SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Afspreken kan altijd, met allebei. Want dan heb je nog steeds geen verplichtingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:46 schreef kree het volgende:
het probleem is, nu zit ik met twee waarvan ik beide niet weet of het de moeite is om mss keer wat af te spreken.
de ene totaal niet betrouwbaar in dit soort dingen
de andere wel maar die zit met best flinke psych problemen
en mag ze btw allebei.
en erger mss nog want ben onderhand beetje aan vrijgezel leven gewend en best.
Hun mogen mij ook. en allebei willen ze eigenlijk hetzelfde net als ik. samen het leuk hebben.
maar nu heb ik er twee. help...How can I make this topic about me?![]()
Ik had "R&P met kree" als TT. En ja, dat rijmt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja dat is ook weer waar, beide weten niet zoveel van elkaar nl. of althans mss beetje wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Afspreken kan altijd, met allebei. Want dan heb je nog steeds geen verplichtingen.
Maar heb het er nooit zoveel over.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou daar geen relatie mee beginnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
of iemand die het niet heeft maar onvoorspelbaar is.
die eerste ken ik btw veel langer en hielp dr ff aan wat hulp.
Dat je haar hulp biedt en er voor haar bent is al anders en ook mooi"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, niet tegelijk, ik dacht om en om met ze afspreken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is ook weer waar, beide weten niet zoveel van elkaar nl. of althans mss beetje wel.
Maar heb het er nooit zoveel over.
Of wil je met beide tegelijk afspreken, ergens dineren in een Chinees restaurant ofzo. Dat kan natuurlijk ook.How can I make this topic about me?![]()
kweet niet dacht er nog over wat in R&P te maken. maar krijg je altijd weer zoveel gezeik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:18 schreef Fogel het volgende:
Ik had "R&P met kree" als TT. En ja, dat rijmt.
denk laten we het luchtig houden hier ff, leek me beter idee.
het is nl geen drama, maar ff beetje waar ik me nu wel mee bezig houDo what you love, love what you do!![]()
Als ik een relatie zou hebben met iedereen die ik help... uhm, nee.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als je nooit naar advies wil luisteren dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet dacht er nog over wat in R&P te maken. maar krijg je altijd weer zoveel gezeik.
denk laten we het luchtig houden hier ff, leek me beter idee.
het is nl geen drama, maar ff beetje waar ik me nu wel mee bezig houI'm surrounded by morons!
precies waarom ik die ene dus afhou hoewel leuk vind.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:20 schreef Fogel het volgende:
Als ik een relatie zou hebben met iedereen die ik help... uhm, nee.Do what you love, love what you do!![]()
jou advies was trio toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je nooit naar advies wil luisteren dan krijg je dat.
ik luister wel. maar mits oke advies. ik filter de onzin er maar ff uit
Niet perse trio nee, want dat is geen noodzaak bij twee vriendinnen tegelijk hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
jou advies was trio toch?
ik luister wel. maar mits oke advies. ik filter de onzin er maar ff uit
Maar als je dat niet wil ook prima. Ga dan gewoon met beiden een paar keer iets doen en kom erachter of je evt verder wil met een van de twee, of beiden.I'm surrounded by morons!
Jij en meiden is een terug kerend onderwerp hierquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:11 schreef kree het volgende:
als jullie beter onderwerp hebben ga je gang hoor?
maar dacht gooi eens hier in de groep om te kijken wat jullie denken of zouden doen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze rennen toch wel weer weg als ze hem echt leren kennen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dit. Meer advies valt er ook niet over te geven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet perse trio nee, want dat is geen noodzaak bij twee vriendinnen tegelijk hebben.
Maar als je dat niet wil ook prima. Ga dan gewoon met beiden een paar keer iets doen en kom erachter of je evt verder wil met een van de twee, of beiden.How can I make this topic about me?![]()
Of toch met een ander, dat kan ook nogquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet perse trio nee, want dat is geen noodzaak bij twee vriendinnen tegelijk hebben.
Maar als je dat niet wil ook prima. Ga dan gewoon met beiden een paar keer iets doen en kom erachter of je evt verder wil met een van de twee, of beiden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit.quote:I'm surrounded by morons!
Ja dat hebben we vaker gedacht.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja is wel zo dat, haha hoop dat het niet al teveel stoort voor jullie. Maargoed zoveel boeiends is er anders ook niet. dus gooi het er maar in he.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij en meiden is een terug kerend onderwerp hier
Ik weet nog niet wat hiermee te doen trouwens. beide maar ff te vriend houden enzo lijkt mij goeie optie.Do what you love, love what you do!![]()
Wat mij betreft wel, advies is gegeven, en ik weet niet wat we er nog meer over moeten zeggen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Beter de hele tijd blurpquote:
Ik ga maar eens kijken of mijn biefstuk nog lekker in de sous vide zwemt.I'm surrounded by morons!
Ik vind alles goed wat je er mee doetquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja is wel zo dat, haha hoop dat het niet al teveel stoort voor jullie. Maargoed zoveel boeiends is er anders ook niet. dus gooi het er maar in he.
Ik weet nog niet wat hiermee te doen trouwens. beide maar ff te vriend houden enzo lijkt mij goeie optie.
Of moet ik Copilot even vragen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja is wel zo dat, haha hoop dat het niet al teveel stoort voor jullie. Maargoed zoveel boeiends is er anders ook niet. dus gooi het er maar in he.
Ik weet nog niet wat hiermee te doen trouwens. beide maar ff te vriend houden enzo lijkt mij goeie optie.How can I make this topic about me?![]()
Oh, en stofzuigen, dat stel ik ook al uren uit.I'm surrounded by morons!
Te druk met Bolken die FOgelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ga je gang? ben benieuwd. ik was nog niet zover als AI hierover te vragenquote:
ik heb twee wassen gedaan en vond ik het wel weer best, stofzuigen kan volgende week ook wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:28 schreef Fogel het volgende:
Oh, en stofzuigen, dat stel ik ook al uren uit.Do what you love, love what you do!![]()
Neuhquote:I'm surrounded by morons!
toch weet ik he? sommige van jullie verlangen naar een huisje boompje beestje wel.
Er zijn er aantal die dat hebben ,maar denk best nog aantal niet. en kun je mij zeikerd noemen om er weer over te beginnen. maar weet sommige van jullie zouden dat maar al te graag hebben ook, net als ik..Do what you love, love what you do!![]()
Ik draai mijn 3e was nu.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:28 schreef Fogel het volgende:
Oh, en stofzuigen, dat stel ik ook al uren uit.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb de bomen omgezaagd en ga mijn huis verkopen. En nu?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:33 schreef kree het volgende:
toch weet ik he? sommige van jullie verlangen naar een huisje boompje beestje wel.
Er zijn er aantal die dat hebben ,maar denk best nog aantal niet. en kun je mij zeikerd noemen om er weer over te beginnen. maar weet sommige van jullie zouden dat maar al te graag hebben ook, net als ik..I'm surrounded by morons!
master dan. ik heb een gekleurde en witte gedaan en ben ik wee rode voor weekquote:
Doe niet zo moeilijk man, ga met ze allebei een keer vriendschappelijk een kop koffie drinken en kijk welke je het meest aan spreekt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:09 schreef kree het volgende:
ik neig beetje naar problemen meid. maarja. mss is dat geen goed idee?
Ik weet het niet meer en vindt t vrij lullig om twee dan maar beetje soort van "aan te houden" en zien wie beter.
Maarja mss doen ze dat zelf ook?![]()
weet ik veel, leg uit of maak er een topic overquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb de bomen omgezaagd en ga mijn huis verkopen. En nu?
Neequote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel, leg uit of maak er een topic overI'm surrounded by morons!
iig een idee, maar ligt niet zo makkelijk toch. het zijn niet wild vreemde van Tinder nl. en ons kent ons via via.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk man, ga met ze allebei een keer vriendschappelijk een kop koffie drinken en kijk welke je het meest aan spreekt.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dus? Je mag toch gewoon met iemand een kop koffie drinken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
iig een idee, maar ligt niet zo makkelijk toch. het zijn niet wild vreemde van Tinder nl. en ons kent ons via via.![]()
ja denk wel, mss te angstig ervoor ben ik wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dus? Je mag toch gewoon met iemand een kop koffie drinken.Do what you love, love what you do!![]()
I try.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarvoor?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk wel, mss te angstig ervoor ben ik wel.![]()
Interessante hypothese! Dit draait eigenlijk om communicatie, intenties en energie in relaties.
De eerste vrouw lijkt een beetje onvoorspelbaar—ze komt en gaat zonder waarschuwing. Als jij dat prima vindt en je het contact leuk vindt wanneer ze weer opduikt, dan is er geen probleem. Maar als je merkt dat haar wisselende aanwezigheid je stoort, dan is het goed om jezelf af te vragen of je energie hierin wilt blijven investeren.
De tweede vrouw geeft aan dat ze niet lekker in haar vel zit, maar wél expliciet laat weten dat ze een kop koffie wil drinken. Dit wijst op openheid en behoefte aan contact. Misschien heeft ze een luisterend oor nodig of zoekt ze gewoon gezelschap. Als jij het gevoel hebt dat je haar daarmee kunt helpen en er zelf ook iets positiefs uit haalt, dan kan een gesprek waardevol zijn.
Dus, wat te doen?
Als je het leuk vindt om met beide vrouwen contact te houden, dan doe je dat.
Als je duidelijkheid wilt van de eerste vrouw, kun je haar vragen hoe zij jullie contact ziet.
En als je de tweede vrouw graag wilt steunen, dan kun je haar uitnodiging aannemen en samen een kop koffie drinken.
Belangrijkste vraag is: Wat wil jij zelf? Wat levert jou positieve energie op? 😊☕ Wat voelt voor jou als de beste keuze?
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
De beste keuze op dit moment is meer Champagne drinken
I'm surrounded by morons!
nou omdat ik denk beide hebben beetje verwachting. ik zelf denk, van ja zie wel. maar ok zeker en dan doel ik op die met wat problemen, wil dat niet verzieken want omdat ze op de goeie weg is.quote:
Dus denk niet eens zo aan mezelf in deze gelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Wij zeiken er niet stelselmatig over.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:33 schreef kree het volgende:
Er zijn er aantal die dat hebben ,maar denk best nog aantal niet. en kun je mij zeikerd noemen om er weer over te beginnen. maar weet sommige van jullie zouden dat maar al te graag hebben ook, net als ik..Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
dit dus en dat is wat ik bedoel ook en waar ik beetje mee zitquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Interessante hypothese! Dit draait eigenlijk om communicatie, intenties en energie in relaties.
De eerste vrouw lijkt een beetje onvoorspelbaar—ze komt en gaat zonder waarschuwing. Als jij dat prima vindt en je het contact leuk vindt wanneer ze weer opduikt, dan is er geen probleem. Maar als je merkt dat haar wisselende aanwezigheid je stoort, dan is het goed om jezelf af te vragen of je energie hierin wilt blijven investeren.
De tweede vrouw geeft aan dat ze niet lekker in haar vel zit, maar wél expliciet laat weten dat ze een kop koffie wil drinken. Dit wijst op openheid en behoefte aan contact. Misschien heeft ze een luisterend oor nodig of zoekt ze gewoon gezelschap. Als jij het gevoel hebt dat je haar daarmee kunt helpen en er zelf ook iets positiefs uit haalt, dan kan een gesprek waardevol zijn.
Dus, wat te doen?
Als je het leuk vindt om met beide vrouwen contact te houden, dan doe je dat.
Als je duidelijkheid wilt van de eerste vrouw, kun je haar vragen hoe zij jullie contact ziet.
En als je de tweede vrouw graag wilt steunen, dan kun je haar uitnodiging aannemen en samen een kop koffie drinken.
Belangrijkste vraag is: Wat wil jij zelf? Wat levert jou positieve energie op? 😊☕ Wat voelt voor jou als de beste keuze?
Bron: Copilot AI
Weet je wat je ook kunt doen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
nou omdat ik denk beide hebben beetje verwachting. ik zelf denk, van ja zie wel. maar ok zeker en dan doel ik op die met wat problemen, wil dat niet verzieken want omdat ze op de goeie weg is.
Dus denk niet eens zo aan mezelf in deze gelijk.
Nog een paar jaar hier op dit forum zitten twijfelen en advies vragen over meid 1 of meid 2 en uiteindelijk de boot missen.
Ik ga een kop koffie zetten. Volgens mij wil je gewoon niet of durf je niet.![]()
Hey KWquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet je wat je ook kunt doen?
Nog een paar jaar hier op dit forum zitten twijfelen en advies vragen over meid 1 of meid 2 en uiteindelijk de boot missen.
Ik ga een kop koffie zetten. Volgens mij wil je gewoon niet of durf je niet.
Nou kree, heel simpel: spreek met beide vrouwen een keer af en ga een kop koffie drinken met ze. Vooral met dit weer pak je een terrasje, dat kan prima.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
dit dus en dat is wat ik bedoel ook en waar ik beetje mee zitHow can I make this topic about me?![]()
En wie weet nog een kwakje kwijt ookquote:
Hoe is het met KWquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga een kop koffie zetten. Volgens mij wil je gewoon niet of durf je niet.waarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga een kop koffie zetten. Volgens mij wil je gewoon niet of durf je niet.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ook de grote plint onder de kast. Was even zagen, maar het is geluktquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Maar jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja het plan dan voor nuquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou kree, heel simpel: spreek met beide vrouwen een keer af en ga een kop koffie drinken met ze. Vooral met dit weer pak je een terrasje, dat kan prima.Do what you love, love what you do!![]()
nou ok over naar jullie ik moet hier ff over nadenken weer allemaal
Nee, niet nadenken, gewoon gaan doen!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:51 schreef kree het volgende:
nou ok over naar jullie ik moet hier ff over nadenken weer allemaal
Pak die telefoon en spreek wat af.
Die chat-dame die chat toch wel dus dat gaat snel.How can I make this topic about me?![]()
Liever een andere gebakje, ik had van de week een cheesecake gebakjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie met appeltaart op een terras.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik heb wel tip. bordspel is het voor oudere en jongere leuk. en ik had er nooit van gehoord,. maar kwam me creatieve zusje mee...Do what you love, love what you do!![]()
Goedzo!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ook de grote plint onder de kast. Was even zagen, maar het is gelukt
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Liever een andere gebakje, ik had van de week een cheesecake gebakje
Ik had daarstraks een aardbeiengebakje. Was lekker!![]()
Er kan nu geen hond onder kruipen of speelgoed daar verstoppenTrotste mama van Ambar
Dat is een vrij klein gebakje?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Liever een andere gebakje, ik had van de week een cheesecake gebakjeHow can I make this topic about me?![]()
Dat is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik had daarstraks een aardbeiengebakje. Was lekker!Of een brownie gebakje met slagroom
Hier was het in de zon wel lekker, toen ik de plantjes water ging geven..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
Eerst tien lagen zonnesmeer en nu jas aan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nog steeds lekker maar niet in een shirtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier was het in de zon wel lekker, toen ik de plantjes water ging geven..Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Toch te lang in de zon gezeten. Maar fijn te lezen dat je goed in je vel zitquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Snoeiverbrand maar zit wel goed in mijn vel.
Hoe is het met Dot?
Hier zit ook al het vel wel goed
Ik gok iets aan het doen dat niet bolken isquote:Trotste mama van Ambar
quote:
Niet als je in de schaduw loopt iddquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog steeds lekker maar niet in een shirt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Ik zie twee keer twee ballenquote:
DIe heeft wel wat om vast te houdenquote:
Je hebt die van het gebakje nog geen eens gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik mijn ballen toch echt lekkerder
Niets zo lekker als warme ballen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt die van het gebakje nog geen eens gehad![]()
In je broek?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niets zo lekker als warme ballen.
Ik hoef jouw ballen toch echt niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik mijn ballen toch echt lekkerderquote:
Warme ballenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat suggereer ik dan ook niet dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoef jouw ballen toch echt niet.
[..]![]()
Nou dan een lauwe douche dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben? Ik ben al zwaar verbrand.
Of even zak wrijven
vinden jullie bordspellen met familie nog leuk trouwens of kaarten?
ik doe het bijna nooit. maarja was met familie weekendje weg, toch wel weer leuk dan, dat micromanie vond ik wel de topper?Do what you love, love what you do!![]()
Oke ik kies voor het zak wrijven. Eens zien of dit helpt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan een lauwe douche dan?
Of even zak wrijven![]()
Dungeons and Dragons lijkt me leuk om een keer te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:11 schreef kree het volgende:
vinden jullie bordspellen met familie nog leuk trouwens of kaarten?
ik doe het bijna nooit. maarja was met familie weekendje weg, toch wel weer leuk dan, dat micromanie vond ik wel de topper?![]()
ik had mijn zusje hierover gehoord en lijkt me ook wel wat. ,maargoed met weekendje weg moeten ook de kinderen ff wat mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dungeons and Dragons lijkt me leuk om een keer te doen.
we deden jokeren erna en verloor ik, maar slechte kaarten he. hahaDo what you love, love what you do!![]()
Wie is het. Pim pam pet. Mens erger je niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik had mijn zusje hierover gehoord en lijkt me ook wel wat. ,maargoed met weekendje weg moeten ook de kinderen ff wat mee kunnen doen.
we deden jokeren erna en verloor ik, maar slechte kaarten he. haha![]()
doen wij ook nog wel eens hoor, niks mis mee. vond dat micromacro dan wel weer soort van nieuw idee en eigenlijk alle mee vermaakt, naja zie je op die foto. ff gemaakt tussendoor. allemaal druk bezig moord op te sporen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wie is het. Pim pam pet. Mens erger je niet.Do what you love, love what you do!![]()
Af en toe even ESF kijken trek het niet om al die nummers te kijken/luisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Duurt ook allemaal veel té lang en dan gepraat er tussen door
owja dat is ook vanavond. had nog gezegd ga ff luisteren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Af en toe even ESF kijken trek het niet om al die nummers te kijken/luisterenDo what you love, love what you do!![]()
Ja en het heeft ook niet veel meer met het zingen te maken maar meer met de actquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
Duurt ook allemaal veel té lang en dan gepraat er tussen door
Dat nummer ich komme is niet om aan te horen maar staat goed bij de b ookmakers, alleen omdat het zo sexy is denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb echt geen flauw idee welke liedjes er allemaal zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en het heeft ook niet veel meer met het zingen te maken maar meer met de act
Dat nummer ich komme is niet om aan te horen maar staat goed bij de b ookmakers, alleen omdat het zo sexy is denk ikKijk wel even als Claude moet
denk niet dat ie gaat winnen, maar oke ff in andere topic daaroverquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee welke liedjes er allemaal zijnKijk wel even als Claude moet
Denk het ook niet neequote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet dat ie gaat winnen, maar oke ff in andere topic daarover
vond btw het liedje ook niet echt bijzonder ofzo. maarja we hopen natuurlijk allemaal dat nl wint.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik kijk wel ff denk, maar in andere topic dan daar erover.quote:Do what you love, love what you do!![]()
mss doe ik nog wel ff lekkere thuisbezorgd bestelling erover. heb wel trek.
quote:Luilakkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je ook in de pan bakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Valt mee. Ik bak nu aardappelen en de gehaktbal gaat zo de magnetron in
Gehaktballen in de magnetron?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Valt mee. Ik bak nu aardappelen en de gehaktbal gaat zo de magnetron inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ha rubberen ballenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zijn van die voorgebakken dingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee even in een steelpannetje of een kleine koekenpan een beetje boterquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon bij de aardappels in gooien bedoel je?
Maar magnetron kan ook wel.. als je dat handiger vindt
Heb je nog niet gegeten dan?quote:Want jij bent er altijd vroeg bij.
Jawel, even snel naar de snackbar geweestquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je nog niet gegeten dan?Want jij bent er altijd vroeg bij.
#teamviesdikquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, even snel naar de snackbar geweest
van keertje ff makkelijk bestellen wordt je niet vies dik denk ik.quote:
maarja ligt eraan wat he
quote:
Broodje hamburger. Dus ook #teamviesdik.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Broodje hamburger. Dus ook #teamviesdik.
Samen viesdik zijn kan lekker zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ben ik dan toch netjes, ik heb gewoon gekookt
Snijboontjes met gekookte aardappelen en een varkenribeytjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe degelijk, hahaha. had ik maar dat idee ook, heb trek in stamppot andijvie.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
Wat ben ik dan toch netjes, ik heb gewoon gekookt
Snijboontjes met gekookte aardappelen en een varkenribeytjeDo what you love, love what you do!![]()
Zeg je nu dat ik samen met Lov bij de snackbar moet gaan schranzen? Op jouw kosten hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
als ik kook voor meerdere dagen, maar denk nu ook van laat ff lekker bezorgen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ga dan liever naar een knus restaurantjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik samen met Lov bij de snackbar moet gaan schranzen? Op jouw kosten hoor.
Hoe moet ik dat voor me zien, dat je zo'n tube in je mond leeg spuit?quote:
Uw ADH vitamine Worst
Nee, gewoon eetlepel snacken toch.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien, dat je zo'n tube in je mond leeg spuit?![]()
@aqua. je zal toch meer je best moeten doen en lovely ff mee moeten nemenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
als ik kook voor meerdere dagen, maar denk nu ook van laat ff lekker bezorgen.
Ja kan ookquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, gewoon eetlepel snacken toch.
Uw ADH vitamine Worst
ja heerlijk toch, te dikke hamburger en dat alle halve shit en sla eruit valt onderhand.
dat is toch puur snacken.
Is ook lekkerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
hoe degelijk, hahaha. had ik maar dat idee ook, heb trek in stamppot andijvie.
Morgen heb ik sla, met.. komkomer, zoetepaprika, wittekaas, tomaat, ei en dat doorelkaar
En dan op de gril een tomahawkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaan we dat morgen doen dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ga dan liever naar een knus restaurantjeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Waarom ga je een wapen grillen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lekker
Morgen heb ik sla, met.. komkomer, zoetepaprika, wittekaas, tomaat, ei en dat doorelkaar
En dan op de gril een tomahawkOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
@aequequote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
@:aqua. je zal toch meer je best moeten doen en lovely ff mee moeten nemen![]()
kan je mooie een drie gangen menu doen tussen die gaatjesquote:
Noem plaats en tijd en hoppa gaan met die banaan jullie 2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is vlees gekkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank want anders zie ik kree niet.quote:
Tevens
Moonmoon!
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Dank want anders zie ik kree niet.
Tevens
Moonmoon!dacht ik al...
Joeeee Aeque![]()
![]()
Waarom ga jij niet lekker eten met aeque Lovely laat toch altijd afwetenquote:![]()
Zou een etentje niet aan mijn neus voorbij laten gaan hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk idee welquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet lekker eten met aeque Lovely laat toch altijd afweten![]()
Zou een etentje niet aan mijn neus voorbij laten gaan hoor![]()
![]()
Ja waarom niet, samen lekker uit eten is niets mis meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou een etentje niet aan mijn neus voorbij laten gaan hoor
Nee, kan best gezellig zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja waarom niet, samen lekker uit eten is niets mis mee![]()
![]()
Is straks een van de twee boos en heb ik het weer gedaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou een etentje niet aan mijn neus voorbij laten gaan hoor
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou een etentje niet aan mijn neus voorbij laten gaan hoorquote:quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja waarom niet, samen lekker uit eten is niets mis mee@aeque waar blijf je nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan nemen we Moonie meequote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Is straks een van de twee boos en heb ik het weer gedaan.
Je lijkt Kree wel, wel willen en als een dan toehapt kom je met dit K*dt smoesjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Is straks een van de twee boos en heb ik het weer gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij gaat toch niet meequote:geen woorden maar daden
Kan ook om en om heeft hij twee leuke dates
Ik zei geen nee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je lijkt Kree wel, wel willen en als een dan toehapt kom je met dit K*dt smoesje
Allebei apart joh dan heb je twee datesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet meegeen woorden maar daden
Als ze beide gillend wegrennen houd ik jou verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet meegeen woorden maar daden
Ken je een beetje langer dan vandaagquote:
Euhhhhhh jij bent verantwoordelijk voor het verloop. gewoon galant zijn, complimentjes geven etcquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ze beide gillend wegrennen houd ik jou verantwoordelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfs eergisteren alquote:
Ja leg er nog meer druk op.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhhhh jij bent verantwoordelijk voor het verloop. gewoon galant zijn, complimentjes geven etc
Ik leg er geen druk op. Ik zeg alleen dat je aardig moet zijn,quote:
ANders houden we ondertussen tel contact doe jij je oortje in en zeg ik wel wat je zeggen of doen moet.
Maar ssssttt niet aan hun vertellen dan natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie niks :pquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik leg er geen druk op. Ik zeg alleen dat je aardig moet zijn,
ANders houden we ondertussen tel contact doe jij je oortje in en zeg ik wel wat je zeggen of doen moet.
Maar ssssttt niet aan hun vertellen dan natuurlijk![]()
Ik zeg niks uiteraard, maar goed plan. Moeten we wel ruim vooraf weten waar we gaan eten dan kunnen we camera's installeren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik leg er geen druk op. Ik zeg alleen dat je aardig moet zijn,
Maar ssssttt niet aan hun vertellen dan natuurlijk
Maar hoe doen we dat als er na een aantal dates iets van komt en we de horizontale salsa doen? Moeten we ook op een manier een camera in de slaapkamer krijgen zodat je kan zeggen hoe ik dat moet doen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee Moon![]()
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee Lovely
Ik wil gamen maar controller is kapot.
Nieuwe bestellen,alleen heb je daar nu niks aanquote:
quote:
Kan, maar meestal gaat dat wel vanzelfquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg niks uiteraard, maar goed plan. Moeten we wel ruim vooraf weten waar we gaan eten dan kunnen we camera's installeren.
Maar hoe doen we dat als er na een aantal dates iets van komt en we de horizontale salsa doen? Moeten we ook op een manier een camera in de slaapkamer krijgen zodat je kan zeggen hoe ik dat moet doen.
Als jehem maar in het juista gat doet komt het vanzelf goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hij is al 3 maanden kapot.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nieuwe bestellen,alleen heb je daar nu niks aan
Flauw zeg, je kunt toch wel even meekijken?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, maar meestal gaat dat wel vanzelf
Als jehem maar in het juista gat doet komt het vanzelf goed
* Harrie krijgt zojuist bericht van Mr porno dat de Piano weg is
dus @Grrrrrrrr en @hemarookworst ben bang dat we nog meer moeten gaan drinken om dat allemaal te kunnen verwerken.![]()
quote:Hee Wouterquote:
Alleen als Claude moetquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:15 schreef Moonlight het volgende:
Gaat iemand nog het songfestival kijken?
Jij wel?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je moet twee dates afspraken maken en dan ga je gamenquote:
Daarin laat je zien naar de dames dat je niet echt interesse hebt.
Niet meer doen dus
Ik zeg ook . kan, dus als je dat wil en het voelt veilig voor je ben ik paraatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Flauw zeg, je kunt toch wel even meekijken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope. Chronisch allergisch voorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:15 schreef Moonlight het volgende:
Gaat iemand nog het songfestival kijken?
O Jee, misschien heeft Kree een draagbarequote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:16 schreef Harrie het volgende:
dus @:Grrrrrrrr en @:Hemarookworst ben bang dat we nog meer moeten gaan drinken om dat allemaal te kunnen verwerken.
Zei ik tochquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:16 schreef Harrie het volgende:
dus @:Grrrrrrrr en @:Hemarookworst ben bang dat we nog meer moeten gaan drinken om dat allemaal te kunnen verwerken.![]()
Dan zal kree ook wel afhakenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:16 schreef Harrie het volgende:
dus @:Grrrrrrrr en @:Hemarookworst ben bang dat we nog meer moeten gaan drinken om dat allemaal te kunnen verwerken.
ik twijfel nog steeds of ik wel of niet ga..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Waarom twijfelen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zal kree ook wel afhaken
ik twijfel nog steeds of ik wel of niet ga..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel te veel druk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet twee dates afspraken maken en dan ga je gamen
Daarin laat je zien naar de dames dat je niet echt interesse hebt.
Niet meer doen dusquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg ook . kan, dus als je dat wil en het voelt veilig voor je ben ik paraatNiet van harte nee. Het pookje blijft constant naar voren gaan en dat is in veel games niet handig.quote:
Waar ben jij druk mee dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Veel te veel druk.
[..]
[..]
Niet van harte nee. Het pookje blijft constant naar voren gaan en dat is in veel games niet handig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:16 schreef Harrie het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Dat is irritant.. dus snel maar een bestellenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Veel te veel druk.
[..]
[..]
Niet van harte nee. Het pookje blijft constant naar voren gaan en dat is in veel games niet handig.
Omdat het sowieso 2 uur reizen is voor een enkeltje en ik niet langer onderweg wil zijn dan de meet zelf en heb de vrouw thuis met de kleinequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het veranderd verder gelukkig niks want de vetluikjes zijn er nog welquote:![]()
Laatste keer dat ik er was stond er nog wel een Piano![]()
![]()
Download chatgptquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
dit dus en dat is wat ik bedoel ook en waar ik beetje mee zitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mee eensquote:I'm surrounded by morons!
Wajo!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nee, heb een wajongquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent een Wageningse Jongere?
Je weet hoe ik dat bedoelde muts.quote:Ik zoek nog een sugar mommyquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is irritant.. dus snel maar een bestellen
Wie zoekt zal vindenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet hoe ik dat bedoelde muts.
[..]
Ik zoek nog een sugar mommy
Ik had muis op het oog, maar die nam ineens een hond. Heel mijn plan weg.quote:
Hij zegt muts tegen mijquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet hoe ik dat bedoelde muts.
[..]
Ik zoek nog een sugar mommy
Bij een grootschalige controle in het openbaar vervoer zijn maandag en dinsdag vijf buschauffeurs aangehouden voor het mogelijk rijden onder invloed. Drie van de aangehouden chauffeurs zijn van de RET. Zij mogen voorlopig de weg niet op.Uw ADH vitamine Worst
O lekker danquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
Bij een grootschalige controle in het openbaar vervoer zijn maandag en dinsdag vijf buschauffeurs aangehouden voor het mogelijk rijden onder invloed. Drie van de aangehouden chauffeurs zijn van de RET. Zij mogen voorlopig de weg niet op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He verdoriequote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had muis op het oog, maar die nam ineens een hond. Heel mijn plan weg.![]()
Dan maar iemand anders zoeken
Man³ en dat was gewoon in Nederland?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
Bij een grootschalige controle in het openbaar vervoer zijn maandag en dinsdag vijf buschauffeurs aangehouden voor het mogelijk rijden onder invloed. Drie van de aangehouden chauffeurs zijn van de RET. Zij mogen voorlopig de weg niet op.![]()
ja helaas woonde je niet zover dicht bij anders kwam ik ff langs om gezellig te etenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lekker
En dan op de gril een tomahawk;pquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lekker
En dan op de gril een tomahawkDo what you love, love what you do!![]()
quote:What the....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
Bij een grootschalige controle in het openbaar vervoer zijn maandag en dinsdag vijf buschauffeurs aangehouden voor het mogelijk rijden onder invloed. Drie van de aangehouden chauffeurs zijn van de RET. Zij mogen voorlopig de weg niet op.Ohaiquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
He verdorie![]()
Dan maar iemand anders zoeken
Zover dichtbij?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja helaas woonde je niet zover dicht bij anders kwam ik ff langs om gezellig te eten
[..]
;pUw ADH vitamine Worst
Liefde van de baan
I'm surrounded by morons!
We hebben een apart kree woordenboek nodig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kreeiaans-->Nederlandsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:44 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben een apart kree woordenboek nodig.I'm surrounded by morons!
Ik heb wel een controller mag je wel lenen. Weet alleen niet of die ie ook op de PS werkt..quote:![]()
Ik heb het nu zo warm koud hequote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:44 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben een apart kree woordenboek nodig.Uw ADH vitamine Worst
Waarvan is ie dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb wel een controller mag je wel lenen. Weet alleen niet of die ie ook op de PS werkt..![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Ja sorry Muis werkt om Ambar en Muis te onderhouden, beide dure wezensquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had muis op het oog, maar die nam ineens een hond. Heel mijn plan weg.Trotste mama van Ambar
Ik kan tenminste nog het huishouden doen, wil ik Ambar wel zien proberen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry Muis werkt om Ambar en Muis te onderhouden, beide dure wezens
Ambar kan getraind worden, zie ik bij een vent nog niet gebeurenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan tenminste nog het huishouden doen, wil ik Ambar wel zien proberen.
Trotste mama van Ambar
Toevallig ben ik dat.quote:(kpd grapje)
Zie hierboven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar kan getraind worden, zie ik bij een vent nog niet gebeuren
Jij houdt van switchen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Toevallig ben ik dat.(kpd grapje)
[..]
Zie hierboven.
Ben DoverI'm surrounded by morons!
quote:
De ene keer Mario de andere keer Luigi.
Aha..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
De ene keer Mario de andere keer Luigi.
Maar jij hebt een switch dus? Wat speel je zoal?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ligt in de kast, heb er al heel lang niet meer op gespeeld..maar beetje van die simpele spelletjesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar jij hebt een switch dus? Wat speel je zoal?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: