Dat kattengejankquote:Op zondag 18 mei 2025 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was Oostenrijk zo goed?
Ik kan me dat nummer al niet meer herinneren.
Pretentieuze jurysquote:Op zondag 18 mei 2025 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was Oostenrijk zo goed?
Kom denk ik omdat Chantal iets teveel dingen ook in het Duits doet tegenwoordig dus neemt ze die humor ook over.quote:
Gepiep op een epilepische zwartwit bootquote:Op zondag 18 mei 2025 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was Oostenrijk zo goed?
Neequote:Op zondag 18 mei 2025 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was Oostenrijk zo goed?
Groenlinkmenschenquote:Op zondag 18 mei 2025 00:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Oostenrijk?Wie zijn die mensen die daarop stemmen?
Zwart/wit boot. Opera.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was Oostenrijk zo goed?
Ik hoop het heel erg.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:14 schreef superniger het volgende:
Inb4 miljoen stemmen van de kijkers voor Finland.
Kan de thuisstemmers beïnvloedenquote:Op zondag 18 mei 2025 00:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom doen ze de uitslagen van de jury niet al voor de optredens? Punten zijn toch al bekend.
Het kan nog alle kanten op want publiekstemm komen hierna nog.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:15 schreef Fleischmeister het volgende:
Oostenrijk gaat winnen, prima, zolang het geen Zweden is is het goed
Neequote:Op zondag 18 mei 2025 00:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liever piepend oostenrijk dan dat ordinaire Finse wijf.
quote:
Morgenquote:Op zondag 18 mei 2025 00:14 schreef Tjacka het volgende:
Overal waar ik fan van bent gaat dit jaar fout
Dan wordt het pas spannend en shocking.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Het kan nog alle kanten op want publiekstemm komen hierna nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |