SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 15-05-2025 22:27:02 ]![]()
Wie ben jij?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:24 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
hvh (huilen voor je broer zijn buren hun hamster)Trust nobody![]()
Zo danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zit al in bed. Tijd om zo de binnenkant van mijn ogen te bekijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Truste dotquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:39 schreef Dotteke het volgende:
Zit al in bed. Tijd om zo de binnenkant van mijn ogen te bekijken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verstandig, dan heb je een excuus om volgende maand weer schoenen te kopen, omdat je nog maar 4 paar rode hebtquote:
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Thnx. Ben er nog heul ffkesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij zingt zo hoch als heeft hij en zange om zijn penis![]()
Stoelhangen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Homijnquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:52 schreef Homijn het volgende:
Gezien de TT, moet deze muziek in het topic:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:52 schreef Homijn het volgende:
Gezien de TT, moet deze muziek in het topic:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Hey Birdie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vliegen?
Over 15 dagen pas weer...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat greys raar isja beaam ik ook!
![]()
quote:![]()
Hee, dit heb ik enkele keren geprobeerdquote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee, dit heb ik enkele keren geprobeerd![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Allang gedaan joh.quote:
In pak van een hoteldak afpleuren na een trouwfeestje omdat een ladder niet goed vast zat is denk ik wel de meest speciale variant.I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Allang gedaan joh.
In pak van een hoteldak afpleuren na een trouwfeestje omdat een ladder niet goed vast zat is denk ik wel de meest speciale variant.![]()
![]()
Fogel!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wel eens op het dak gezeten
Maar ben er gelukkig niet afgevallenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat!? Ik hou van uitzicht en dat heb je vanaf een dak.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat!? Ik hou van uitzicht en dat heb je vanaf een dak.![]()
Ik hou er ook van
Maar hou ook van er niet af vallen
Kom je zo aan je username?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Allang gedaan joh.
In pak van een hoteldak afpleuren na een trouwfeestje omdat een ladder niet goed vast zat is denk ik wel de meest speciale variant.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Van 21u tot 23u in slaap gevallen en toen werd ik wakker omdat ik t te warm had en nu zit ik toch ff weer beneden. Hoop dat ik straks nog fatsoenlijk in slaap kom
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Eraf vallen zat niet in de planning.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou er ook van
Maar hou ook van er niet af vallenI'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:14 schreef StevenHyde het volgende:
Van 21u tot 23u in slaap gevallen en toen werd ik wakker omdat ik t te warm had en nu zit ik toch ff weer beneden. Hoop dat ik straks nog fatsoenlijk in slaap kom![]()
Warm op de slaapkamer ?
Lekker alles open zettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bent maar één keer in slaap gevallen, waarschijnlijk om 21:00 uurquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:14 schreef StevenHyde het volgende:
Van 21u tot 23u in slaap gevallen en toen werd ik wakker omdat ik t te warm had en nu zit ik toch ff weer beneden. Hoop dat ik straks nog fatsoenlijk in slaap kom
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Gaat vast niet lukkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:14 schreef StevenHyde het volgende:
Van 21u tot 23u in slaap gevallen en toen werd ik wakker omdat ik t te warm had en nu zit ik toch ff weer beneden. Hoop dat ik straks nog fatsoenlijk in slaap komSmile, it's free therapy.![]()
* Homijn vindt het raar dat het over hoge gebouwen gaat en dat er dan iemand opduikt die een UI met Flat Eric heeftMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ja ga ik zo maar eens heeeel stilletjes doen iddquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Warm op de slaapkamer ?
Lekker alles open zettenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hier is het fris buitenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ga ik zo maar eens heeeel stilletjes doen idd
Dus raampjes open
En dan kun je met een uurtje lekker tukken
Ja ga ik zo maar eens heeeel stilletjes doen iddquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Warm op de slaapkamer ?
Lekker alles open zettenquote:
Die gekke vogel hèquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Daar kun je op bouwen![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gekke vogel hè
never a dull moment iig
Neequote:I'm surrounded by morons!
Correctquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]Graag gedaan
![]()
![]()
![]()
lekker uuuuren wakker liggen zometeen![]()
en balen dat je al lang geslapen hebt
Smile, it's free therapy.![]()
Arretjescakequote:Op donderdag 15 mei 2025 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gekke vogel hè
Niet iedereen is zo raar als Kibiquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Graag gedaan
![]()
![]()
![]()
lekker uuuuren wakker liggen zometeen![]()
en balen dat je al lang geslapen hebt
Liever raar dan gekquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo raar als Kibi![]()
Kirbi?I'm surrounded by morons!
![]()
Blije greesI'm surrounded by morons!
Most people avoid judging, cause that equals avoiding responsibility?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:35 schreef greysbones het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge
so they cant be later being called an ashole cause they made a mistake in judging?![]()
Trustequote:
ik denk ga naar Nepal keertje met meid op missie. lol. het klonk trouwens wel weer goed na uur praten zo. hoe praktisch te doen is vraag twee maar zien we dan wel weer.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou met het vliegtuig gaan.I'm surrounded by morons!
Truste, nogmaalsquote:
Nee daarom ook heb daarom laatst muggengaas voor het raam gekocht maar heb sinds dat ik thuisquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want het koelt hier behoorlijk af
Dat voorspelt niet veel goeds voor je zomer
ben dat raam open maar het blijft 24 graden hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ben een dier van de nacht
Krioel in de club en kruip door de stad
Doppen groot en kaken strak
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Of je geeft geen tijd om iemand te laten reageren. Dat kan ook.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Linkin parkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
dan had je maar geen vak moeten lerenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik niet en nog storingsdienst tot vroeg zaterdagochtend.![]()
Veroorzaakt door kortsluiting? Dan kan Kree je wel helpen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou hoef je niet iig klaar te staan in weg te rijden weer ergens heen. LOL.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Liever nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Veroorzaakt door kortsluiting? Dan kan Kree je wel helpen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
LOL komt met het vak. maar vind storingsdiensten leuk alleen niet als ze midden in de nacht bellen. maar risico van het vak enzo en voor getekendquote:. dus klaag niet en komt niet vaak voor maar soms wel.
Do what you love, love what you do!![]()
Je krijgt er wrs ook toeslag voor?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
LOL komt met het vak. maar vind storingsdiensten leuk alleen niet als ze midden in de nacht bellen. maar risico van het vak enzo en voor getekend. dus klaag niet en komt niet vaak voor maar soms wel.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vannacht slapen, morgenochtend/middag werken, en hoppa.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Heel goedquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoe goed bamboe groet in nederland, maar als je dat plant, dan groeit er binnen een paar jaar niets anders meer in je tuin
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
uiteraard voor bereikbaarheid, maar wij lopen ze wel naast normale uren rooster. OK als het echt uit de hand loopt kunnen we wel rust uren inplannen erna en dat is geregeld. maar komt niet zo vaak voor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je krijgt er wrs ook toeslag voor?
Maar wel vaak midden in de nacht telefoontjes van de PAC over inbraak alarm enzo of technische storing al dan neit is dat er achter aan bellen en ben je uur verder midden in de nacht. of het kan in 1 min en mogen we voor elk telefoontje half uur schrijven, in overtijd rekening dus 150% of 200% is dat.
klinkt leuk maar na paar keer als je lekker aan het slapen bent en ze bellen rond 3 of 4 uur in de ochtend......Do what you love, love what you do!![]()
Vanavond met een vriendin die live action Belle en het Beest zitten kijken. Buiten Harry Potter om heeft die Emma Watson toch ook de acteerskills van een omvallende snee brood?
Haar zang die compleet naar de getver was geautotuned verneukte echt alle emoties achter de nummers.Well, life can be a riot
Een snee is een snee.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:31 schreef Grotetijd het volgende:
Vanavond met een vriendin die live action Belle en het Beest zitten kijken. Buiten Harry Potter om heeft die Emma Watson toch ook de acteerskills van een omvallende snee brood?
Haar zang die compleet naar de getver was geautotuned verneukte echt alle emoties achter de nummers.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Noouuu oke danWell, life can be a riot
KUTZOOI.
Ik heb in m'n oog gewreven terwijl ik fucking peper op m'n vinger had. JEZUS ANUS
Well, life can be a riot
niet handig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:50 schreef Grotetijd het volgende:
KUTZOOI.
Ik heb in m'n oog gewreven terwijl ik fucking peper op m'n vinger had. JEZUS ANUS
Maar het had erger kunnen zijn met wasabi.
Dus prijs je gelukkig![]()
oke ik dacht je heeft je anus gewrewenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:50 schreef Grotetijd het volgende:
KUTZOOI.
Ik heb in m'n oog gewreven terwijl ik fucking peper op m'n vinger had. JEZUS ANUS![]()
Dat is dan weer zeker zo!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:50 schreef Rob het volgende:
[..]
niet handig.
Maar het had erger kunnen zijn met wasabi.
Dus prijs je gelukkigWell, life can be a riot
je kunnt niet het selfde symbol plaatsen je werkt met bot![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door mario390 op 16-05-2025 02:43:41 ]![]()
Ik heb geen lichtje in mijn hart. Wel stront in mijn kont en die ga ik zo even op de wc dumpen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 02:20 schreef Rob het volgende:
Dat is een andere versie dan "Ik heb een lichtje in mijn hart"Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
radioactiefquote:Op vrijdag 16 mei 2025 02:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geen lichtje in mijn hart. Wel stront in mijn komt en die ga ik zo even op de wc dumpen.![]()
![]()
Met wat er tegenwoordig allemaal in voedsel zit weet je het nooit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4267 / +229 / +0 / 6635 / 7317
2. KillemWieft / 546 / +91 / +15 / 177 / 305
3. aeque / 485 / +35 / +1 / 1156 / 1527
4. devzero / 444 / +5 / +0 / 385 / 478
5. HappyCharly / 443 / +4 / +5 / 373 / 507
6. hemarookworst / 425 / +16 / +9 / 700 / 993
7. Dr.Mikey / 377 / +17 / +1 / 199 / 305
8. Harrie / 370 / +95 / +0 / 480 / 638
9. _UserName_ / 296 / +7 / +0 / 231 / 343
10. gebrokenglas / 294 / +23 / +0 / 1010 / 1348
11. Rob / 265 / +1 / +20 / 121 / 193
12. KoningWouter / 238 / +7 / +0 / 723 / 917
13. mario390 / 232 / +21 / +7 / 76 / 148
14. StevenHyde / 207 / +17 / +9 / 621 / 779
15. Lovely / 187 / +35 / +0 / 1009 / 1197
16. Sally / 170 / +16 / +3 / 69 / 118
17. Moonlight / 161 / +5 / +0 / 345 / 438
18. Fogel / 159 / +9 / +4 / 199 / 288
19. kree / 151 / +26 / +2 / 315 / 415
20. sp3c / 145 / +30 / +0 / 198 / 258SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dovemansoren...?quote:Rob
Nee, ik zwaaide naar aeque.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 02:35 schreef Rob het volgende:
[..]
ah nee ik blijf de hele nacht.. maar jij zwaaide dus ik nam aan ......Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzz
Wie nou weer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat was het plasbolkje.quote:
Nu vanaf de foon, nog even muziekje opzetten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ah, nou slaap lekker dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was het plasbolkje.
Nu vanaf de foon, nog even muziekje opzetten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: