Ik weet het wel, nee.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar heel enthousiast van word..
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_indoor_arenas_in_Austriaquote:Op zondag 18 mei 2025 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Studio Wenen geboekt en Stockholm geannuleerd
Dan kunnen ze eventueel vragen of Nederland in de tweede semi mag.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:51 schreef Thrts het volgende:
Welke data denken jullie?
5-7-9 mei
12-14-16 mei
19-21-23 mei
26-28-30 mei
Zou 5 mei iets uitmaken voor onze deelname?
Liever niet de 1e serie data. Dan ben ik jarig.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:51 schreef Thrts het volgende:
5-7-9 mei
12-14-16 mei
19-21-23 mei
26-28-30 mei
Ik gok “gewoon” 12-14-16 mei. Eerste week miss misschien net iets te vroeg, laatste week zit je met een Champions League finale.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:51 schreef Thrts het volgende:
5-7-9 mei
12-14-16 mei
19-21-23 mei
26-28-30 mei
Ik denk 19-21-23, en als het 5-7-9 is lijkt het me niet dat Nederland ineens niet mee gaat doen ofzoquote:Op zondag 18 mei 2025 13:51 schreef Thrts het volgende:
5-7-9 mei
12-14-16 mei
19-21-23 mei
26-28-30 mei
5 Mei heeft Nederland zijn eigen plannen voor de tv avond. Die geven ze liever niet op. Dus nee, 5 -7-9 wordt het niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:51 schreef Thrts het volgende:
5-7-9 mei
12-14-16 mei
19-21-23 mei
26-28-30 mei
Denk dat het de EBU geen reet uit maakt wat Nederland wil.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:38 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
5 Mei heeft Nederland zijn eigen plannen voor de tv avond. Die geven ze liever niet op. Dus nee, 5 -7-9 wordt het niet.
Dan zou het wel betekenen dat Nederland niet meedoet. Van 5 mei en het 5 mei concert met de koning en koningin gaat NPO geen afstand nemen. We hebben al weinig tradities, maar die wordt voor geen EBU opgegeven.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Denk dat het de EBU geen reet uit maakt wat Nederland wil.
Nederland doet gewoon mee, dan maar op 7 mei, en de eerste halve finale op NPO3 of zo.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:52 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dan zou het wel betekenen dat Nederland niet meedoet. Van 5 mei en het 5 mei concert met de koning en koningin gaat NPO geen afstand nemen. We hebben al weinig tradities, maar die wordt voor geen EBU opgegeven.
Wil EBU niet per se dat het op NPO1 wordt uitgezonden? Want dan is dat ook een optie.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Nederland doet gewoon mee, dan maar op 7 mei, en de eerste halve finale op NPO3 of zo.
Inschrijvingen worden maandag al geopend. Lijkt wel of we nog niet eerder zo eager zijn geweest.
Qua andere punten zal het ze weinig interesseren. Maar als het in die week is, dan gaan ze Nederland echt wel automatisch in de tweede halve finale zetten.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Denk dat het de EBU geen reet uit maakt wat Nederland wil.
Als Spanje en het VK niet een van de landen zouden zijn die daartegen zijn, dan had de optie een uur eerder beginnen wel een kans gehad. Maar twee van de big five die ertegen zijn... Spanje is weliswaar geen uur later, maar die beginnen liever later.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:20 schreef heywoodu het volgende:
Wat ze echt zouden moeten veranderen is de starttijd: haal dat gewoon een uur naar voren, dat zou voor véél meer mensen positief zijn dan het aantal mensen voor wie een uur eerder beginnen negatief is, lijkt me.
Ik denk 12 - 14 - 16.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:51 schreef Thrts het volgende:
5-7-9 mei
12-14-16 mei
19-21-23 mei
26-28-30 mei
Dan gaat de BBC steggelen.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:20 schreef heywoodu het volgende:
Wat ze echt zouden moeten veranderen is de starttijd: haal dat gewoon een uur naar voren, dat zou voor véél meer mensen positief zijn dan het aantal mensen voor wie een uur eerder beginnen negatief is, lijkt me.
Dat doen ze maar lekker op NPO2.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:52 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dan zou het wel betekenen dat Nederland niet meedoet. Van 5 mei en het 5 mei concert met de koning en koningin gaat NPO geen afstand nemen. We hebben al weinig tradities, maar die wordt voor geen EBU opgegeven.
Dat gaan ze nooit doen, kost ze veel te veel geld. En liever ook niet zo'n regel.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:23 schreef Aadrianus het volgende:
EBU kan heel makkelijk van Israël afkomen. Gaat dan wel ten koste van Australië en Azerbeidzjan en de ambities van Canada.
VOEG EEN REGEL TOE AAN HET REGLEMENT: HET DEELNEMENDE LAND MOET IN EUROPA LIGGEN.
Laat alle landen daarover stemmen, dat gaat met meerderheid door de stemming komen. Klaar.
Ze moeten wel IETS doen. Doormodderen met Israël zoals het nu gaat is de dood van het ESF. Ik geef ze maar een hint 😊quote:Op zondag 18 mei 2025 16:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaan ze nooit doen, kost ze veel te veel geld. En liever ook niet zo'n regel.
Maar ze hoeven geen regels aan te passen om iemand uit te sluiten.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:26 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ze moeten wel IETS doen. Doormodderen met Israël zoals het nu gaat is de dood van het ESF. Ik geef ze maar een hint 😊
Dat hebben ze dit jaar wederom gedaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:35 schreef Aadrianus het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DJi-2ArOscu/?igsh=NG1rMmluOW52cWtr
Mag Cyprus dan nog meedoen of Georgië ?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:23 schreef Aadrianus het volgende:
EBU kan heel makkelijk van Israël afkomen. Gaat dan wel ten koste van Australië en Azerbeidzjan en de ambities van Canada.
VOEG EEN REGEL TOE AAN HET REGLEMENT: HET DEELNEMENDE LAND MOET IN EUROPA LIGGEN.
Laat alle landen daarover stemmen, dat gaat met meerderheid door de stemming komen. Klaar.
Klopt! Hoewel ik een beetje verkeerd begrepen ben want nu denken alle Spanjaarden dat ik vind dat Melody onterecht laag is geëindigd.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:59 schreef Cyan9 het volgende:
@:Strani is de troepen aan het mobiliseren.
[ x ]
Die Engelsen moeten eens ophouden zo apart te doen. Met hun tijdverschil, linksrijden, Brexit.quote:
Je doet het dan ook voor de UK en Zwitserland die onterecht 0 punten hebben gekregen.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt! Hoewel ik een beetje verkeerd begrepen ben want nu denken alle Spanjaarden dat ik vind dat Melody onterecht laag is geëindigd.
Ik denk dat het in Spanje (en het VK) niet zou uitmaken wat je zou zeggen. Alles zouden ze verstaan als 'de puntentelling is tegen ons, anders zouden we nooit zo laag eindigen.'quote:Op zondag 18 mei 2025 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt! Hoewel ik een beetje verkeerd begrepen ben want nu denken alle Spanjaarden dat ik vind dat Melody onterecht laag is geëindigd.
Georgië, Azerbeidzjan etc liggen geografisch gezien allemaal in Europa. Dus alleen Israël en Australië zouden dan uitgesloten wordenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mag Cyprus dan nog meedoen of Georgië ?
Dat ze iets moeten doen is duidelijk maar dit lijkt mij ook niet de oplossing.
12-14-16 mei zal het wel worden, Duitse bekerfinale en CL-finale op 23 en 30 mei. Begin mei lijkt te vroeg en CL halve finales in die weekquote:Op zondag 18 mei 2025 13:51 schreef Thrts het volgende:
5-7-9 mei
12-14-16 mei
19-21-23 mei
26-28-30 mei
Innsbruck geen optie?quote:Op zondag 18 mei 2025 13:18 schreef Momo het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_indoor_arenas_in_Austria
Enige andere optie zou misschien Graz zijn denk ik, maar zal wel Wenen worden.
Voor zover ik weet doen wij sowieso niet mee op 5 mei en is dat bekend bij de EBU. Dus dan zouden wij een verzoek indienen om donderdag mee te mogen doen. Dat las of hoorde ik ooit ergens iig.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:51 schreef Thrts het volgende:
5-7-9 mei
12-14-16 mei
19-21-23 mei
26-28-30 mei
5 mei is inderdaad geen probleem meer met twee halve finales. Ik verwacht echter dat ze gaan voor de tweede of derde week van mei.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:11 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Innsbruck geen optie?
[..]
Voor zover ik weet doen wij niet mee op 5 mei en is dat bekend bij de EBU. Dus dan zouden wij een verzoek indienen om donderdag mee te doen. Dat las of hoorde ik ooit ergens iig.
Op zaterdagavond om 19.00 uur, wat een drama.quote:
4 Mei was het struikelblok in 1985 & 1991.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:11 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Innsbruck geen optie?
[..]
Voor zover ik weet doen wij sowieso niet mee op 5 mei en is dat bekend bij de EBU. Dus dan zouden wij een verzoek indienen om donderdag mee te mogen doen. Dat las of hoorde ik ooit ergens iig.
Cyprus geografisch dan weer niet, maar die vallen dan wel onder de EU, dus jaquote:Op zondag 18 mei 2025 17:04 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Georgië, Azerbeidzjan etc liggen geografisch gezien allemaal in Europa. Dus alleen Israël en Australië zouden dan uitgesloten worden
Ik zag net dat het inderdaad 4 mei was dat wij niet meededen.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
4 Mei was het struikelblok in 1985 & 1991.
Maar met twee semi`s kan je (mocht het 5 Mei zijn) makkelijk vragen om in de andere semi te komen,
Andere landen hebben dat ook weleens gedaan.
Ik hoop tegen beter weten in dat de EBU beseft dat het ESF gisteren langs de afgrond is gegaan en eigenlijk nog steeds bungelt...quote:Op zondag 18 mei 2025 16:59 schreef Cyan9 het volgende:
@:Strani is de troepen aan het mobiliseren.
[ x ]
Martin Ostherdahl: Ik zet even mijn bril af.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop tegen beter weten in dat de EBU beseft dat het ESF gisteren langs de afgrond is gegaan en eigenlijk nog steeds bungelt...
Ja, Als Zwitserland 79 punten had gekregen (wat mij toch niet gek veel leek voor dit nummer) hadden we nu Israel als winnaar gehad,quote:Op zondag 18 mei 2025 17:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop tegen beter weten in dat de EBU beseft dat het ESF gisteren langs de afgrond is gegaan en eigenlijk nog steeds bungelt...
Nou ja, het is niet alleen vanwege zijn totale ongeschiktheid voor de positie dat Martin Green eerder deze week in tranen uitbarstte tijdens een persconferentie. Ze stonden daar echt onder hoogspanning (en dachten dat op te lossen door Zweden of Frankrijk naar de overwinning te pushen).quote:Op zondag 18 mei 2025 17:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |