al met al boeit mij het niet zoveel, ik ga waar het leuk is. en dat gezeik als ik wat zeg over jaaaaa tis spel ben ik ook wel beetje zat.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kompleet over de zeik, ja.
En of hij het niet snapte of dat het een act was, je kreeg niet uitgelegd dat dat het spelletje was.
Plezier daar.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
al met al boeit mij het niet zoveel, ik ga waar het leuk is. en dat gezeik als ik wat zeg over jaaaaa tis spel ben ik ook wel beetje zat.
het is mensen die posten die dit topic gaande houden nl. en niet die alleen smiley doen. maar dat zul je ongetwijfeld wel zien nu.
oja ben niet boos btw. maar ga het in andere sc zoeken.
zeker komen we elkaar wel weer tegen hequote:
hou jullie sowieso in de gaten, maar het is ieder vrij hoor waar te posten?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:16 schreef marc0871 het volgende:
Hij probeert zich levendig te overtuigen, door ons te proberen te overtuigen dat hij weg gaat.
Maar ondertussen houdt hij het topic in leven door te blijven
Nou ik ben al bang hoor.. zie me bibberenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
hou jullie sowieso in de gaten, maar het is ieder vrij hoor waar te posten?
doe maar waar het je boeiend lijkt zou ik zeggen.
Je houdt ons in de gaten? Waarom? Wat is dat een vreemde opmerking?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
hou jullie sowieso in de gaten, maar het is ieder vrij hoor waar te posten?
doe maar waar het je boeiend lijkt zou ik zeggen.
Ja, ik had daar anderhalf uur geleden wat over gezegd maar ja, er kwam weer eens een show voorbijquote:Op zondag 18 mei 2025 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je houdt ons in de gaten? Waarom? Wat is dat een vreemde opmerking?
We doen en blijven gewoon doen als altijd hoor: posten, bolken, smilies plaatsen en over dingen kletsen, zoals over Jyske.
nou idd maar zeg ff wat ik ga doe en hoe jullie doen mogen jullie zelf weten.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
Jullie? Er is maar een iemand die dat zegt. Dus inderdaad, dat is niet zo
Even teruglezen.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik had daar anderhalf uur geleden wat over gezegd maar ja, er kwam weer eens een show voorbij
quote:Op zondag 18 mei 2025 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, ook als ze alleen op onze kamer ligt zoals zojuist.. dom is ze zeker niet. Vrijdag op zaterdag was wel een goede dag, heeft ze van 20u tot 7u op haar kamer gelegen en kwam alleen voor de voedingen. Daarvoor van 19 tot 5 en daarvoor van 19 tot 23, dus we zijn nog aan het opbouwen maar gister viel een van de pinnetjes uit bed die de lattenbodem ondersteunen dus werd het wat wiebelig, ik snap wel dat ze dan niet i haar eigen bed wil.. dat gelijk gefixt dus vanavond gewoon weer proberen
Ja, hopen dat het vanavond beter gaat.quote:
Morguh GGquote:
Voor vandaag nog plannen? Een mooie wandeling met jullie drietjes vanmiddag?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
Yup, en dan moet ik zeggen dat de irritatie nog voort bleef vloeien ook nog maar als het goed is, is dat weg nu, hopelijk
zo kortzichtig ben je weer,. hahaha. maar oke ik blijf ff weg. zie wel hoe het loopt.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
Yup, en dan moet ik zeggen dat de irritatie nog voort bleef vloeien ook nog maar als het goed is, is dat weg nu, hopelijk
Nee, F1 kijken met zwagertje en zijn vriendin, wat hapjes erbijquote:Op zondag 18 mei 2025 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor vandaag nog plannen? Een mooie wandeling met jullie drietjes vanmiddag?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-05-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Morguh UNquote:
Ik bedoel dus een drammend kind dat tegen haar slaap vecht en een moeder die niet weet wat ze er mee aan moet. Zo kortzichtig ben je dus weerquote:Op zondag 18 mei 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
zo kortzichtig ben je weer,. hahaha. maar oke ik blijf ff weg. zie wel hoe het loopt.
Hey Kreequote:Op zondag 18 mei 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
zo kortzichtig ben je weer,. hahaha. maar oke ik blijf ff weg. zie wel hoe het loopt.
ik ben de duivel die naast je ligt. hahahaquote:Op zondag 18 mei 2025 07:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus een drammend kind dat tegen haar slaap vecht en een moeder die niet weet wat ze er mee aan moet. Zo kortzichtig ben je dus weer
Gast.. je betrekt het op jezelf terwijl je geen idee hebt wat er bij mij thuis speelt.. Je denkt echt dat alles om jou draait he?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben de duivel die naast je ligt. hahaha
LOL jij maakt je er meer druk om als ik eigenlijk,. maar oke we gaan ff zien.
Zo gezellig weer.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben de duivel die naast je ligt. hahaha
LOL jij maakt je er meer druk om als ik eigenlijk,. maar oke we gaan ff zien.
quote:Op zondag 18 mei 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gezellig weer.
Kom op zeg even een lekker bakkie koffie voor deze dame
ik ga ff maandje naar KSC, ben het spelletje beetje zat en hoe erom gedaan wordtquote:
Lekker dank je ☺️quote:
Uiteraardquote:Op zondag 18 mei 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gezellig weer.
Kom op zeg even een lekker bakkie koffie voor deze dame
Je zou het ook kunnen negeren. Je hoeft niet overal op te reageren toch?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga ff maandje naar KSC, ben het spelletje beetje zat en hoe erom gedaan wordt
Thnx GG met een 💝 nog welquote:
Ja voor mij doen wel. Paar keer wakker geweest en tot 6.15 door gedommeldquote:
Oke, da's redelijk ja.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor mij doen wel. Paar keer wakker geweest en tot 6.15 door gedommeld
quote:Op zondag 18 mei 2025 07:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga ff maandje naar KSC, ben het spelletje beetje zat en hoe erom gedaan wordt
Ja toch. En jij?quote:
zo dan ga je lekker.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Joh tyft ff op met je slachtofferrol en eindeloze gezeik.
Ja ook wel. Halverwege het ESFquote:
Heerlijk.quote:
Je kunt die ochtend nog besluiten...quote:Op zondag 18 mei 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
ik twijfel nog steeds over de meet.. ene kant wil ik wel maar andere kant ben ik liever bij mijn gezinnetje
geloof er niks vanquote:Op zondag 18 mei 2025 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, maar hij is nu een maand weg. 18 juni is hij weer terug.
Maar dan komt hij ook niet op de meet denk ik.
Ja is ook wel, denk niet dat het wat gaat worden uiteindelijk hoor. Maar wat ik eerder al zei, misschien gooi ik er nog een meeting in voor volgend jaarquote:Op zondag 18 mei 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt die ochtend nog besluiten...
Een gedeelte wat zich heeft aangemeld gaat sowieso al niet eens. Je zult weinig missen als je niet gaat iig. Zuipen kun je thuis ook.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
ik twijfel nog steeds over de meet.. ene kant wil ik wel maar andere kant ben ik liever bij mijn gezinnetje
Voor het zuipen zou ik niet eens gaanquote:Op zondag 18 mei 2025 07:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Een gedeelte wat zich heeft aangemeld gaat sowieso al niet eens. Je zult weinig missen als je niet gaat iig. Zuipen kun je thuis ook.
Dan kun je beter niet gaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor het zuipen zou ik niet eens gaan
Je hebt de namen gezien die op de lijst staan. Dat is geen 'drankje doen'.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
nou ja, je hebt zuipen en een drankje doen, het is niet dat ik alcoholvrij blijf, anders zou ik wel met de auto gaan
Nee oke, maar heb thuis een vrouw en kind zitten ook en soort van verantwoordelijkheid. Iets met lusten maar ook de lastenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt de namen gezien die op de lijst staan. Dat is geen 'drankje doen'.
Nee, nog niet. Boordcomputer naar z'n grootje. Gaat me weer 800-900 kostenquote:
oh neequote:Op zondag 18 mei 2025 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Boordcomputer naar z'n grootje. Gaat me weer 800-900 kosten
Dit is geen geluk nee.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, toch wel.. als deze er helemaal mee op houdt of er komt weer wat aan dan geen Franse auto's meer en ga k leasen. Met mijn pech ben ik dan goedkoper uit
Daarom zeg ik ook dat je beter iets anders kunt doen.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar heb thuis een vrouw en kind zitten ook en soort van verantwoordelijkheid. Iets met lusten maar ook de lasten
Nee als ik het eens opsom:quote:
Ach, het is dat de kleine nu nog klein is, als ze wat ouder is kan ik ook wat meerquote:Op zondag 18 mei 2025 08:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat je beter iets anders kunt doen.
Gewoon scrollen, en je energie ergens anders voor gebruikenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Heerlijk.Als je hier binnenkomt en het is wéér de grote kree-show met hetzelfde gezeik als altijd dan krijg je op een gegeven moment dat soort reacties.
ALs dat laatste zo was, dan twijfelde je ook nietquote:Op zondag 18 mei 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
Nederland 12 plaatst Oostenrijk gewonnenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ook wel. Halverwege het ESFen naar bed gegaan. Ik weet nog niet eens welk land gewonnen heeft.
Nou ja, even er op uit is ook wel lekker.. dus ja..quote:Op zondag 18 mei 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs dat laatste zo was, dan twijfelde je ook niet
quote:Op zondag 18 mei 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
nou ja, je hebt zuipen en een drankje doen, het is niet dat ik alcoholvrij blijf, anders zou ik wel met de auto gaan
Gaat een beetje moeilijk dus met de auto gaanquote:Op zondag 18 mei 2025 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Boordcomputer naar z'n grootje. Gaat me weer 800-900 kosten
dan ga je er met je vrouw en dochter lekker op uit dan heb je win win, en je bent bij je gezin en je bent er uitquote:Op zondag 18 mei 2025 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, even er op uit is ook wel lekker.. dus ja..
Die is deze week klaar dus dat lukt welquote:Op zondag 18 mei 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Gaat een beetje moeilijk dus met de auto gaan
O gelukkig maar, kost een hoop geld zeg. Had je ook een weekendje weg kunnen gaan samenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die is deze week klaar dus dat lukt wel
ik bedoel alleen er op uit gaan dat dat wel lekker is. Zo ben ik vorig jaar 2x naar preston palace geweest bv, alleen. Er zijn genoeg dagen dat ik bij mn gezin ben en als er dan iets is wat zich leent om er op uit te gaan is de twijfel er dan toch wel. Maar goed, uiteindeijk denk ik dat ik de 31e gewoon thuis ben. Eigenlijk geen zin om 2x 2 uur in de trein te zittenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dan ga je er met je vrouw en dochter lekker op uit dan heb je win win, en je bent bij je gezin en je bent er uit
ik kom niet naar de meet had al gezegd. vind het toch te ver en teveel gedoe.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt die ochtend nog besluiten...
Ja, weekendje preston palace bijvoorbeeldquote:Op zondag 18 mei 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig maar, kost een hoop geld zeg. Had je ook een weekendje weg kunnen gaan samen
O oke ja als je dat lekker vindt en verantwoord dan gewoon doenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik bedoel alleen er op uit gaan dat dat wel lekker is. Zo ben ik vorig jaar 2x naar preston palace geweest bv, alleen. Er zijn genoeg dagen dat ik bij mn gezin ben en als er dan iets is wat zich leent om er op uit te gaan is de twijfel er dan toch wel. Maar goed, uiteindeijk denk ik dat ik de 31e gewoon thuis ben. Eigenlijk geen zin om 2x 2 uur in de trein te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |