abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218007708
Ik denk dat jullie allebei een punt hebben in deze
pi_218007740
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:56 schreef Masberum het volgende:

[..]
Waar ben ik cynisch? Ik geef toch alleen maar objectieve reacties? Corrigeer me als ik het fout heb?

Jij bent liever naïef dan dat je te horen krijgt dat je 'sterkte' misschien flink ongepast was, dat is het
We hebben hierover een verschillende mening. Ik vind sterkte gepast omdat het een ingewikkelde situatie is tussen die twee.

Ja hij heeft het vast leuk gehad. Alleen dan kunnen de consequenties problemen opleveren en ja dan wens ik iemand sterkte daarmee een succes met het oplossen ervan

En ook sterkte voor die meid

Ze hebben beiden gewoon moeite met losweken. Dus daar wens ik ze ook sterkte mee

Ik zeg nergens dat de keuzes goed zijn die ze maken. Ik zeg nergens dat de consequenties onterecht zijn.
pi_218007787
Nogmaals ik vind in beide meningen een kern zitten, jullie bedoelen het beide goed op een verschillende manier en zijn het niet met elkaar eens maar voor mij zijn beide meningen prima
pi_218007823
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:05 schreef Masberum het volgende:

[..]
Empathie is emotie. Als je dat juist minder toont is het toch logisch dat de reactie objectiever is (je kijkt naar de feiten zonder je eigen emoties invloed te laten hebben). Alleen niet fijner om te horen voor mensen die vooral redeneren vanuit emotie.

Het is juist objectief, en dat jij het niet objectief vindt zegt veel weer, vind je ook niet als je het zo leest?
Ik ben ook wel van de empathie want dat geeft betrokkenheid aan , jij toont in dit stukje ook empathie allen op een andere manier, Cots doet dat ook maar weer vanuit een andere invalshoek
pi_218007839
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Mannelijk icoontje? CotS?
Ik had het over cupfighter..
pi_218007847
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat is inderdaad niet nodig, respecteer even een ander inzicht van elkaar
Wat ik zei was niks raars. Hoe jullie willen doen alsof dat het wel is is gewoon trollerig gedrag zoals ik ernaar kijk. Ik zei alleen dat sterkte wensen niet goed gedrag is in die situatie.
pi_218007870
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En soms moet je gewoon even rekening houden met tegen wie je dat zegt.
Mee eens, zeker omdat Cots ook altijd heel vriendelijk heeft gereageerd in zijn eigen topics
pi_218007879
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:14 schreef Masberum het volgende:

[..]
Wat ik zei was niks raars. Hoe jullie willen doen alsof dat het wel is is gewoon trollerig gedrag zoals ik ernaar kijk. Ik zei alleen dat sterkte wensen niet goed gedrag is in die situatie.
Zij leest langer mee en kent onze problemen beter dus ik begrijp haar reactie prima
pi_218008081
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:23 schreef Iceage het volgende:

[..]
Zet er even bij wie je bedoelt dat is mogelijk achteraf lezers niet duidelijk.
Lijkt me niet echt nodig :N
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218008238
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ze is knap, heek knap vind ik zelfs maar er is meer dan uiterlijk en het leeftijdsverschil, wat als ze kinderen wilt, ik heb een spierziekte kans is aanwezig dat ik in een rolstoel kom, moet ik haar deze toekomst geven en dat is even nog los van onze psychische issues.

Overigens bedankt voor deze reactie
Ehm ..... even voor mijn beeldvorming: jij vindt hetgeen hij daar inhoudelijk neerplempt (chapeau, >30 jaar verschil oke als je maar geld hebt, niks mis met zoenen en knuffelen, whatever) wél prima? :?

Gezien ook je bedankje en je like.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218008751
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 23:56 schreef r_one het volgende:

[..]
Ehm ..... even voor mijn beeldvorming: jij vindt hetgeen hij daar inhoudelijk neerplempt (chapeau, >30 jaar verschil oke als je maar geld hebt, niks mis met zoenen en knuffelen, whatever) wél prima? :?

Gezien ook je bedankje en je like.
Ik herken deze mening , een broer van mij denkt er ook zo over, het is een mening die ik begrijp uit de ogen van iemand die denkt, nou leuk toch dat heb je mooi voor elkaar een vrouw van 30 jaar jonger plus en ik bedank hem omdat het geen afbrekende post zoals hij regelmatig doet
pi_218009615
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 02:02 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik herken deze mening , een broer van mij denkt er ook zo over, het is een mening die ik begrijp uit de ogen van iemand die denkt, nou leuk toch dat heb je mooi voor elkaar een vrouw van 30 jaar jonger plus en ik bedank hem omdat het geen afbrekende post zoals hij regelmatig doet
Hmmm, oke. Maar ik snap nog steeds je positiviteit niet, voor iemand die tot het besef is gekomen 'iets stoms' te hebben gedaan.

En een niet-afbrekende post verdient IMO geen apart schouderklopje, dat zou gewoon de norm moeten zijn.
.
pi_218010292
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 06:36 schreef r_one het volgende:

[..]
Hmmm, oke. Maar ik snap nog steeds je positiviteit niet, voor iemand die tot het besef is gekomen 'iets stoms' te hebben gedaan.

En een niet-afbrekende post verdient IMO geen apart schouderklopje, dat zou gewoon de norm moeten zijn.
Ja daar heb je een punt, het is jammer dat het uiteindelijk toch weer op een confrontatie is uitgelopen maar nu met iemand anders die dat ook zeker niet verdient
  zondag 22 juni 2025 @ 09:07:37 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218010557
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 08:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja daar heb je een punt, het is jammer dat het uiteindelijk toch weer op een confrontatie is uitgelopen maar nu met iemand anders die dat ook zeker niet verdient
Ik begreep wel dat je het in het redelijke probeerde te houden met M. en je daarom ook mild opstelde toen hij op de reactie van CotS doorging. Maar ik vond dat hij daarin over de grens ging en vond dat ik voor haar op moest komen. Dat werd de confrontatie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_218010970
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik begreep wel dat je het in het redelijke probeerde te houden met M. en je daarom ook mild opstelde toen hij op de reactie van CotS doorging. Maar ik vond dat hij daarin over de grens ging en vond dat ik voor haar op moest komen. Dat werd de confrontatie.
Klopt, ik kon me ook in beide meningen vinden en achteraf zie ik wel dat er te hard is ingegaan op de mening van CotS dus daar heb je zeker gelijk in
pi_218011057
@Cupfighter

Het is makkelijk voor mij om te zeggen dit is moreel verwerpelijk of dit moet je doen. Maar ik weet niet in hoeverre ze te kwetsbaar is, is het misbruik van iemands zwakheden?
Heb niet alles gelezen de afgelopen maanden (soms lijkt het ook net een soap he ;)

Dit zijn zaken die je uiteraard hier kan bespreken, maar zeker ook met je behandelaar.

Want hoe ik het lees, jij hebt een stoornis, zij heeft een stoornis, jullie hebben een geschiedenis.

Probeer gezond gedrag te vertonen, en dat je wel eens huidhonger heb is niets meer dan menselijk, maar tegen welke prijs?

Was deze situatie te voorkomen geweest, was deze situatie wenselijk of heb je hem bewust opgezocht.

Zolang ze volwassen is en niet zwakzinnig, zie ik het probleem niet. Maar als jij zelf zegt ik heb iets stoms gedaan, dan speelt er veel meer, want je bent geen domme vent.

Iig wel sterk dat je je stommiteit bespreekbaar maakt.

Succes maat!
Hell To The Liars
  zondag 22 juni 2025 @ 10:06:59 #197
13309 nostra
ask why
pi_218011205
Misschien een wat lullige vraag, maar what's in it for her dat ze je zo graag wil?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_218011212
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:50 schreef Droopie het volgende:
@:Cupfighter

Het is makkelijk voor mij om te zeggen dit is moreel verwerpelijk of dit moet je doen. Maar ik weet niet in hoeverre ze te kwetsbaar is, is het misbruik van iemands zwakheden?
Heb niet alles gelezen de afgelopen maanden (soms lijkt het ook net een soap he ;)

Dit zijn zaken die je uiteraard hier kan bespreken, maar zeker ook met je behandelaar.

Want hoe ik het lees, jij hebt een stoornis, zij heeft een stoornis, jullie hebben een geschiedenis.

Probeer gezond gedrag te vertonen, en dat je wel eens huidhonger heb is niets meer dan menselijk, maar tegen welke prijs?

Was deze situatie te voorkomen geweest, was deze situatie wenselijk of heb je hem bewust opgezocht.

Zolang ze volwassen is en niet zwakzinnig, zie ik het probleem niet. Maar als jij zelf zegt ik heb iets stoms gedaan, dan speelt er veel meer, want je bent geen domme vent.

Iig wel sterk dat je je stommiteit bespreekbaar maakt.

Succes maat!
K is volwassen en niet zwakzinnig, ze heeft psychische kwetsbaarheden net zoals ik zelf.
De situatie heb ik niet opgezocht maar ik had anders moeten handelen, het vlees was inderdaad te zwak, warm weer en K had flink decolleté waar ik een behoorlijk zwak voor heb en ik brak en gaf zelf de aanzet tot het knuffelen en zoenen waarin zij dankbaar in mee ging.
Het is het zeker niet waard, want nu moet ik deafstand die ík gecreëerd had weer opnieuw op gaan bouwen omdat K denkt nu dat ik haar weer terug neem als vriendin
pi_218017418
quote:
7s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:06 schreef nostra het volgende:
Misschien een wat lullige vraag, maar what's in it for her dat ze je zo graag wil?
Nee geen lullige vraag, en ik sta sowieso open voor vragen.

Ik was in onze relatie gemakkelijk, te gemakkelijk, deed wat ze vroeg en wou en liet over mijn grenzen gaan als ik die überhaupt al trok, zij vond dat erg leuk, op een gegeven moment trok ik wel de grens en verbrak de relatie, K best verwend in haar opvoeding was niet gewend dat iemand haar af wees en blijft zich vastbijten in mij terwijl ze naar mijn oordeel bijna elke man kan krijgen die ze wil met haar uiterlijk alleen zullen die minder gemakkelijk zijn dan mij.
pi_218020436
Gisteren maar weer een briefje van K ongelezen bij het oud papier gedaan, ik moet dat maar gewoon weer hervatten alsof er niets is voorgevallen , ik weet dat het wat lomp is maar het is gewoon naar mijn idee het beste wat ik doen kan

Het volgende kan ik ook weinig aan doen denk ik maar ik erger me wel aan, mijn gevoeligheid met films en muziek, ik ben nogal vlot emotioneel en van de week merkte ik dat wederom tijdens de film Straw op Netflix.
pi_218039763
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:34 schreef Cupfighter het volgende:
Gisteren maar weer een briefje van K ongelezen bij het oud papier gedaan, ik moet dat maar gewoon weer hervatten alsof er niets is voorgevallen , ik weet dat het wat lomp is maar het is gewoon naar mijn idee het beste wat ik doen kan

Het volgende kan ik ook weinig aan doen denk ik maar ik erger me wel aan, mijn gevoeligheid met films en muziek, ik ben nogal vlot emotioneel en van de week merkte ik dat wederom tijdens de film Straw op Netflix.
Misschien toch eens met de politie praten
Zodat ze een stopgesprek kunnen voeren
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218040806
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juni 2025 12:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
Misschien toch eens met de politie praten
Zodat ze een stopgesprek kunnen voeren
Ik zal dit volgende week eens met therapie overleggen, mijn actie van vorige week heeft natuurlijk niet echt geholpen en haar aangemoedigd
pi_218041360
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:02 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik zal dit volgende week eens met therapie overleggen, mijn actie van vorige week heeft natuurlijk niet echt geholpen en haar aangemoedigd
Had dit nog niet gelezen
Verdorie wat jammer
Heb je enig idee ( vlees is zwak vind ik persoonlijk wat makkelijk) waarom je hiervoor koos?
Knap dat je het hier toch neerplempt
En ik hoop dat je de goede weg weer hebt gevonden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218041564
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
Had dit nog niet gelezen
Verdorie wat jammer
Heb je enig idee ( vlees is zwak vind ik persoonlijk wat makkelijk) waarom je hiervoor koos?
Ik heb de weg gelukkig wel weer gevonden want ze staat weer op negeer
Ik ben zelf nog aan het uitzoeken waarom ik dat deed, het was warm en K had niet veel kleding aan maar dat is inderdaad te gemakkelijk, dat zou me in principe koud moeten laten, ook daar ga ik het volgende week met therapie over hebben, ik heb deze week geen therapie dat heb ik nu 1 keer in de twee weken
pi_218059405
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
Had dit nog niet gelezen
Verdorie wat jammer
Ik denk dat uiteindelijk het antwoord heel simpel is, ik vind haar gewoon leuk en aantrekkelijk meestal lukt het me wel om dat niet te laten blijken maar toen niet dus
pi_218060708
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 18:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik denk dat uiteindelijk het antwoord heel simpel is, ik vind haar gewoon leuk en aantrekkelijk meestal lukt het me wel om dat niet te laten blijken maar toen niet dus
Maar dat moet toch niet de afweging zijn ?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218061843
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
Maar dat moet toch niet de afweging zijn ?
Het is lastig uit te leggen, soort strijd tussen verstand en gevoel waar gevoel dus de laatste keer won, als ik 100 procent mijn gevoel ga volgen zouden we weer een relatie hebben maar mijn verstand blokt dit
pi_218062671
Ik ben nu even hard op aan het nadenken over K, moet ik mijn gevoel laten winnen?
Veroorzaakt dat minder problemen in mijn hoofd dan dat ik er me er tegen blijf verzetten?
Maar dan krijg ik er weer andere problemen voor terug, of kan ik die assertiever is geworden de grilligheid van K nu wel aan
Het leeftijdsverschil veranderd in ieder geval niet en dat is toch ook wel een punt, mijn spierziekte kan opeens hard achterruit gaan en de vraag is of ik toekomstige partner, los van K, het moet aan doen , dan wordt ze naast partner ook indirect verzorgende en de vraag is of dat kan werken samen
  Moderator zaterdag 28 juni 2025 @ 10:07:58 #209
441859 crew  Lenny77
pi_218062709
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 10:01 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben nu even hard op aan het nadenken over K, moet ik mijn gevoel laten winnen?
Veroorzaakt dat minder problemen in mijn hoofd dan dat ik er me er tegen blijf verzetten?
Maar dan krijg ik er weer andere problemen voor terug, of kan ik die assertiever is geworden de grilligheid van K nu wel aan
Het leeftijdsverschil veranderd in ieder geval niet en dat is toch ook wel een punt, mijn spierziekte kan opeens hard achterruit gaan en de vraag is of ik toekomstige partner, los van K, het moet aan doen , dan wordt ze naast partner ook indirect verzorgende en de vraag is of dat kan werken samen
Nee je mag je gevoel niet laten winnen.
Het is al eens flink mis gegaan met haar en zij is niet goed voor je, en al helemaal niet voor je huidige vooruitgang. Ook dat ze zegt dat jij haar M mag noemen is niet ok en gaat je weer dissociaties geven.
Met haar verder gaan is een hoop stappen achteruit zetten om uiteindelijk toch weer als vrijgezel over te blijven met een extra rugzak aan ellende die ook weer verwerkt moet worden.
Waarschijnlijk is je eenzaamheid, lust of whatever nu aan het spreken. En laat dat geen goede raadgevers zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218062752
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 10:01 schreef Cupfighter het volgende:
Doe dit nou niet, je weet dat het jezelf alleen maar dieper in de ellende stort, misschien al meteen, dan wel later.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')