Klinkt goedquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Svart Salt. 5,8 % Op de heenweg ook al eentje van gehadEcht dat je denkt "ja, zoute drop en bier samen, dat is dit!"
En hoe lang moet je nog?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt steeds erger nu met de deining. Door de gangen (1,5 m breed) lopen zonder de wanden te raken is vrijwel niet meer mogelijk. Denk dat ik met deze zeegang niet eens geprobeerd had het zwembad te bereiken.
Maar ja. Nog maar een biertje dan.
Morgenochtend om 11 uur landen we in Hirtshals. Kleine 20 uur nog dus. We zijn precies op de helft ongeveerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En hoe lang moet je nog?
Dit lijkt me zo hel op de fiets
oh die rand komt wel dichterbij. Misschien dat wij over een kwartiertje ook zon hebben dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer dat je wel goed kunt zien dat net 3 km ten noorden van onze positie de bewolking ophoudt. DAAR is het mooi weer.
Luxe boot, eentje met golfslagbadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt steeds erger nu met de deining. Door de gangen (1,5 m breed) lopen zonder de wanden te raken is vrijwel niet meer mogelijk. Denk dat ik met deze zeegang niet eens geprobeerd had het zwembad te bereiken.
Maar ja. Nog maar een biertje dan.
oh waren die 3 noten nog herkenbaar tot een nummer ook?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Het feest is net voorbij" die bedoel ik
Voor mij wel in elk geval - als je ze kent kan het niet missenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh waren die 3 noten nog herkenbaar tot een nummer ook?
Wat een mooi groot glas-in-lood!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:18 schreef z80 het volgende:
Ik zag in het vorig lijstje een het gaan over rozen.
Dit is de door de dakdekkers en steigerbouwers mishandelde versie bij mijn voordeur.
Met rechts onder de roos een aangewaaide kruisbes.
[ afbeelding ]
Ja hé. Eigen ontwerp naar voorbeeld van een klein deco raampje voor in de vensterbank. Ben er nog steeds blij mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |