quote:
Ik zie twee keer twee ballenquote:
Balletjes, die zijn wel lekker..quote:
DIe heeft wel wat om vast te houdenquote:
Je hebt die van het gebakje nog geen eens gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik mijn ballen toch echt lekkerder
Niets zo lekker als warme ballen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt die van het gebakje nog geen eens gehad
In je broek?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niets zo lekker als warme ballen.
Ik hoef jouw ballen toch echt niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik mijn ballen toch echt lekkerder
quote:
Ojee, dat is niet goedquote:
Dat suggereer ik dan ook niet dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoef jouw ballen toch echt niet.
[..]
Een warme douche kan idd wel helpenquote:
Nou dan een lauwe douche dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben? Ik ben al zwaar verbrand.
Oke ik kies voor het zak wrijven. Eens zien of dit helpt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan een lauwe douche dan?
Of even zak wrijven
Dungeons and Dragons lijkt me leuk om een keer te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:11 schreef kree het volgende:
vinden jullie bordspellen met familie nog leuk trouwens of kaarten?
ik doe het bijna nooit. maarja was met familie weekendje weg, toch wel weer leuk dan, dat micromanie vond ik wel de topper?
ik had mijn zusje hierover gehoord en lijkt me ook wel wat. ,maargoed met weekendje weg moeten ook de kinderen ff wat mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dungeons and Dragons lijkt me leuk om een keer te doen.
Wie is het. Pim pam pet. Mens erger je niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik had mijn zusje hierover gehoord en lijkt me ook wel wat. ,maargoed met weekendje weg moeten ook de kinderen ff wat mee kunnen doen.
we deden jokeren erna en verloor ik, maar slechte kaarten he. haha
doen wij ook nog wel eens hoor, niks mis mee. vond dat micromacro dan wel weer soort van nieuw idee en eigenlijk alle mee vermaakt, naja zie je op die foto. ff gemaakt tussendoor. allemaal druk bezig moord op te sporen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wie is het. Pim pam pet. Mens erger je niet.
owja dat is ook vanavond. had nog gezegd ga ff luisteren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Af en toe even ESF kijken trek het niet om al die nummers te kijken/luisteren
Ja en het heeft ook niet veel meer met het zingen te maken maar meer met de actquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
Duurt ook allemaal veel té lang en dan gepraat er tussen door
Ik heb echt geen flauw idee welke liedjes er allemaal zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en het heeft ook niet veel meer met het zingen te maken maar meer met de act
Dat nummer ich komme is niet om aan te horen maar staat goed bij de b ookmakers, alleen omdat het zo sexy is denk ik
denk niet dat ie gaat winnen, maar oke ff in andere topic daaroverquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee welke liedjes er allemaal zijnKijk wel even als Claude moet
Denk het ook niet neequote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet dat ie gaat winnen, maar oke ff in andere topic daarover
Maybequote:
vond btw het liedje ook niet echt bijzonder ofzo. maarja we hopen natuurlijk allemaal dat nl wint.quote:
ik kijk wel ff denk, maar in andere topic dan daar erover.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |