Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-05-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Morguh UNquote:
Ik bedoel dus een drammend kind dat tegen haar slaap vecht en een moeder die niet weet wat ze er mee aan moet. Zo kortzichtig ben je dus weerquote:Op zondag 18 mei 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
zo kortzichtig ben je weer,. hahaha. maar oke ik blijf ff weg. zie wel hoe het loopt.
Hey Kreequote:Op zondag 18 mei 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
zo kortzichtig ben je weer,. hahaha. maar oke ik blijf ff weg. zie wel hoe het loopt.
ik ben de duivel die naast je ligt. hahahaquote:Op zondag 18 mei 2025 07:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus een drammend kind dat tegen haar slaap vecht en een moeder die niet weet wat ze er mee aan moet. Zo kortzichtig ben je dus weer
Gast.. je betrekt het op jezelf terwijl je geen idee hebt wat er bij mij thuis speelt.. Je denkt echt dat alles om jou draait he?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben de duivel die naast je ligt. hahaha
LOL jij maakt je er meer druk om als ik eigenlijk,. maar oke we gaan ff zien.
Zo gezellig weer.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben de duivel die naast je ligt. hahaha
LOL jij maakt je er meer druk om als ik eigenlijk,. maar oke we gaan ff zien.
quote:Op zondag 18 mei 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gezellig weer.
Kom op zeg even een lekker bakkie koffie voor deze dame
ik ga ff maandje naar KSC, ben het spelletje beetje zat en hoe erom gedaan wordtquote:
Lekker dank je ☺️quote:
Uiteraardquote:Op zondag 18 mei 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gezellig weer.
Kom op zeg even een lekker bakkie koffie voor deze dame
Je zou het ook kunnen negeren. Je hoeft niet overal op te reageren toch?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga ff maandje naar KSC, ben het spelletje beetje zat en hoe erom gedaan wordt
Thnx GG met een 💝 nog welquote:
Ja voor mij doen wel. Paar keer wakker geweest en tot 6.15 door gedommeldquote:
Oke, da's redelijk ja.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor mij doen wel. Paar keer wakker geweest en tot 6.15 door gedommeld
quote:Op zondag 18 mei 2025 07:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga ff maandje naar KSC, ben het spelletje beetje zat en hoe erom gedaan wordt
Ja toch. En jij?quote:
zo dan ga je lekker.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Joh tyft ff op met je slachtofferrol en eindeloze gezeik.
Ja ook wel. Halverwege het ESFquote:
Heerlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |