SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Afspreken kan altijd, met allebei. Want dan heb je nog steeds geen verplichtingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:46 schreef kree het volgende:
het probleem is, nu zit ik met twee waarvan ik beide niet weet of het de moeite is om mss keer wat af te spreken.
de ene totaal niet betrouwbaar in dit soort dingen
de andere wel maar die zit met best flinke psych problemen
en mag ze btw allebei.
en erger mss nog want ben onderhand beetje aan vrijgezel leven gewend en best.
Hun mogen mij ook. en allebei willen ze eigenlijk hetzelfde net als ik. samen het leuk hebben.
maar nu heb ik er twee. help...How can I make this topic about me?![]()
Ik had "R&P met kree" als TT. En ja, dat rijmt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja dat is ook weer waar, beide weten niet zoveel van elkaar nl. of althans mss beetje wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Afspreken kan altijd, met allebei. Want dan heb je nog steeds geen verplichtingen.
Maar heb het er nooit zoveel over.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou daar geen relatie mee beginnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
of iemand die het niet heeft maar onvoorspelbaar is.
die eerste ken ik btw veel langer en hielp dr ff aan wat hulp.
Dat je haar hulp biedt en er voor haar bent is al anders en ook mooi"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, niet tegelijk, ik dacht om en om met ze afspreken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is ook weer waar, beide weten niet zoveel van elkaar nl. of althans mss beetje wel.
Maar heb het er nooit zoveel over.
Of wil je met beide tegelijk afspreken, ergens dineren in een Chinees restaurant ofzo. Dat kan natuurlijk ook.How can I make this topic about me?![]()
kweet niet dacht er nog over wat in R&P te maken. maar krijg je altijd weer zoveel gezeik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:18 schreef Fogel het volgende:
Ik had "R&P met kree" als TT. En ja, dat rijmt.
denk laten we het luchtig houden hier ff, leek me beter idee.
het is nl geen drama, maar ff beetje waar ik me nu wel mee bezig houDo what you love, love what you do!![]()
Als ik een relatie zou hebben met iedereen die ik help... uhm, nee.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als je nooit naar advies wil luisteren dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet dacht er nog over wat in R&P te maken. maar krijg je altijd weer zoveel gezeik.
denk laten we het luchtig houden hier ff, leek me beter idee.
het is nl geen drama, maar ff beetje waar ik me nu wel mee bezig houI'm surrounded by morons!
precies waarom ik die ene dus afhou hoewel leuk vind.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:20 schreef Fogel het volgende:
Als ik een relatie zou hebben met iedereen die ik help... uhm, nee.Do what you love, love what you do!![]()
jou advies was trio toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je nooit naar advies wil luisteren dan krijg je dat.
ik luister wel. maar mits oke advies. ik filter de onzin er maar ff uit
Do what you love, love what you do!![]()
Niet perse trio nee, want dat is geen noodzaak bij twee vriendinnen tegelijk hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
jou advies was trio toch?
ik luister wel. maar mits oke advies. ik filter de onzin er maar ff uit
Maar als je dat niet wil ook prima. Ga dan gewoon met beiden een paar keer iets doen en kom erachter of je evt verder wil met een van de twee, of beiden.I'm surrounded by morons!
Jij en meiden is een terug kerend onderwerp hierquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:11 schreef kree het volgende:
als jullie beter onderwerp hebben ga je gang hoor?
maar dacht gooi eens hier in de groep om te kijken wat jullie denken of zouden doen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze rennen toch wel weer weg als ze hem echt leren kennen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dit. Meer advies valt er ook niet over te geven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet perse trio nee, want dat is geen noodzaak bij twee vriendinnen tegelijk hebben.
Maar als je dat niet wil ook prima. Ga dan gewoon met beiden een paar keer iets doen en kom erachter of je evt verder wil met een van de twee, of beiden.How can I make this topic about me?![]()
Of toch met een ander, dat kan ook nogquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet perse trio nee, want dat is geen noodzaak bij twee vriendinnen tegelijk hebben.
Maar als je dat niet wil ook prima. Ga dan gewoon met beiden een paar keer iets doen en kom erachter of je evt verder wil met een van de twee, of beiden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: