“AVROTROS zoekt een fris, jong talent (m/v/x), met ervaring op het gebied van lichte muziek. Je komt in een jong, dynamisch bedrijf te werken, en maakt aanspraak op diverse secundaire voordelen. Ben jij iemand die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft? Doe je graag iets anders dan wat je goed beheerst voor het oog van 160 miljoen kijkers? Ben jij een urgente verbinder, die graag een roerend verhaal vertelt (zeker nu)? Wacht dan niet langer, en stuur een inzending naar Mevr. C. v/d Pas.”quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
Maar goed, wie wel? Het liefst gewoon wederom wmb een fris, jong talent. En dat kan qua stijl iets zijn tussen alles wat we gezien hebben de afgelopen jaren bij ons. De kans lijkt me het grootst dat zoiets een modern tof nummer oplevert.
Ik verheug me nu al op de troostrijke boodschap die uit de staging moet blijken maar die niemand begrijpt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“AVROTROS zoekt een fris, jong talent (m/v/x), met ervaring op het gebied van lichte muziek. Je komt in een jong, dynamisch bedrijf te werken, en maakt aanspraak op diverse secundaire voordelen. Ben jij iemand die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft? Doe je graag iets anders dan wat je goed beheerst voor het oog van 160 miljoen kijkers? Ben jij een urgente verbinder, die graag een roerend verhaal vertelt (zeker nu)? Wacht dan niet langer, en stuur een inzending naar Mevr. C. v/d Pas.”
AVROTROS is een organisatie die streeft naar gelijke kansen. Bij vergelijkbare geschiktheid kiezen wij voor een niet-Volendammmer.
Kan jij de betekenis uitbeelden Pim?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:38 schreef Mandy040986 het volgende:
Ze moeten misschien ook een totaalpakket eisen. Dat de artiest zegt: dit is het nummer en zo wil ik dat het eruit ziet op het podium. En dat ze dat dan uitwerken en tweaken.
Nu is het meer: dit is het nummer en Pim, bedenk jij er maar wat bij. Je hebt 6 maanden. Succes, hè.
En je weet het, niet te gek doen he.quote:
Ilse de Lange heeft zich in de opzicht de vorige twee keer op het esf ook wel bewezen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou heel graag iemand willen sturen die vol voor de televote gaat maar ook precies weet hoe een staging werkt. Even geen betekenisvol, geen 'doe maar normaal dan doe je dat gek genoeg' of een staging wat je moet uitleggen. Maar eerlijk gezegd twijfel ik of we wel zulke artiesten in Nederland wel hebben. Alleen Joost tikte bijna alle boxen aan.
Mjah en die staging van Duncan met die kapotte stukkies op de bal was ook alleen maar goed genoeg omdat het nummer ijzersterk is en geen staging nodig had voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ilse de Lange heeft zich in de opzicht de vorige twee keer op het esf ook wel bewezen.
Maar die wordt inmiddels wel te oud, denk ik zo.
Ja. Die staging was ok, maar toen hadden we ook al niet de staging het nummer het beste in de 'etalage' zette. CATS blijft nog steeds de enige uitzondering. Waarbij voor Pannecoucke dat achteraf meer een fluke was.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah en die staging van Duncan met die kapotte stukkies op de bal was ook alleen maar goed genoeg omdat het nummer ijzersterk is en geen staging nodig had voor mijn gevoel.
Gelukkig speelde Duncan nog piano.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah en die staging van Duncan met die kapotte stukkies op de bal was ook alleen maar goed genoeg omdat het nummer ijzersterk is en geen staging nodig had voor mijn gevoel.
Ilse is ook van het kaliber 'betekenisvol' en 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg'.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ilse de Lange heeft zich in de opzicht de vorige twee keer op het esf ook wel bewezen.
Maar die wordt inmiddels wel te oud, denk ik zo.
Net als 99% van Nederland, onze volksaard. Moeten we dan per sé iemand sturen die niet bij die aard past?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ilse is ook van het kaliber 'betekenisvol' en 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg'.
Ik vind het niet verkeerd. Hoewel een ballad nu met 100% televote in de semis potentieel riskant is, zou ik haar zeker niet op voorhand afwijzen. Ik vind haar ook een prachtige vrouw, stijlvol, sensueel, ze heeft iets heel aantrekkelijks. Haar stem idem.quote:Hoeveel managers ze versleten heeft? „Een specifiek getal ga ik niet noemen. Ik was net achttien had mijn school opgezegd. Tegen mij werd gezegd dat ik het ijzer moest smeden als het heet is. De platenmaatschappij wees me een manager aan, ik wist niet eens wat een manager deed. In die tijd was ik heel erg bang van iedereen. Alsof iedereen wat van me wilde. Door heel veel factoren kwam de doorstart van mijn carrière toen niet van de grond.”
Nieuwe producer Wouter Hardy
„Ik ben gaan zoeken naar mijn plek in de muziekwereld en een stap terug gedaan. Met verschillende mensen heb ik in de tussenliggende jaren studio gezeten, maar het was het allemaal net niet. Maar met Wouter Hardy ben ik in een warm bad terechtgekomen. Er ligt nu dat mini-album met hele filmische en sferische songs. Ik hou van die klassieke en meeslepende muziek. Voor mij is dit de start van een nieuw tijdperk.”
(...)
Wie samenwerkt met Wouter Hardy, krijgt automatisch de vraag of een Songfestival-deelname relevant is. Hardy was driemaal betrokken bij een inzending op het Eurovisie Songfestival en wist alle drie de keren in de top 10 te eindigen. In 2019 was hij medeverantwoordelijk voor de Nederlandse inzending die wist te winnen, in de jaren daarna schreef hij mee aan de liedjes van Zwitserland en Estland, die derde en achtste wisten te eindigen.
„Ik heb in die zin de jackpot in handen met Wouter”, glimlacht Pleun. „We hebben het er wel eens over gehad. Maar het is nog niet mijn beurt. ik wil eerst mezelf bewijzen aan Nederland, voordat ik mezelf ga bewijzen aan Europa. Wat mij betreft doe ik eerst Beste zangers.”
Bron De Telegraaf
Ohja, ik dacht nog aan haar maar kon niet op haar naam komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:11 schreef Niels93 het volgende:
Iemand die in de jaren 2014/2015 veel genoemd werd, maar ook de laatste tijd wel weer nieuwe muziek maakt: Kovacs! Lijkt me een hele toffe kandidaat.
Een lana del rey stijl kan werken. Ik blijf er wel bij de jury terug in de semi's.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:13 schreef NLpop het volgende:
Plume (Pleun Bierbooms) werkt tegenwoordig trouwens met Wouter Hardy (Arcade, Tout l'univers, Bridges).
Pleun was een paar jaar zoekende, maar heeft eindelijk haar plek gevonden. Die twee schijnen een goeie klik te hebben. Ze schrijft zelf mee, muziek in de stijl van Lana Del Rey, Adele, enz.
Hier haar nieuwste single, Tomorrow Never Comes (ook met Hardy gemaakt):
Bekijk deze YouTube-video
Pleun in De Telegraaf begin dit jaar:
[..]
Ik vind het niet verkeerd. Hoewel een ballad nu met 100% televote in de semis potentieel riskant is, zou ik haar zeker niet op voorhand afwijzen. Ik vind haar ook een prachtige vrouw, stijlvol, sensueel, ze heeft iets heel aantrekkelijks. Haar stem idem.
Plume maakt hele goede muziek jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:13 schreef NLpop het volgende:
Plume (Pleun Bierbooms) werkt tegenwoordig trouwens met Wouter Hardy (Arcade, Tout l'univers, Bridges).
Pleun was een paar jaar zoekende, maar heeft eindelijk haar plek gevonden. Die twee schijnen een goeie klik te hebben. Ze schrijft zelf mee, muziek in de stijl van Lana Del Rey, Adele, enz.
Hier haar nieuwste single, Tomorrow Never Comes (ook met Hardy gemaakt):
Bekijk deze YouTube-video
Pleun in De Telegraaf begin dit jaar:
[..]
Ik vind het niet verkeerd. Hoewel een ballad nu met 100% televote in de semis potentieel riskant is, zou ik haar zeker niet op voorhand afwijzen. Ik vind haar ook een prachtige vrouw, stijlvol, sensueel, ze heeft iets heel aantrekkelijks. Haar stem idem.
Ik ben bang dat zoiets nooit gaat gebeuren vanuit Nederland.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:30 schreef Edge1993 het volgende:
Zouden we niet een keer een toffe Nederlandse symphonic metalband zoals Epica kunnen sturen? Die kunnen w.m.b. echt wel live imponeren, kunnen een concept neerzetten en zijn ook wat minder bekend dan bijv. een Within Temptation (die toch niet willen :p)
Denk het ook niet idd, maar toch jammer dat er nooit in deze alternatieve hoek gezocht wordtquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zoiets nooit gaat gebeuren vanuit Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |