Zin in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke wedstrijd zal als eerste worden stilgelegd vanwege een bekertje op het veld? Welke ploeg wordt als eerste bestraft met een corner tegen omdat de keeper de bal te lang bij zich houdt?
Komt dat zien in theater eredivisie!
Wanneer begint de eerste ondraaglijke jankbui van demense over de VAR?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke wedstrijd zal als eerste worden stilgelegd vanwege een bekertje op het veld? Welke ploeg wordt als eerste bestraft met een corner tegen omdat de keeper de bal te lang bij zich houdt?
Komt dat zien in theater eredivisie!
Ik lees dat de VAR nu binnen 25 seconden een fout van de scheidsrechter moet kunnen aantonen. Ik vermoed dat dezelfde mensen die klaagden over hoe lang het duurt met de VAR nu gaan klagen dat een foute beslissing hierdoor niet kon worden teruggedraaid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wanneer begint de eerste ondraaglijke jankbui van demense over de VAR?
Ik kijk schakelgenot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
20:00 Fortuna Sittard Go Ahead Eagles ESPN 2
Veel plezier @:Zipportal en @:GGMM
Waar is Breum?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Duidelijk dat GAE even de creativiteit in de laatste derde mist, zonder Antman en Breum.
Dat maakt dit wel een uitstekend affiche om elke hype die er is voor het nieuwe seizoen weer de kop in te drukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen 25 secondes na de start van de check (en dus niet de overtreding zelf) denk ik? Dat lijkt mij een goede beslissing.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik lees dat de VAR nu binnen 25 seconden een fout van de scheidsrechter moet kunnen aantonen. Ik vermoed dat dezelfde mensen die klaagden over hoe lang het duurt met de VAR nu gaan klagen dat een foute beslissing hierdoor niet kon worden teruggedraaid.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Binnen 25 secondes na de start van de check (en dus niet de overtreding zelf) denk ik? Dat lijkt mij een goede beslissing.
Klopt.quote:VAR beslist binnen 25 seconden
Over de rol van de VAR is Van Meenen duidelijk: hoe minder ingrepen, hoe beter. ,,De VAR moet zo terughoudend mogelijk zijn’’, zegt hij.
De afgelopen jaren zag hij de rol van de VAR verschuiven. De video-assistent ging de scheidsrechter steeds meer ondersteunen. ,,Dat is niet de bedoeling. De VAR is een vangnet. Om fouten eruit te halen. Kun je binnen 25 seconden bewijs leveren dat de scheids fout zit, dan druk je op de knop. Moet je zelf de ene na de andere herhaling kijken en duurt het veel langer: dan niet.’’
Afgelopen eredivisieseizoen greep de VAR gemiddeld één keer per 2,9 wedstrijden in. Het jaar ervoor was dit één per 2.8 wedstrijd. Van Meenen: ,,Een klein verschil, maar het is wel de kant die we op willen.’’
Een mooie Vriendenloterij 2-2 bij deze Vriendenloterij openingswedstrijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
.
Zelfs bij een statistiekje sponsoring.
Dat lijkt mij positief. Bij millimeterwerk met lijnen of tackles die er in slowmotion heel erg uitzien moet je imo snel concreet bewijs kunnen leveren. Anders de beslissing van de scheidsrechter vasthouden.quote:
Zelfs in Fresia's story op Insta gaat het over de VRIENDENLOTERIJ.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een mooie Vriendenloterij 2-2 bij deze Vriendenloterij openingswedstrijd
Hoeveel Expected Vriendenloterij Goals gaat Ajax maken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zelfs in Fresia's story op Insta gaat het over de VRIENDENLOTERIJ.
Zondag naar de ArenA. Ik denk dat ik ga schreeuwen bij de eerste 'Vriendenloterij' die de stadionspeaker uitbraakt.
Zou @Coco al een boze brief hebben gekregen dat wij de TT nog niet hebben aangepast?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel Expected Vriendenloterij Goals gaat Ajax maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |