Betaal je een godsvermogen voor een kaartje en dan ga je na de 5e act al zoiets kansloos uithalen die niemand ziet of hoortquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:45 schreef RipCity het volgende:
Bericht uit de zaal: Bij het optreden van Israël was er veel boegeroep. Ook wordt er gemeld dat een paar mensen met Palestijnse vlaggen door de beveiliging zijn weggehaald. Vorig jaar draaide de EBU ook aan de audioknoppen tijdens het optreden van Israël.
++
Mooi, doei pali wappies
Heb nog Samosa's, goed ideequote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Mooi moment om de airfryer aan te slingeren.
De beste man kondigde Litouwen aan als een nummer wat doet vermoeden dat de donkere wolken uit Rusland er al boven hangen. Hij is enorm de weg kwijt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:46 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me vertellen wat dit met woodstock te maken heeft of is Cornald al dronken?
Doet ie beter dan ik.;(quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:46 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me vertellen wat dit met woodstock te maken heeft of is Cornald al dronken?
Je 18 social media vrienden wel trots op jequote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Betaal je een godsvermogen voor een kaartje en dan ga je na de 5e act al zoiets kansloos uithalen die niemand ziet of hoort![]()
![]()
Walgelijke walvis @GGMMquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Mooi moment om de airfryer aan te slingeren.
Radio is voor boomers.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Normaal zou ik de radio nu verder zappen als dit voorbij kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |