Op den duur zal dat wel als extra stressfactor komenquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat extra appartement dat ze met zijn allen moesten maken?
Ja ze weten het dacht ik wel. Maar je hoort er niets over…quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op den duur zal dat wel als extra stressfactor komen
Weten ze het überhaupt al?
Hopelijk laten ze het niet doodbloedenquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja ze weten het dacht ik wel. Maar je hoort er niets over…
Nee, dat is vanavond…quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze het niet doodbloeden
quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, dat is vanavond…Slagerij Het HakBlok.
Hij gaat bij iedereen langs om te kijken hoe ver ze zijn. Verder nix.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:35 schreef Meke het volgende:
Shit ik zat twee tellen niet op te letten, hoe is het nou afgelopen met de eilandraad waarbij ze Ray flink aan gingen pakken?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij gaat bij iedereen langs om te kijken hoe ver ze zijn. Verder nix.
Storm in een glas waterquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:35 schreef Meke het volgende:
Shit ik zat twee tellen niet op te letten, hoe is het nou afgelopen met de eilandraad waarbij ze Ray flink aan gingen pakken?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:45 schreef TaMieke het volgende:
Wat is Ray ineens gemeen tegen Roelie. Zou hij alleen fan zijn van Marit?
Dit vond ik allebei stom/raarquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gaan ze nou elke week hamertje tik spelen?
Ik gok zo dat de kwaliteit van dit boek net zo goed is als die van de afbeeldingquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zo meteen even een goed boek lezen hoor. Was een leestip van Mark![]()
[ afbeelding ]
"Ik ga voor kwaliteit", zei iemand ooit eensquote:[img]https://f:okstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op woensdag 21 mei 2025 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gok zo dat de kwaliteit van dit boek net zo goed is als die van de afbeelding
Ja misschien even kijken hoe erg het echt isquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het erg raar dat Ray eerst een rondje maakt om dan te beslissen wat ie gaat doen met die droogtijden....
Ik bedoel: dat geldt toch gewoon voor iedereen? Waarom zou je daar dan verschil in maken?
Die Marit is trouwens ook niet handig bezig: 'dus we krijgen er een dag bij?' Terwijl Victor 3 dagen erbij wil hebben...
Als is het wel waar, ik hou ook van spullen die een vaste plek hebben. Als iets er dan niet is ben ik de weg kwijtquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gok zo dat de kwaliteit van dit boek net zo goed is als die van de afbeelding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |