENLOTERIJ.
Zondag naar de ArenA. Ik denk dat ik ga schreeuwen bij de eerste 'Vriendenloterij' die de stadionspeaker uitbraakt.
LEKKER GOKKEN ALLEN!!!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We hebben ook nog de Eurojackpot KNVB Beker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |