Jammer dat die act niet meer actief is op Fok.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:24 schreef superniger het volgende:
Nepo Bauer.
Die zie istegenwoordig 24/7 op tv.
Bekijk deze YouTube-video
Wat een grote onzin, heeft echt geen kut te maken met sympathiek land of niet. Joost had vorig jaar ook in de finale de televote kunnen winnen. Iedereen land dat nu meedoet kan winnen als ze een goed nummer hebben.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat heeft zin, denk je? Dan eindigt Nederland hooguit rond het plekje waar Finland nu staat, plekje 11...
Nederland wordt over het algemeen onsympathiek gevonden door de rest van Europa. Dus als je veel stemmen wil winnen moet je een echt zeer sterk nummer sturen. Of echt heel veel jurypunten oprapen. Als je iets stuurt wat weinig jurypunten pakt, eindigt Nederland denk ik vrij zeker bij de laatste 10 in een finale.
Eens, maar als je bankzitters overweegt en het dus geen zanger hoeft te zijn, kun je beter gelijk voor een echt bekende influencer gaan. Dat bedoelde ik vooral te zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Buitenlanders zijn ook niet achterlijk hoor
Zou graag zien dat we inderdaad een authentieke artiest sturen. Henk en Ingrid hoeven die gene echt niet te kennen. Als we te veel in de veilige AVROTROS/BN-er bubbel blijven zullen we snel blijven hangen in redelijke jury score en matige televote. Of er moet dan echt een goed nummer komen.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:31 schreef blackswangreen het volgende:
Bankzitters moet je niet sturen. Nederlandse jongeren kennen ze van Youtube, en luisteren daarom hun muziek. In het buitenland kent niemand ze, die zien gewoon een paar talentloze en uitstralingsloze rukkers.
Een voorbeeld van een act die het goed zou doen bij de televote, ondanks dat ze niet een grote naam zijn in Nederland, is Prins S. en De Geit.
Bekijk deze YouTube-video
Het is Estland dit jaar ook gelukt.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Finland dacht ook een 'banger' te hebben, 11e. Die werd toch veel getipt als hoog in de televote. Australië dacht het vast ook... zelfs Zweden viel qua televote nog tegen.
Voor een onpopulair land waar weinig mensen wat mee hebben is gokken op de televote denk ik wel echt gokken. Ik vraag me ook af of Joost vorig jaar wel hoog had gescoord, met die waardeloze staging.
Joost heeft ook gewoon hoog gescoord in halve finale, streams gingen door het plafond, Kaarija heeft ook super hoog gescoord in de televote, ook onzin dat Finland een onsympathiek land zou zijn net als Nederland en dat mensen er daarom niet op zouden stemmen.quote:
Sowieso hebben we vrij recent nog gewonnen met Duncan en volgens mij ook nog een tweede plek.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Joost heeft ook gewoon hoog gescoord in halve finale, streams gingen door het plafond, Kaarija heeft ook super hoog gescoord in de televote, ook onzin dat Finland een onsympathiek land zou zijn net als Nederland en dat mensen er daarom niet op zouden stemmen.
Bente is wel leuk.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:46 schreef Dave het volgende:
Deelnemers Beste Zangers dit jaar:
Paul de Leeuw, Snelle, Bente, Acda en de Munnik, Typhoon, Jacqueline Govaert en Laetitia Gerards.
Dan hebben we die ook maar vast gehad.
Dus in het kader van opera: Laetitia Gerards.
Calm After The Storm in 2014quote:Op zondag 18 mei 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso hebben we vrij recent nog gewonnen met Duncan en volgens mij ook nog een tweede plek.
Denk dan wel dat we volgend jaar niet de enige zijn met operaquote:Op zondag 18 mei 2025 13:46 schreef Dave het volgende:
Deelnemers Beste Zangers dit jaar:
Paul de Leeuw, Snelle, Bente, Acda en de Munnik, Typhoon, Jacqueline Govaert en Laetitia Gerards.
Dan hebben we die ook maar vast gehad.
Dus in het kader van opera: Laetitia Gerards.
Daar is de frisheid al een paar jaar af, en zo oud is ze toch nog niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
Ik lees hier ergens boven ook Maan maar alsjeblieft laten we die niet sturen. Zou leuk zijn als we toch op zijn minst in de finale staan.
Net als Davina noemenquote:Op zondag 18 mei 2025 13:56 schreef Dave het volgende:
Wellicht ten overvloede: het noemen van Maan (met/zonder DJ) is onderhand een running gag geworden.
Dan begin je met 0 jurypunten.... Lijkt me geen goed plan.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als we full televote willen gaan: Goldband of de bankzitters
Die neemt het leven idd erg, érg serieus op.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef Aadrianus het volgende:
Als we een staging willen hebben waarmee we eens lekker uit kunnen pakken, zie ik liever een Bente dan een Froukje. Ik vind Froukje nooit echt energiek. Met haar komen we 100% zeker weer in de betekenisvolle staging-hoek.
Froukje heeft een natuurlijk charisma. Ze komt inderdaad altijd wat flegmatiek over maar dat is juist onderdeel van haar persoonlijkheid, ze zingt ook een beetje lui. Je moet haar geen dance routine geven nee, maar dat is ook niet het soort artiest dat zij is.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef Aadrianus het volgende:
Als we een staging willen hebben waarmee we eens lekker uit kunnen pakken, zie ik liever een Bente dan een Froukje. Ik vind Froukje nooit echt energiek. Met haar komen we 100% zeker weer in de betekenisvolle staging-hoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |