Appels met peren kerel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo is coke ook alleen maar een plant, endaarvan de gedroogde bestandsdelen.
Of een kernbom gewoon een element uit de grond.
Wederom pot verwijt de ketel mats.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zo dom is echt niemand - loopt alleen maar de bijdehand uit te hangen. Negeren werkt het beste 👍
Heb je mij ergens zien zeggen dat ik haar levenslang toewens?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Moet je haar dan levenslang toe wensen?
Je kunt dan niet denken van "onverstandig om te doen, vooral in zo'n land, maar hopelijk valt de straf voor haar mee, want het gaat tenslotte maar om wiet."
Nee die andere user. Daarom is het ook vrij idioot dat jij je steeds bij die discussie voegt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb je mij ergens zien zeggen dat ik haar levenslang toewens?
Ehm...nee. Dit is een discussieplatform, en ik bemoei me waarmee ik wil.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee die andere user. Daarom is het ook vrij idioot dat jij je steeds bij die discussie voegt.
Hou je er dan buiten.
Hoelang zou jij dan wel niet vast moeten zitten?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wederom pot verwijt de ketel mats.
Misschien moeten we hopen dat ze jou ook levenslang opsluiten als je een keer te hard rijdt.
Punt is dat een user hoopt op levenslang voor een meid in een buitenlandse cel vanwege wat wietsmokkel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoelang zou jij dan wel niet vast moeten zitten?
Je bent zó trots op je carriëre als potenrammer en straatrover.
Denk dat jij wel een van de laatsten bent die een moreel oordeel over een ander zou moeten vellen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Punt is dat een user hoopt op levenslang voor een meid in een buitenlandse cel vanwege wat wietsmokkel.
Ik noem dat dus ziek.
Je blijft het maar downplayen....14 kilo is niet "wat wietsmokkel'. Dit is gewoon een hoeveelheid met een straatwaarde van tonnen, zo niet meer zelfs.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Punt is dat een user hoopt op levenslang voor een meid in een buitenlandse cel vanwege wat wietsmokkel.
Ik noem dat dus ziek.
Waar worden die jointjes van gedraaid dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je blijft het maar downplayen....14 kilo is niet "wat wietsmokkel'. Dit is gewoon een hoeveelheid met een straatwaarde van tonnen, zo niet meer zelfs.
Ik zou je gelijk geven als ze een paar jointjes in haar bagage had, maar dit is van een heel andere orde.
Het zal je verbazen, maar de Duitse geschiedenis gaat verder terug dan de nazi-tijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah, een nazi verwijzing omdat men contrair aan je persoonlijke standpunten gaat.
Heel sterk.
Omdat Geertje dat wil.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar is de oppositie toch ook de oppositie voor?Waarom zou je als oppositie mee moeten werken aan beleid waar je niet achter staat?
Joegoslavië jaren 90-scenario incoming...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:40 schreef Nober het volgende:
Minderheid in eigen land is ook een gevolg van diversiteitsdrang- en dwang.
[..]
[ x ]
https://twitter.com/arnowellens/status/1923366193534025834
Persoonlijk worden en niet meer inhoudelijk kunnen reageren zegt anders genoeg over je eigen zwakke ouders maat.quote:
Andere users noemen je al mafkees.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Persoonlijk worden en niet meer inhoudelijk kunnen reageren zegt anders genoeg over je eigen zwakke ouders maat.
Dit is drugsmokkel op grote schaal, wat precies begrijp je niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar worden die jointjes van gedraaid dan?![]()
Het boeit niet hoeveel kilo er is. Er is vraag en iemand die levert.
Het lukt Duitsland gedeeltelijk ook niet. Twee Afghanen worden niet door Polen teruggenomen.quote:
Maar het is daar wel veiliger dan Duitsland.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee polen gooit hun probleem bij de buurman in de tuin ipv retour afzender
Fantastisch kutland
Ja en het fantastische Polen maakt het et niet beter opquote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Het lukt Duitsland gedeeltelijk ook niet. Twee Afghanen worden niet door Polen teruggenomen.
[..]
Maar het is daar wel veiliger dan Duitsland.
Toch knap irritant hoe je ook dit onderwerp van dichte grenzen omdraait naar joden, Israël, Bibi etc. Graag een beetje on-topic blijven.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:40 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV instrumenteel daaraan is, absoluut! samen met het huidige kabinet van Netanyahu, jazeker.
Vraag jezelf af, je hoeft niet te antwoorden: Wat is de constante bij de PVV? Van welke koers wijken ze niet af?
a) De Islam bestrijden op een niet constructieve manier, die moslims alleen maar negatief aanwakkert (te radicaliseren, te etteren, etc) en voor sifting/scheiding zorgt en intern conflict in Nederland.
b) De loyaliteit aan Israel, zie nu bijv. weer hoe hij tekeer gaat tegen Veldman, of Halsema. Hier houdt hij zich plots keurig aan zijn woord en loyaliteit! Dié wel
Dat is de constante van de PVV, in mijn beleving.
En het netto effect van de PVV is wel degelijk dat het in Nederland slechter wordt voor Joden, en dat vind ik -netals jij- even zo klote. Geloof het of niet, maar 2 van mijn hartsvrienden en vriendinnen in mijn leven zijn Joods en die heb ik lief als geen ander. En ja, ze weten hoe ik (inmiddels) erover denk.
Maar guess what, het (innerlijke) conflict dat ik met Judaisme heb.. hebben zij zelf ook!![]()
dat maakt mij geen millimeter meer of minder anti-semitisch, dan een Jood die kritiek heeft op Judaisme. Die zijn er zat btw.
Tot slot denk ik dat Israel met het huidige kabinet geen zak geeft om "PR" in Europa, dan zouden ze "Gaza" heel anders aangepakt hebben. Het is netals Trump nu ook geen zak meer om "PR" lijkt te geven.. het dwingt ons allemaal stelling te nemen.
Ik heb al lang stelling genomen, ik neem stelling voor de mens, voor het humane aspect. En religie helpt daar absoluut niet bij ter verbinding. Ik meen dat het meer dan ooit, een factor van verdeeldheid is.
Waar blijven alle religieuzen met hun vroomheid en goedheid? Waar blijft de kruistocht, tegen deze massamoord? Ik houd juist niet Judaisme, maar de Evangelicals direct/indirect verantwoordelijk.. ZIJ hebben die eindtijd massa-moord fantasie in hun hoofd met hun Messias. Ik neem hen hier bij deze op de korrel voor hun aanmoediging, tot grote onrust in de wereld waar -wederom- Joden slachtoffer van worden, en anderen daarbij ook.
Lettend op het soort user, zegt dat allemaal niet zo veel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Andere users noemen je al mafkees.
Dacht dat je dat al gewend was.
Ik begrijp dat het drugssmokkel is pannenkoek.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is drugsmokkel op grote schaal, wat precies begrijp je niet?
Polen heeft al enorm veel uit Oekraïne. Daarnaast houden ze er ook een hoop tegen bij de grens met Wit-Rusland. Iedereen lekker over zeik in West-Europa maar worden allemaal weer stil als Polen vraagt wie er een paar wilt opnemen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 04:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja en het fantastische Polen maakt het et niet beter op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |