Het een soort sc puppie worden, dus vast welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:03 schreef sigme het volgende:
We hadden al bedacht hoe ze zou gaan heten, het was alleen nog een kwestie van wachten tot zij ons vond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Jan Terklauwquote:
Maar jullie hebben toch al een naam voor haar zeg je net?quote:
Het is een damequote:
Zekersquote:Op maandag 19 mei 2025 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is een dame![]()
Al kun je die natuurlijk op zich ook Jan of Kees noemen
Zekerquote:Op maandag 19 mei 2025 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben toch al een naam voor haar zeg je net?
Of Jeroen.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is een dame![]()
Al kun je die natuurlijk op zich ook Jan of Kees noemen
Ken haar karakter natuurlijk niet, dus dat is lastig.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeker
Die staat vast. Maar sommige dieren hebben wel twee namen; onze poezen hebben elk twee namen.
De honden hadden allemaal ook een fok-naam, dus wie weet is daarvoor nog iets bruikbaar.
Dat versta ik; een latere naam is vaak op basis van gedrag of karakter.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken haar karakter natuurlijk niet, dus dat is lastig.
Maar Reina (koningin) schiet me zo te binnen.
Een pollquote:
Ja, dat was het echt. Ik ben er nog steeds emotioneel van. Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het helend was in de zin dat mn angsten nou ook weg zijnquote:
Goed systeem met een perfecte first en second line of defence. Worstel je je eens door je angst heen, ervaar je iets waarvan je dacht dat je het niet kon, voel je je alleen nog maar achterlijker. Schiet ook niet echt op.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:00 schreef vlindertje89 het volgende:
De schaamte die er vaak omheen hangt, omdat je zelf ergens ook wel begrijpt dat het raar klinkt / heel irreëel is, ook al voelt het zo niet.
Onze krulhond had misschien bijna zo geheten (Seike). Nu is het geen optie meer, de buurhond heet Sykes.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 07:09 schreef Candaasje het volgende:
HonT
Ik dacht altijd dat Mirthe en Friese naam was, maar het is geloof ik toch Grieks. Silke vind ik ook wel passend.
Maar daar is puur op het stukje Friese Stabij, qua karakter vind ik het wat moeilijk oordelen
Ging eigenlijk heel goed. Maar gisteren had hij een terugval. Ineens, na 3 jaar. Dat was even schrikken.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat versta ik; een latere naam is vaak op basis van gedrag of karakter.
Hoe gaat het met jouw kater eigenlijk?
Of zoals Lohues zo mooi bezingt "iedereen hef 'n kruuss, de een van piepschoem, de ander van beton"quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat we allemaal op een bepaalde manier last hebben (gehad) van verwachtingen. Of die nou voort komen uit maatschappelijke, familiare of intrinsieke verwachtingen. Dat rugtasje met verwachtingen brengt denk ik zowel verdriet als onrust maar het leven heeft ons alleen nou eenmaal een pad laten lopen en daar mogen we best trots op zijn, dat we dat ondanks alle hobbels, afslagen en tegenslagen bewandeld hebben en staan waar we nu staan.
Ik vind dit zo tof voor/van jequote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:46 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa![]()
Ik had me 7 jaar geleden (ja het is al zo lang geleden dat ik mentaal onderuit ging) ook totaal niet voor kunnen stellen hoe mijn leven nu is. Mijn lijst met dingen die ik ooit nog zou willen doen had destijds dingen als "met de trein gaan" en "naar een klimhal gaan". En nu doe ik een PhD, sport ik op landelijk niveau, heb ik B en een super lieve schoonfamilie, heb ik m'n eigen appartement met m'n eigen balkon en m'n eigen meubels in m'n eigen kleuren.
Die jaren zijn van me afgepakt maar ik heb nu gelukkig in therapie genoeg mogen leren om iets te kunnen maken van de jaren die voor me liggen.
De blokkeerfunctie ?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:12 schreef derLudolf het volgende:
https://www.parool.nl/ps/(...)rt-de-norm~b16bc4e2/
Op Grindr solliciteer je met je penis: je stuurt een dickpic en dan is het hopen dat die goed genoeg wordt bevonden om door te mogen. Daar deed ik aan mee, maar als ik dan een foto stuurde, werd ik vaak geblokkeerd.
Werkt dat ook op Tinder?
Toevallig "Short dick man" gezien gisteren?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
!!!LUDOLF WIL HET GRAAG EVEN OVER ZN PIEMELOTJE HEBBEN!!!!!!
Het artikel in de NRC erover heeft wel een bijzonder verloop; de tekst gaat van schaamte en de docu ineens over in 'flip-huizen'.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Toevallig "Short dick man" gezien gisteren?
Vandaag.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Toevallig "Short dick man" gezien gisteren?
De docu?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |