Duitslandquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar denk jij dat Almelo ligt?
Je had niet meegekregen dat Ajax 1 punt uit 3 wedstrijden heeft gehaald?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:38 schreef Coco het volgende:
Groningen staat 13e.
Waar kwam dat idee vandaan dat ze er wel iets van zouden kunnen vandaag?
quote:
Gooi jezelf weg alsjeblieftquote:
Ging over een user hier die wel in Twente zit, dacht ikquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Groningen te maken?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had niet meegekregen dat Ajax 1 punt uit 3 wedstrijden heeft gehaald?
Lolquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg alsjeblieft
Als @:kingroland hier nog was had hij je keihard uitgelachen.
En terecht.
@Isane juicht vanuit Almelooo voor Twente.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands forumquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat krijg je als 80% van je supporters obese zijn
Dan is het zondag aan @Drizzt_DoUrdenquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze gaan het niet voor ons doen ben ik bang.
Zag je gister nietquote:
Oei.quote:
Vreemd dat dit nu binnen een minuut is bepaald, zondag duurde dit nog zeven minuten.quote:
Nou die scoorde wel vandaagquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:46 schreef RamboDirk het volgende:
Gaaaaai mist de laatste wedstrijd.
Zou het wat uitmaken?
ESF is morgen weerquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:46 schreef Tjacka het volgende:
@:rene are you listening?
Can you keep our trophy glistening?
Walking alone singing a song
Walking in Farioli wonderland
Hahaha. Zat in het verkeerde topic lieverd. Als inwoner van die mooie parel in het Noorden vind ik het een leuke avond. Voel me vereerd dat je een paar zinnetjes naar me schrijft. Kusje op jequote:Op woensdag 14 mei 2025 21:46 schreef Tjacka het volgende:
@:rene are you listening?
Can you keep our trophy glistening?
Walking alone singing a song
Walking in Farioli wonderland
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:48 schreef Rene het volgende:
[..]
Hahaha. Zat in het verkeerde topic lieverd. Als inwoner van die mooie parel in het Noorden vind ik het een leuke avond. Voel me vereerd dat je een paar zinnetjes naar me schrijft. Kusje op je!!!!
Toch staan ze voor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:50 schreef Shreyas het volgende:
Ajax speelt weer eens dramatisch, elf man achter de bal en we kunnen de bal nog geen tien seconden in de ploeg houden. Vreselijk om naar te kijken.
Toch mag je iets meer verwachten van een ploeg die vecht voor het kampioenschap.quote:
Hahgay.gifquote:
3 punten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toch mag je iets meer verwachten van een ploeg die vecht voor het kampioenschap.
Die past daar echt niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Valente wil graag naar Feyenoord klaarblijkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |