Ik ben het eens met de kritiekquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zou natuurlijk prima kunnen maar dat weerhoudt mij niet van kritiek leveren
Ik denk dat Dadi Freyr gevraagd is maar nee heeft gezegd. Hij heeft ook die petitie ondertekend over boycot israelquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:05 schreef Redefine het volgende:
We weten niet wie er gevraagd zijn. Misschien dat die niet wilden.
Maar Little Big zullen ze wel niet gevraagd hebben omdat ze Rusland doodzwijgen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat Dadi Freyr gevraagd is maar nee heeft gezegd. Hij heeft ook die petitie ondertekend over boycot israel
Ja moest daar net ook weer aan denkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Die quasi-romance tussen Efendi en die nerd van NoorwegenWas best cringe/raar.
Die mocht ook terugkeren he.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat Dadi Freyr gevraagd is maar nee heeft gezegd. Hij heeft ook die petitie ondertekend over boycot israel
Effectief wel ja.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is dezelfde met een andere tekst?
Prima, het ESF is al duur genoeg voor sommige landen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef Meke het volgende:
Als jullie dit zo zien, wat vinden jullie dan die regel van zes personen op het podium? Nu mensen toch ook baking vocals op mogen nemen
Daar was dit ook niet echt het blokje voor hèquote:
Ja, dat is ook weer zo. Maar vind het soms zo stom dat de interval acts er toffer uitzien dan de echte actsquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima, het ESF is al duur genoeg voor sommige landen.
ik loop achter I knowquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Daar was dit ook niet echt het blokje voor hè
Ik vind dat de backing vocals in 2021 hadden moeten blijven, en als ik naar het American Song Contest kijk vind ik maximaal 6 op het podium ook helemaal primaquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef Meke het volgende:
Als jullie dit zo zien, wat vinden jullie dan die regel van zes personen op het podium? Nu mensen toch ook baking vocals op mogen nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |