JUIchenquote:
Beter nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:58 schreef Meke het volgende:
Oh kut dat was ik![]()
![]()
Sorry we zijn weer terug, ik weet ook niet waarom ik in vredesnaam modrechten heb IK KAN ER NIET MEE OMGAAN
@:moira je zult het weer alleen moeten doen
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:58 schreef Meke het volgende:
Oh kut dat was ik![]()
![]()
Sorry we zijn weer terug, ik weet ook niet waarom ik in vredesnaam modrechten heb IK KAN ER NIET MEE OMGAAN
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:58 schreef Meke het volgende:
Oh kut dat was ik![]()
![]()
Dronken Britten gokken graagquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:59 schreef Meridiaan het volgende:
UK trouwens groene bolletje bij de odds, gek genoeg
oh my sweet summerchildquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:58 schreef Meke het volgende:
Oh kut dat was ik![]()
![]()
Neequote:
Had ik allang gedaan johquote:
naar de J van JUIquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ga steeds met J J J naar de volgende post, daar is denk ik iets misgegaan
Okee vooruit dan maarquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Beter nietbeter een topicvoetballende mod dan een afwezige mod
Misschien toch maar die pilletjes laten staan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:58 schreef Meke het volgende:
Oh kut dat was ik![]()
![]()
De wens is zeker de vader van de gedachte.quote:
JESF,quote:
F1 is ook wel leuk @Nattekatquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:00 schreef sportfreak het volgende:
Ach, denk maar zo, voor hetzelfde geld stonden we in KLB of VBL, dat was niet goed afgelopen.
ben wel benieuwd wat er gebeurt danquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
De wens is zeker de vader van de gedachte.
Ja dat denk ik wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |