Lekker gewerkt pik!quote:Op zondag 18 mei 2025 00:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Oke, mijn avond is compleet![]()
[ afbeelding ]
Niemand neemt bookmakers serieus.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zijn nog steeds zwaar de favoriet. Je snapt de punten niet
Zei hij dat, ja dat zei hijquote:
Ja, maar morgen zijn we dit allemaal weer vergetenquote:Op zondag 18 mei 2025 00:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zijn mensen hier zo serieus mee bezig dat ze niet naar een land gaan die geen of weinig punten gaf aan Claude?
Zou dus niet terecht zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 00:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zijn nog steeds zwaar de favoriet. Je snapt de punten niet
Ik ben Claude morgen alweer vergeten joh.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zijn mensen hier zo serieus mee bezig dat ze niet naar een land gaan die geen of weinig punten gaf aan Claude?
Een top 5 misschien wel maar dat hebben we al verpest door de staging en nu staat een plek in de top 10 zelfs op de tocht.quote:
Morgen (vandaag) hebben we andere zaken aan ons hoofdquote:Op zondag 18 mei 2025 00:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, maar morgen zijn we dit allemaal weer vergeten
Dat is het liedje waarmee hij en zijn band de Montenegrijnse voorronde wonnen en daarna besloten dat ze niet naar het Songfestival wilden.quote:
Dat was altijd al zo.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:27 schreef Butler456 het volgende:
Ik denk dat Zweden het nu moet hebben van de televote...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |