al met al boeit mij het niet zoveel, ik ga waar het leuk is. en dat gezeik als ik wat zeg over jaaaaa tis spel ben ik ook wel beetje zat.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kompleet over de zeik, ja.
En of hij het niet snapte of dat het een act was, je kreeg niet uitgelegd dat dat het spelletje was.
Plezier daar.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
al met al boeit mij het niet zoveel, ik ga waar het leuk is. en dat gezeik als ik wat zeg over jaaaaa tis spel ben ik ook wel beetje zat.
het is mensen die posten die dit topic gaande houden nl. en niet die alleen smiley doen. maar dat zul je ongetwijfeld wel zien nu.
oja ben niet boos btw. maar ga het in andere sc zoeken.
zeker komen we elkaar wel weer tegen hequote:
hou jullie sowieso in de gaten, maar het is ieder vrij hoor waar te posten?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:16 schreef marc0871 het volgende:
Hij probeert zich levendig te overtuigen, door ons te proberen te overtuigen dat hij weg gaat.
Maar ondertussen houdt hij het topic in leven door te blijven
Nou ik ben al bang hoor.. zie me bibberenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
hou jullie sowieso in de gaten, maar het is ieder vrij hoor waar te posten?
doe maar waar het je boeiend lijkt zou ik zeggen.
Je houdt ons in de gaten? Waarom? Wat is dat een vreemde opmerking?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
hou jullie sowieso in de gaten, maar het is ieder vrij hoor waar te posten?
doe maar waar het je boeiend lijkt zou ik zeggen.
Ja, ik had daar anderhalf uur geleden wat over gezegd maar ja, er kwam weer eens een show voorbijquote:Op zondag 18 mei 2025 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je houdt ons in de gaten? Waarom? Wat is dat een vreemde opmerking?
We doen en blijven gewoon doen als altijd hoor: posten, bolken, smilies plaatsen en over dingen kletsen, zoals over Jyske.
nou idd maar zeg ff wat ik ga doe en hoe jullie doen mogen jullie zelf weten.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
Jullie? Er is maar een iemand die dat zegt. Dus inderdaad, dat is niet zo
Even teruglezen.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik had daar anderhalf uur geleden wat over gezegd maar ja, er kwam weer eens een show voorbij
quote:Op zondag 18 mei 2025 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, ook als ze alleen op onze kamer ligt zoals zojuist.. dom is ze zeker niet. Vrijdag op zaterdag was wel een goede dag, heeft ze van 20u tot 7u op haar kamer gelegen en kwam alleen voor de voedingen. Daarvoor van 19 tot 5 en daarvoor van 19 tot 23, dus we zijn nog aan het opbouwen maar gister viel een van de pinnetjes uit bed die de lattenbodem ondersteunen dus werd het wat wiebelig, ik snap wel dat ze dan niet i haar eigen bed wil.. dat gelijk gefixt dus vanavond gewoon weer proberen
Ja, hopen dat het vanavond beter gaat.quote:
Morguh GGquote:
Voor vandaag nog plannen? Een mooie wandeling met jullie drietjes vanmiddag?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
Yup, en dan moet ik zeggen dat de irritatie nog voort bleef vloeien ook nog maar als het goed is, is dat weg nu, hopelijk
zo kortzichtig ben je weer,. hahaha. maar oke ik blijf ff weg. zie wel hoe het loopt.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
Yup, en dan moet ik zeggen dat de irritatie nog voort bleef vloeien ook nog maar als het goed is, is dat weg nu, hopelijk
Nee, F1 kijken met zwagertje en zijn vriendin, wat hapjes erbijquote:Op zondag 18 mei 2025 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor vandaag nog plannen? Een mooie wandeling met jullie drietjes vanmiddag?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-05-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Morguh UNquote:
Ik bedoel dus een drammend kind dat tegen haar slaap vecht en een moeder die niet weet wat ze er mee aan moet. Zo kortzichtig ben je dus weerquote:Op zondag 18 mei 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
zo kortzichtig ben je weer,. hahaha. maar oke ik blijf ff weg. zie wel hoe het loopt.
Hey Kreequote:Op zondag 18 mei 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
zo kortzichtig ben je weer,. hahaha. maar oke ik blijf ff weg. zie wel hoe het loopt.
ik ben de duivel die naast je ligt. hahahaquote:Op zondag 18 mei 2025 07:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus een drammend kind dat tegen haar slaap vecht en een moeder die niet weet wat ze er mee aan moet. Zo kortzichtig ben je dus weer
Gast.. je betrekt het op jezelf terwijl je geen idee hebt wat er bij mij thuis speelt.. Je denkt echt dat alles om jou draait he?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben de duivel die naast je ligt. hahaha
LOL jij maakt je er meer druk om als ik eigenlijk,. maar oke we gaan ff zien.
Zo gezellig weer.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben de duivel die naast je ligt. hahaha
LOL jij maakt je er meer druk om als ik eigenlijk,. maar oke we gaan ff zien.
quote:Op zondag 18 mei 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gezellig weer.
Kom op zeg even een lekker bakkie koffie voor deze dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |