Hahaha ik zou dit echt heel leuk vinden als dit waar wasquote:
Dan had ik alsnog niet gestemd, maar als ik was gedwongen om te stemmen dan op Finland of Servië.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:54 schreef Meke het volgende:
Als we hadden mogen stemmen, waar had je dan op gestemd vanavond?
Vind de intervalacts niet zo vandaagquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:56 schreef Redefine het volgende:
Nu een blik willekeurige ESF kijkers aan bod.
Nog steeds genant dat ze nu tegenwoordig naar de reclame gaan.quote:
ja en vraag me ook af of dat zin heeft, als iedereen naar de belg switchtquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog steeds genant dat ze nu tegenwoordig naar de reclame gaan.
Dinsdag ook niet. Die opening was wel tof gedaan.quote:
Je zit goeedquote:
Ja, dat ben ikquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is de avond dat de fans centraal staan.
oh ik heb dit überhaupt nu pas doorquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog steeds genant dat ze nu tegenwoordig naar de reclame gaan.
Mensen die 365 dagen per jaar met Eurovisie bezig zijn, die moeten toch ook een leeg leven hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:56 schreef Redefine het volgende:
Nu een blik willekeurige ESF kijkers aan bod.
En ook het risico dat men dan blijft hangen. En misschien bij een deel van de mensen het zo goed bevalt dat ze dan in de finale helemaal de NPO links laten liggen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
ja en vraag me ook af of dat zin heeft, als iedereen naar de belg switcht
Jij bent Nederlands, dus kom je niet in aanmerking om willekeurige fan te zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat ben ikEn ik vind het stom dus mislukt
Moet je nagaan mensen die er speciaal een SC voor inrichten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mensen die 365 dagen per jaar met Eurovisie bezig zijn, die moeten toch ook een leeg leven hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |