Het zitten zelf in economy class niet inderdaad. Maar je hoefde niet voor elke scheet bij te betalen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er zitten bij KLM ook wel verschillen tussen of je Europees vliegt of intercontinentaal natuurlijk. Zo’n 737 is weinig anders dan een toestel van Transavia. Ja, andere kleur stoel en je krijgt een gratis drankje. Maar dat is het wel.
Ik wel, maar die kit boeit me dan weer helemaal niks.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat krijg je als je business class vliegt. Maar ik vlieg geen business class.
De grote money maker is internationaal vliegen als INT HUBquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
Dat KLM zich heeft moeten aanpassen dan wel hervormen van een vliegmaatschappij die vooral de gegoede burgerij bedient en de hogere middenklasse naar een vliegmaatschappij die de brede middenklasse bedient is logisch. Zeker gezien de moordende concurrentie. Maar het gaat nu wel hard: van geen gratis boterham meer naar bijbetalen voor handbagage.
Persoonlijk kies ik best graag voor KLM (ik zoek altijd gunstige prijs op, kan vrij flexibel boeken) en wil best iets bijbetalen om te landen op een airport nabij het centrum, en een blikje Heineken of Cola aangeboden krijgen zonder bijbetalen is mij ook wat waard. Maar ik ga niet hoge ticketprijzen betalen als de dienstverlening hetzelfde is als die van Ryanair. Wat jullie?
https://x.com/dft/status/1923381585363050933
Ik vlieg altijd met red bullquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
Dat KLM zich heeft moeten aanpassen dan wel hervormen van een vliegmaatschappij die vooral de gegoede burgerij bedient en de hogere middenklasse naar een vliegmaatschappij die de brede middenklasse bedient is logisch. Zeker gezien de moordende concurrentie. Maar het gaat nu wel hard: van geen gratis boterham meer naar bijbetalen voor handbagage.
Persoonlijk kies ik best graag voor KLM (ik zoek altijd gunstige prijs op, kan vrij flexibel boeken) en wil best iets bijbetalen om te landen op een airport nabij het centrum, en een blikje Heineken of Cola aangeboden krijgen zonder bijbetalen is mij ook wat waard. Maar ik ga niet hoge ticketprijzen betalen als de dienstverlening hetzelfde is als die van Ryanair. Wat jullie?
https://x.com/dft/status/1923381585363050933
Als je een verre reis wil maken kan je het beste een jaar vooraf al regelmatig de prijzen checken om te kijken wanneer je het beste kan boeken. Zeker met een gezin van 4 kan dat soms meer dan ¤1000 schelen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, door die vaste lijnvluchten kun je goed plannen. In de middag vertrekt, ergens in de avond terug.
Ik waardeer KLM omdat je niet voor kleine dingen hoeft te betalen, en dan mag het best wat duurder zijn. Maar dit wordt irritant. En dat staat nog lost - niet benoemd in de OP - dat hun prijzen variabel zijn. Ik betaal 710 euro ofzo voor curaçao, had ik op een ander moment geboekt had het voor 620 euro gekund.
Ik houd niet van dat soort kut grappen.
Hoe verder je vliegt hoe belangrijker dat soort dingen worden. Op een vlucht naar Londen, Wenen of Milaan interesseert het me niet dat ik geen gratis drankje krijg. Ga je intercontinentaal dan wordt het al anders. Je hebt ook die uitgeklede zooi via IJsland, daar zou ik nooit aan beginnen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zitten zelf in economy class niet inderdaad. Maar je hoefde niet voor elke scheet bij te betalen.
Dat is wel zo, maar ook voor een vlucht van een paar uur vind ik een drankje wel fijn. Iets te eten ook wel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoe verder je vliegt hoe belangrijker dat soort dingen worden. Op een vlucht naar Londen, Wenen of Milaan interesseert het me niet dat ik geen gratis drankje krijg. Ga je intercontinentaal dan wordt het al anders. Je hebt ook die uitgeklede zooi via IJsland, daar zou ik nooit aan beginnen.
Dit vind ik ook het grootste nadeel van die lowcostboeren, dat de boarding altijd een teringchaos is. Mensen die lopen te schreeuwen, met hutkoffers aan komen zetten, in het gangpad blijven staan of op het allerlaatste moment komen aankakken, met een grote bek binnenkomen omdat ze even moeten laten merken dat ze er zijnquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ook voor een vlucht van een paar uur vind ik een drankje wel fijn. Iets te eten ook wel.
Vind verder de sfeer bij KLM heel anders dan bij Ryan Air. Ander volk gemiddeld genomen, rustiger met instappen, uitstappen, etc.
Ryan Air en Wizz Air begint het al met het instappen. Mensen met hun neus al tegen de deur, bij wijze van, terwijl ze geen priority hebben. Dan al die handbagage proppen en zo.
Andere argumenten voor mij zijn voorrang bij security, inchecken, instappen, de lounge, je kunt wat meer kiezen qua tijden, minder vaak vertraging, internet op de vlucht (al heb je dat bij KLM ook niet altijd)....
Ook niet als er zo'n schattige kleine tube tandpasta bij zit?quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wel, maar die kit boeit me dan weer helemaal niks.
Ja, erg irritant. Dat begint al bij het instappen. Allerlei lui die staan te dringen, terwijl ze eigenlijk rustig zouden kunnen blijven zitten. Of ergens verderop staan, want de zitplaatsen zijn meestal beperkt op de kleinere vliegvelden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit vind ik ook het grootste nadeel van die lowcostboeren, dat de boarding altijd een teringchaos is. Mensen die lopen te schreeuwen, met hutkoffers aan komen zitten, in het gangpad blijven staan of op het allerlaatste moment komen aankakken, met een grote bek binnenkomen omdat ze even moeten laten merken dat ze er zijn
Een tijdje terug ben ik met Austrian naar Wenen gevlogen. De boarding begon, binnen 10 minuten zat iedereen op z’n stoel en nog 10 minuten later stonden we op de Aalsmeerbaan. Geen enkel gezeik. Je betaalt wat meer maar je krijgt ook wat meer, zeg maar.
Mijn absolute dieptepunt was jaren geleden, een vlucht met Ryanair van Malta naar Eindhoven. Echt een uur voordat de boarding zou starten liet het grondpersoneel iedereen een rij maken en toen gingen ze met 3 man en die trolley sizer letterlijk iedereen langs om te kijken of niemands trolley te groot was. Ik kwam niet verder dan:quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, erg irritant. Dat begint al bij het instappen. Allerlei lui die staan te dringen, terwijl ze eigenlijk rustig zouden kunnen blijven zitten. Of ergens verderop staan, want de zitplaatsen zijn meestal beperkt op de kleinere vliegvelden.
Daarna staan mensen eindeloos in dat gangpad om al die handbagage erin te proppen, want ja, ruimbagage maakt het opeens een stuk duurder, dus alles moet mee als handbagage.
quote:Klanten KLM verbijsterd over prijzen catering aan boord: boterham met kaas kost straks 6 euro
author avatar
Yteke de Jong
Aangepast: 3 uur geledenGisteren, 18:00in Financieel
Amsterdam - Luchtvaartmaatschappij KLM beweegt in de richting van een B-airline, zo verzuchten insiders.
De ’Koninklijke’ moet dit jaar met onder meer betaalde catering en handbagage ¤120 miljoen ophalen. .
„De trotse blauwe zwaan verandert in een lelijk eendje.”
In dit stuk staat precies hetzelfde als wat hier in het topic al is besproken. En ik denk dat het wel klopt.quote:
alles om de heffingen van Groen Links van Amsterdam als groot aandeelhouder te betalenquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In dit stuk staat precies hetzelfde als wat hier in het topic al is besproken. En ik denk dat het wel klopt.
KLM zegt natuurlijk dat de kale ticketprijs omlaag gaat maar iedereen weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren en dat de kosten voor die trolleys er gewoon bovenop komen.
Grappig, ik vloog laatst met Emirates en had een kapotte stoel en kapotte entertainment. Bij KLM vorige week werkte alles prima. Zelfde prijsklasse.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:24 schreef Shotty het volgende:
KLM is steeds meer vergane glorie. Had laatst een vlucht van 13 uur met ze. Kapotte stoel, matig eten, geen amenity kit. Enige wat ze nog hebben is de Bols huisjes.
Paar weken later met Emirates: halen je op en brengen je weg met taxi’s. Alles aan de stoel werkt. Eten meer dan top. Amenity kit van bvlgari.
Wereld van verschil, maar de prijsklasse was hetzelfde. Beide business class. Emirates heeft dan nog een eerste klas die nog beter is, voor KLM is het het best haalbare.
Het voordeel van KLM intercontinentaal is dat je op veel bestemmingen rechtstreeks kan vliegen. Het boordproduct zelf is echter maar matig, zeker in vergelijking met die Aziatische airlines. Zelf vind ik een overstap nooit zo’n ramp als het niet te lang is.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Grappig, ik vloog laatst met Emirates en had een kapotte stoel en kapotte entertainment. Bij KLM vorige week werkte alles prima. Zelfde prijsklasse.
Je kunt soms ook pech hebben natuurlijk![]()
Overigens vind ik Emirates wel beter dan KLM, lijkt me ook geen discussie over mogelijk eigenlijk.
wtf is een amenity kit?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja dan voel je je wel bekocht kan ik me zo voorstellen zo zonder een "amenity kit". Mooi klote dan voor je.
Had je de hele long haul schrale lippen w.s.
sokken, liptstick , creme , oogdoekje, mondkapje, luchtje, condoom om de stewardess te naaien , enzquote:
Hoort bij de zeer kinderachtige "goodies" omdat die zogenaamd "gratis" zijn. Een kinderhand is snel gevuld en deze mannen zijn blij als een kind met een sigaar uit eigen doos. Net zoals met het "gratis" blikje Heineken. Gaan ze helemaal blozen.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hoort bij de zeer kinderachtige "goodies" omdat die zogenaamd "gratis" zijn. Een kinderhand is nel gevuld en deze mannen zijn blij als een kind met een sigaar uit eigen doos. Net zoals met het "gratis" blikje Heineken. Gaan ze helemaal blozen.
Jij bent denk ik ook zo een gast die "voor zaken" geregeld "tussen de vleugels zit" op de "long haul" met je "gratis" "amenity kit" tegen schrale lippen. Dus die kutsmiley beschouw ik als een compliment.quote:
Niet echt. Wel een tijdje een baan gehad waarvoor ik met enige regelmaat zakelijk reisde in Europa. Maar ik begrijp niet wat mensen er leuk aan vinden. Nu hoef ik het niet meer.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jij bent denk ik ook zo een gast die "voor zaken" geregeld "tussen de vleugels zit" op de "long haul" met je "gratis" "amenity kit" tegen schrale lippen. Dus die kutsmiley beschouw ik als een compliment.
Er zijn zelfs mensen die vliegschaamte hebben en nooit meer met het vliegtuig reizen. Of zichzelf ineens geen citytrip Barcelona meer gunnen. Vaak precies de mensen die er het geld voor hebben en dus leuke reizen kunnen maken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:23 schreef Toefjes het volgende:
90% van de wereldbevolking heeft nog nooit gevlogen, en zal waarschijnlijk ook nooit in een vliegtuig zitten.
De overige 10% heeft een dikke nek omdat ze zich druk maken om een broodje kaas en een blikje cola.
Het voordeel is wel dat een bezopen beachbum in een ongepist trainingspak en de raveteefjes met Ryanair vliegen en niet naast je zitten bij KLM.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:39 schreef LXIV het volgende:
Dat hapje en drankje en die koffer zijn helemaal niet gratis. Je betaalt er juist vier keer zoveel voor. Ik wil gewoon het goedkoopste ticket hebben wat allemaal extra wordt geboden is meestal een wassen neus ook zoiets als Priority boarding, wat een onzin je mag eerder instappen, maar vliegt toch heus op hetzelfde moment weg
Hangt van je bestemming af. PS maar zwemen gevlogen, alleen maar nette mensenquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat een bezopen beachbum in een ongepist trainingspak en de raveteefjes met Ryanair vliegen en niet naast je zitten bij KLM.
Ryanair 1 keer , nooit nee never meer
quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:23 schreef Toefjes het volgende:
90% van de wereldbevolking heeft nog nooit gevlogen, en zal waarschijnlijk ook nooit in een vliegtuig zitten.
De overige 10% heeft een dikke nek omdat ze zich druk maken om een broodje kaas en een blikje cola.
priority is wel lekker rustig instappen en geen gezeur en getrek om je heenquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:39 schreef LXIV het volgende:
Dat hapje en drankje en die koffer zijn helemaal niet gratis. Je betaalt er juist vier keer zoveel voor. Ik wil gewoon het goedkoopste ticket hebben wat allemaal extra wordt geboden is meestal een wassen neus ook zoiets als Priority boarding, wat een onzin je mag eerder instappen, maar vliegt toch heus op hetzelfde moment weg
Je hebt wel eens pech inderdaad.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Grappig, ik vloog laatst met Emirates en had een kapotte stoel en kapotte entertainment. Bij KLM vorige week werkte alles prima. Zelfde prijsklasse.
Je kunt soms ook pech hebben natuurlijk![]()
Overigens vind ik Emirates wel beter dan KLM, lijkt me ook geen discussie over mogelijk eigenlijk.
Ik had laatst dus eeneigenlijk te korte overstap met KLM.... In Panama van de ene kant van het vliegveld helemaal naar de andere kant, en dan ook nog een keer door security omdat het een andere hal was. We hadden geen 5 minuten later moeten aankomen bij de gate daardoor....quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het voordeel van KLM intercontinentaal is dat je op veel bestemmingen rechtstreeks kan vliegen. Het boordproduct zelf is echter maar matig, zeker in vergelijking met die Aziatische airlines. Zelf vind ik een overstap nooit zo’n ramp als het niet te lang is.
Overstappen vind ik ook absoluut niet erg als de prijs er naar is.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het voordeel van KLM intercontinentaal is dat je op veel bestemmingen rechtstreeks kan vliegen. Het boordproduct zelf is echter maar matig, zeker in vergelijking met die Aziatische airlines. Zelf vind ik een overstap nooit zo’n ramp als het niet te lang is.
Niets mis met Ryanair. Vliegen naar veel plekken lekker goedkoop.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat een bezopen beachbum in een ongepist trainingspak en de raveteefjes met Ryanair vliegen en niet naast je zitten bij KLM.
Ryanair 1 keer , nooit nee never meer
Daar houd ik wel rekening mee. Een hele korte overstap vind ik niks. Uiteraard is 14 uur ergens op een vliegveld wachten ook teveel van het goede.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik had laatst dus eeneigenlijk te korte overstap met KLM.... In Panama van de ene kant van het vliegveld helemaal naar de andere kant, en dan ook nog een keer door security omdat het een andere hal was. We hadden geen 5 minuten later moeten aankomen bij de gate daardoor....
Ik vond mijn Transavia vluchten naar Arrecife (Lanzarote) en Tenerife South prima, weinig last gehad van Sunweb volk. In die eerste wel veel jankbaby's, maar mijn oordopjes deden wonderen. Indirect hadden wij trouwens ook bij Sunweb geboekt (Elizawashere maakt of gebruik van hun diensten of ze zijn opgeslokt door Sunweb).quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:15 schreef Spablauw214 het volgende:
Overigens is een legacy carrier ook geen garantie. Wij vlogen met Iberia naar Tenerife juist omdat we geen zin hadden in dat Sunweb-volk, maar we moesten alsnog overal voor bijbetalen en de beenruimte was minder dan bij Ryanair. Daar vliegen we ook niet meer mee.
Samen met Pegasus het slechtste waar ik ooit mee gevlogen heb.
Ryanair heeft ook vaak echt bodemprijzen, zelfs tijdens de schoolvakanties. We zijn een tijdje terug nog met 4 man voor ¤450 inclusief stoelreserveringen en ruimbagage op en neer naar Kroatië gevlogen. Dan wil ik alle nadelen wel op de koop toe nemen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niets mis met Ryanair. Vliegen naar veel plekken lekker goedkoop.
Enige nadeel is alle extra's, maar he dat geeft KLM dan ook niet meer.
Klopt, zeker voor lange vluchten is een legacy carrier vaak toch wel fijner.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:26 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ryanair heeft ook vaak echt bodemprijzen, zelfs tijdens de schoolvakanties. We zijn een tijdje terug nog met 4 man voor ¤450 inclusief stoelreserveringen en ruimbagage op en neer naar Kroatië gevlogen. Dan wil ik alle nadelen wel op de koop toe nemen.
Ben ook wel eens met ze naar Cyprus gevlogen (4,5 uur ruim) maar dat was teveel van het goede. Vooral dat ze constant, maar dan ook echt constant door de omroep blèren om van alles te verkopen. Eten, drinken, sterkedrank, geuren, krasloten en weet ik veel wat, en het volume staat ook veel harder dan elders waardoor het lastig te negeren is, echt heel vermoeiend.
Eerste mee eens. Of je nou budget of legacy vliegt, qua service en vliegtuig maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:32 schreef Treinhoer het volgende:
Korte vlucht (onder 3 uur) binnen Europa maakt het tegenwoordig geen zak meer uit met wie je vliegt. Allemaal hetzelfde gezeik met je handbagage. Dat ene gratis drankje maakt echt geen verschil.
Ik heb nog nooit met TA gevlogen, maar als ik ooit de mogelijkheid heb, dan overweeg ik het. Onder die 3 uur is inderdaad gewoon iene-miene-mutte, en als de baas betaald en het komt qua tijd uit, dan wil ik het wel eens proberenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Eerste mee eens. Of je nou budget of legacy vliegt, qua service en vliegtuig maakt het niet uit.
Echter heb je soms nog wel gratis je trolley, al worden dat steeds minder.
En dat ene hapje en drankje is toch wel lekker hoor bij zo'n vlucht.
De prijzen verschillen vaak niet erg veel als je je trolley nog moet bijkopen, dus dan neem ik toch vaak wel de duurdere met zo'n extra.
Al moet ik zeggen dat sinds ik niet meer in Nederland woon dat wel anders is. Toen koos ik vaak voor KLM, maar die vliegen hier niet.
Enige legacy carrier die echt wat doet hier is Turkish Airlines.
TA is gewoon prima. Hebben wat awards gewonnen, maar het is gewoon goed en dat is het.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:42 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met TA gevlogen, maar als ik ooit de mogelijkheid heb, dan overweeg ik het. Onder die 3 uur is inderdaad gewoon iene-miene-mutte, en als de baas betaald en het komt qua tijd uit, dan wil ik het wel eens proberen
KLM draait natuurlijk niet alleen op Nederlandse vliegreizigers.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:01 schreef VEM2012 het volgende:
In Nederland is ook eigenlijk alleen maar ruimte voor een budgetmaatschappij. Nederlanders zijn immers niet bereid om te betalen voor service en kwaliteit op een enkeling na.
Singapore Airlines ook hoorquote:
Nee, maar dat zal niet gaan helpen. Uiteindelijk verwacht ik dat KLM ten onder zal gaan vanwege een vijandige overheid.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
KLM draait natuurlijk niet alleen op Nederlandse vliegreizigers.
Ja, KLM is erg afhankelijk van Schiphol. Als Schiphol moet gaan krimpen of niet mag gaan groeien, dan wordt Schiphol steeds minder een overstaphub in Europa. En dat gaat KLM dan natuurlijk veel reizigers kosten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal niet gaan helpen. Uiteindelijk verwacht ik dat KLM ten onder zal gaan vanwege een vijandige overheid.
Als je ergens in Verweggistan bent als Hollander en zo'n mooie blauwe zwaan staat je daar op te wachten om je thuis te brengen dan heeft dat wel wat inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
KLM heeft naast de service natuurlijk ook een premium imago (net zoals Apple) en daar willen mensen voor betalen.
Andersom heb ik dat ook altijd als ik naar de Antillen vlieg. Dan land je op Curaçao of Sint Maarten met KLM en ben je nog steeds in Nederland ondanks dat je zo’n eind van huis bent.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als je ergens in Verweggistan bent als Hollander en zo'n mooie blauwe zwaan staat je daar op te wachten om je thuis te brengen dan heeft dat wel wat inderdaad.
Het zal snel een stuk minder hebben als het imago een flinke downgrade krijgt doordat ze budgetmaatschappij gaan worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als je ergens in Verweggistan bent als Hollander en zo'n mooie blauwe zwaan staat je daar op te wachten om je thuis te brengen dan heeft dat wel wat inderdaad.
Kijk maar wat er van Brussels Airlines is geworden nadat Sabena over de kop ging, dan heb je je antwoord.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zal snel een stuk minder hebben als het imago een flinke downgrade krijgt doordat ze budgetmaatschappij gaan worden.
Ik snap ook niet dat de politiek zo oerdom kan zijn. Het is alsof ze denken dat Nederland ook een gaaf land is zonder de welvaart die we nu hebben. Echter: dat is werkelijk het enige wat Nederland nog voor heeft op andere landen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, KLM is erg afhankelijk van Schiphol. Als Schiphol moet gaan krimpen of niet mag gaan groeien, dan wordt Schiphol steeds minder een overstaphub in Europa. En dat gaat KLM dan natuurlijk veel reizigers kosten.
Zelfs op Zaventem komen ze er nu achter dat 25 jaar geen moer doen aan je luchthaven en het laten verpieteren toch echt helemaal kut is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Kijk maar wat er van Brussels Airlines is geworden nadat Sabena over de kop ging, dan heb je je antwoord.
En als je naar Zaventem kijkt zie je ook direct wat er gebeurt als Schiphol moet gaan krimpen. Een kleinere luchthaven met minder airlines en bestemmingen, en KLM kan de helft van z’n vloot afstoten.
Je snapt dat niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de politiek zo oerdom kan zijn. Het is alsof ze denken dat Nederland ook een gaaf land is zonder de welvaart die we nu hebben. Echter: dat is werkelijk het enige wat Nederland nog voor heeft op andere landen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |