SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 15-05-2025 22:27:02 ]![]()
Wie ben jij?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:24 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
hvh (huilen voor je broer zijn buren hun hamster)Trust nobody![]()
Zo danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zit al in bed. Tijd om zo de binnenkant van mijn ogen te bekijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Truste dotquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:39 schreef Dotteke het volgende:
Zit al in bed. Tijd om zo de binnenkant van mijn ogen te bekijken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verstandig, dan heb je een excuus om volgende maand weer schoenen te kopen, omdat je nog maar 4 paar rode hebtquote:
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Thnx. Ben er nog heul ffkesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij zingt zo hoch als heeft hij en zange om zijn penis![]()
Stoelhangen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Homijnquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:52 schreef Homijn het volgende:
Gezien de TT, moet deze muziek in het topic:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:52 schreef Homijn het volgende:
Gezien de TT, moet deze muziek in het topic:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Hey Birdie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vliegen?
Over 15 dagen pas weer...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat greys raar isja beaam ik ook!
![]()
quote:![]()
Hee, dit heb ik enkele keren geprobeerdquote:
I'm surrounded by morons!
Doe maar nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee, dit heb ik enkele keren geprobeerd![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Allang gedaan joh.quote:
In pak van een hoteldak afpleuren na een trouwfeestje omdat een ladder niet goed vast zat is denk ik wel de meest speciale variant.I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Allang gedaan joh.
In pak van een hoteldak afpleuren na een trouwfeestje omdat een ladder niet goed vast zat is denk ik wel de meest speciale variant.![]()
![]()
Fogel!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wel eens op het dak gezeten
Maar ben er gelukkig niet afgevallenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat!? Ik hou van uitzicht en dat heb je vanaf een dak.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat!? Ik hou van uitzicht en dat heb je vanaf een dak.![]()
Ik hou er ook van
Maar hou ook van er niet af vallen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kom je zo aan je username?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Allang gedaan joh.
In pak van een hoteldak afpleuren na een trouwfeestje omdat een ladder niet goed vast zat is denk ik wel de meest speciale variant.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Van 21u tot 23u in slaap gevallen en toen werd ik wakker omdat ik t te warm had en nu zit ik toch ff weer beneden. Hoop dat ik straks nog fatsoenlijk in slaap kom
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Eraf vallen zat niet in de planning.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik hou er ook van
Maar hou ook van er niet af vallenI'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:14 schreef StevenHyde het volgende:
Van 21u tot 23u in slaap gevallen en toen werd ik wakker omdat ik t te warm had en nu zit ik toch ff weer beneden. Hoop dat ik straks nog fatsoenlijk in slaap kom![]()
Warm op de slaapkamer ?
Lekker alles open zettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bent maar één keer in slaap gevallen, waarschijnlijk om 21:00 uurquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:14 schreef StevenHyde het volgende:
Van 21u tot 23u in slaap gevallen en toen werd ik wakker omdat ik t te warm had en nu zit ik toch ff weer beneden. Hoop dat ik straks nog fatsoenlijk in slaap kom
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Gaat vast niet lukkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:14 schreef StevenHyde het volgende:
Van 21u tot 23u in slaap gevallen en toen werd ik wakker omdat ik t te warm had en nu zit ik toch ff weer beneden. Hoop dat ik straks nog fatsoenlijk in slaap komSmile, it's free therapy.![]()
* Homijn vindt het raar dat het over hoge gebouwen gaat en dat er dan iemand opduikt die een UI met Flat Eric heeftMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ja ga ik zo maar eens heeeel stilletjes doen iddquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Warm op de slaapkamer ?
Lekker alles open zettenBastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: