Calm After The Storm in 2014quote:Op zondag 18 mei 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso hebben we vrij recent nog gewonnen met Duncan en volgens mij ook nog een tweede plek.
Denk dan wel dat we volgend jaar niet de enige zijn met operaquote:Op zondag 18 mei 2025 13:46 schreef Dave het volgende:
Deelnemers Beste Zangers dit jaar:
Paul de Leeuw, Snelle, Bente, Acda en de Munnik, Typhoon, Jacqueline Govaert en Laetitia Gerards.
Dan hebben we die ook maar vast gehad.
Dus in het kader van opera: Laetitia Gerards.
Daar is de frisheid al een paar jaar af, en zo oud is ze toch nog niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
Ik lees hier ergens boven ook Maan maar alsjeblieft laten we die niet sturen. Zou leuk zijn als we toch op zijn minst in de finale staan.
Net als Davina noemenquote:Op zondag 18 mei 2025 13:56 schreef Dave het volgende:
Wellicht ten overvloede: het noemen van Maan (met/zonder DJ) is onderhand een running gag geworden.
Dan begin je met 0 jurypunten.... Lijkt me geen goed plan.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als we full televote willen gaan: Goldband of de bankzitters
Die neemt het leven idd erg, érg serieus op.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef Aadrianus het volgende:
Als we een staging willen hebben waarmee we eens lekker uit kunnen pakken, zie ik liever een Bente dan een Froukje. Ik vind Froukje nooit echt energiek. Met haar komen we 100% zeker weer in de betekenisvolle staging-hoek.
Froukje heeft een natuurlijk charisma. Ze komt inderdaad altijd wat flegmatiek over maar dat is juist onderdeel van haar persoonlijkheid, ze zingt ook een beetje lui. Je moet haar geen dance routine geven nee, maar dat is ook niet het soort artiest dat zij is.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef Aadrianus het volgende:
Als we een staging willen hebben waarmee we eens lekker uit kunnen pakken, zie ik liever een Bente dan een Froukje. Ik vind Froukje nooit echt energiek. Met haar komen we 100% zeker weer in de betekenisvolle staging-hoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |