Zin in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke wedstrijd zal als eerste worden stilgelegd vanwege een bekertje op het veld? Welke ploeg wordt als eerste bestraft met een corner tegen omdat de keeper de bal te lang bij zich houdt?
Komt dat zien in theater eredivisie!
Wanneer begint de eerste ondraaglijke jankbui van demense over de VAR?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke wedstrijd zal als eerste worden stilgelegd vanwege een bekertje op het veld? Welke ploeg wordt als eerste bestraft met een corner tegen omdat de keeper de bal te lang bij zich houdt?
Komt dat zien in theater eredivisie!
Ik lees dat de VAR nu binnen 25 seconden een fout van de scheidsrechter moet kunnen aantonen. Ik vermoed dat dezelfde mensen die klaagden over hoe lang het duurt met de VAR nu gaan klagen dat een foute beslissing hierdoor niet kon worden teruggedraaid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wanneer begint de eerste ondraaglijke jankbui van demense over de VAR?
Ik kijk schakelgenot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
20:00 Fortuna Sittard Go Ahead Eagles ESPN 2
Veel plezier @:Zipportal en @:GGMM
Waar is Breum?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Duidelijk dat GAE even de creativiteit in de laatste derde mist, zonder Antman en Breum.
Dat maakt dit wel een uitstekend affiche om elke hype die er is voor het nieuwe seizoen weer de kop in te drukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |