abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217948656
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 23:37 schreef Masberum het volgende:

[..]
Wat is er zo moeilijk aan om 10 minuten onder een douche te staan?
Moeilijk als je jezelf rot voelt en je zelfbeeld laag is
Ik snap dat moeilijk voor te stellen is vandaar dat ik het eigenlijk nooit eerder ten sprake heb gesteld
pi_217961026
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 23:37 schreef Masberum het volgende:

[..]
Wat is er zo moeilijk aan om 10 minuten onder een douche te staan?
voor iemand die moord en brand schreeuwt dat users je slecht behandelen
ben je zelf ook een enorme lompe boer
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217966982
Vanmiddag naar de tandarts, er gaan foto’s gemaakt worden en daarna zal wat duidelijker worden wat het kostenplaatje in totaal gaat worden en wat er allemaal moet gebeuren.
Mijn motivatie is om dit te doen is mezelf toegankelijker te maken voor betere sociale contacten, het breken met de drugscontacten ging moeizaam, het vinden van nieuwe contacten is eerlijk gezegd nog lastiger.
Ik ga naar diverse sociale instellingen waar ik wel leuke contacten heb maar daar buiten om niet, als ik naar de bios wil of wil gaan uit eten zal ik alleen moeten gaan
Ik zit ook een leeftijdsgroep waar ik niet meer hoor tot de jongeren maar ook geen bejaarde ben
Ik heb het hier met de therapie ook over gehad, die gaven mij gisteren wel een optie , die moet ik nog goed bekijken,.
Wordt in ieder geval aan gewerkt
pi_217974477
Ik krijg over een paar dagen een kostenbegroting voor een plaatje en voor kronen, dan kan ik uiteindelijk kiezen wat k wil,
Los daarvan moet ik ook naar de kaakchirurg voor verwijdering van wortels
Er zal nog wat gevuld of getrokken moeten worden, en misschien nog een wortelkanaalbehandeling, dat laatste hoop ik niet want daar hoor ik nogal horrorverhalen over
Maar goed wat moet dat moet, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden zeggen ze, ik zet nu ook door
  woensdag 18 juni 2025 @ 07:21:09 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217974502
Wortelkanaalbehandeling is toch meestal wel goed te verdoven. Je moet wel een tijd stilliggen en ondergaan.

Gaat goed komen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217999951
Ik heb iets heel stoms gedaan en het mezelf hiermee niet gemakkelijk gemaakt en zal zelf dit weer moeten oplossen.

Ik kwam donderdag K tegen en dat ging mis, we hebben wat gezoend en geknuffeld en ik zei nog met mijn domme kop dat ze zo mooi en sexy is

Ik weet dat ik een fout heb gemaakt, nu zaak om de boel weer te herstellen, ik ben op de goede weg en dit is even een uitglijder waar zij zal van proberen te profiteren maar dat ga ik niet toelaten, K en ik gaan niet weeer een stelletje worden
pi_217999977
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2025 07:21 schreef Lienekien het volgende:
Wortelkanaalbehandeling is toch meestal wel goed te verdoven. Je moet wel een tijd stilliggen en ondergaan.

Gaat goed komen.
Een goede endodentoloog laat je niets voelen. De tijd (twee uurtjes) is vervelender, met zo'n eendenbek in je mond. Laatste keer viel ik in slaap, dat was wel chill. :) Hooguit wat napijn, maar dat is echt verwaarloosbaar. Uiteraard mits ze overal goed bij kunnen en n=1.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_217999987
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 10:17 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb iets heel stoms gedaan en het mezelf hiermee niet gemakkelijk gemaakt en zal zelf dit weer moeten oplossen.

Ik kwam donderdag K tegen en dat ging mis, we hebben wat gezoend en geknuffeld en ik zei nog met mijn domme kop dat ze zo mooi en sexy is

Ik weet dat ik een fout heb gemaakt, nu zaak om de boel weer te herstellen, ik ben op de goede weg en dit is even een uitglijder waar zij zal van proberen te profiteren maar dat ga ik niet toelaten, K en ik gaan niet weeer een stelletje worden
Hoe komt het dat je elkaar zo vaak tegenkomt?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_218000187

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 10:20 schreef nostra het volgende:

[..]
Hoe komt het dat je elkaar zo vaak tegenkomt?
Goede vraag, ik woon niet in een dorp of zo dus de kans zou niet zo groot moeten zijn zou je zeggen, ik kan er geen goed antwoord op geven eerlijk gezegd behalve dat zij wel weet dat ik graag met mooi weer even door de stad loop
  zaterdag 21 juni 2025 @ 10:49:16 #160
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218000287
Dit wordt allemaal wel een beetje heel erg ongeloofwaardig CF, sorry ik ben er wel klaar mee.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218000309
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 10:49 schreef Puzzie het volgende:
Dit wordt allemaal wel een beetje heel erg ongeloofwaardig CF, sorry ik ben er wel klaar mee.
Dat mag natuurlijk, wel jammer
  zaterdag 21 juni 2025 @ 10:55:31 #162
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218000333
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 10:52 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat mag natuurlijk, wel jammer
Je bent een volwassen man van bijna 60 en je verschuilt je achter een kind die jou zogenaamd verleidt.
Nee ik geloof er snars meer van
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218000364
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 10:55 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Je bent een volwassen man van bijna 60 en je verschuilt je achter een kind die jou zogenaamd verleidt.
Nee ik geloof er snars meer van
Ik verschuil me er niet achter, ik geef toe dat ik stom ben geweest met deze actie en de jongedame in kwestie heeft een stoornis
  zaterdag 21 juni 2025 @ 10:59:35 #164
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218000373
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 10:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik verschuil me er niet achter, ik geef toe dat ik stom ben geweest met deze actie en de jongedame in kwestie heeft een stoornis
Dat doe je wel , ik vind je behoorlijk hypocriet nu
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218000388
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 10:59 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat doe je wel , ik vind je behoorlijk hypocriet nu
Wil je me dit uitleggen, misschien zie je iets wat ik zelf niet zie?
pi_218007246
Het is niet gemakkelijk om fouten te erkennen en toe te geven, ik heb er 2 dagen over nagedacht of ik dit zou schrijven hier, misschien had ik dat beter niet kunnen doen maar goed het staat er nu

Tijd om nu weer te herpakken en verder te gaan met waarmee ik bezig was,
pi_218007352
Iedereen maakt fouten
Zolang je er maar bewust van bent en/of feedback accepteert en/of er probeert van te leren

Het is een ingewikkelde situatie en proberen te negeren is misschien verstandig. Hoe moeilijk of aantrekkelijk of opgewonden jullie/jij zijn/bent. Een korte bevlieging geeft ellende en kan je weer opnieuw beginnen met afstand nemen.

Alleen ik vertel je niks nieuws. Je weet dat het onhandig was. Nu weer starten met afstand creëren. Voor haar rust en duidelijk en voor jezelf

Hopelijk kom ik niet belerend over. Dat is niet de bedoeling.

Mijn boodschap is eigenlijk: wees niet te hard voor jezelf *;
pi_218007415
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen maakt fouten
Zolang je er maar bewust van bent en/of feedback accepteert en/of er probeert van te leren

Het is een ingewikkelde situatie en proberen te negeren is misschien verstandig. Hoe moeilijk of aantrekkelijk of opgewonden jullie/jij zijn/bent. Een korte bevlieging geeft ellende en kan je weer opnieuw beginnen met afstand nemen.

Alleen ik vertel je niks nieuws. Je weet dat het onhandig was. Nu weer starten met afstand creëren. Voor haar rust en duidelijk en voor jezelf

Hopelijk kom ik niet belerend over. Dat is niet de bedoeling.

Mijn boodschap is eigenlijk: wees niet te hard voor jezelf *;
Ik accepteer feedback of kritiek, en nee je komt voor mij niet te belerend over hoor en ja ik geef toe dat ze me prikkelt, ik ben niet van steen daarom is inderdaad afstand negeren belangrijk, ik ga voorlopig zelfs het centrum maar negeren tot de vierdaagsefeesten dan is het toch enorm druk in de stad
pi_218007425
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 10:17 schreef Cupfighter het volgende:

Zoenen stelt toch niks voor? En knuffelen nog minder. Maar je wil haar niet terug dus? Ik ken je hele verhaal niet maar wat je hier beschrijft klinkt niet vreselijk. Maar ik had je nooit op bijna 60 geschat
pi_218007447
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik accepteer feedback of kritiek, en nee je komt voor mij niet te belerend over hoor en ja ik geef toe dat ze me prikkelt, ik ben niet van steen daarom is inderdaad afstand negeren belangrijk, ik ga voorlopig zelfs het centrum maar negeren tot de vierdaagsefeesten dan is het toch enorm druk in de stad
^O^ kijk dat is toch super verstandig. Komt echt wel goed, alleen het heeft tijd nodig...

Heel veel sterkte en succes!
pi_218007550
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:28 schreef Masberum het volgende:

[..]
Zoenen stelt toch niks voor? En knuffelen nog minder. Maar je wil haar niet terug dus? Ik ken je hele verhaal niet maar wat je hier beschrijft klinkt niet vreselijk. Maar ik had je nooit op bijna 60 geschat
In het kort, ik heb een relatie met haar gehad, ruim 30 jaar jonger is ze, dat op zich is eigenlijk al dubieus ze heeft ook een psychische problematiek die lastig combineert met mijn problematiek en ze blijft bezig contact te krijgen dus daarom was dat in het algemeen onschuldige zoenen en knuffelen plus erbij zeggen dat ze zo knap en sexy is niet erg handig van me, nu moet ik best weer moeite doen om afstand te creëren, ik ben 56.
pi_218007577
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
^O^ kijk dat is toch super verstandig. Komt echt wel goed, alleen het heeft tijd nodig...

Heel veel sterkte en succes!
Is het raar als ik hier een soort van hele rare slachtofferrol zie? Hij ging toch zelf met haar zoenen en wou het achteraf gezien (zogenaamd) niet. Voor mij klinkt het een beetje als sterkte wensen aan iemand die krijgt wat hij wou op het moment maar later het zogenaamd niet wou. Ik ken betere mensen waar sterkte wensen gepast is..
pi_218007609
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:42 schreef Masberum het volgende:

[..]
Is het raar als ik hier een soort van hele rare slachtofferrol zie? Hij ging toch zelf met haar zoenen en wou het achteraf gezien (zogenaamd) niet. Voor mij klinkt het een beetje als sterkte wensen aan iemand die krijgt wat hij wou op het moment maar later het zogenaamd niet wou. Ik ken betere mensen waar sterkte wensen gepast is..
Niemand is perfect en hij doet zijn best. En als iemand zijn best doet en het moeilijk heeft hoop ik dat diegene kracht/sterkte heeft om wat op te lossen

Zowel CF als die meid hebben problemen. Dus ja... dan krijg je een ongezonde situatie. Dat betekent niet dat een van beide slecht of schuldig is.

En ik gun ze allebei kracht, wijsheid en sterkte om dit op te lossen en af te sluiten
pi_218007623
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:40 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
In het kort, ik heb een relatie met haar gehad, ruim 30 jaar jonger is ze, dat op zich is eigenlijk al dubieus ze heeft ook een psychische problematiek die lastig combineert met mijn problematiek en ze blijft bezig contact te krijgen dus daarom was dat in het algemeen onschuldige zoenen en knuffelen plus erbij zeggen dat ze zo knap en sexy is niet erg handig van me, nu moet ik best weer moeite doen om afstand te creëren, ik ben 56.
Nou een 56 jarige die een dame van 26 jaar krijgt, chapeau. Aangenomen dat ze echt knap en sexy is en niet alleen in the eyes of the beholder natuurlijk. En 30 jaar jonger is niet dubieus als je geld hebt zoals ik ernaar kijk. Vrouwen kiezen daar dan zelf voor. Zelf had ik geen enkele moeite om afstand met mijn exen te creëren, hoop dat het jou lukt
pi_218007627
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Niemand is perfect en hij doet zijn best. En als iemand zijn best doet en het moeilijk heeft hoop ik dat diegene kracht/sterkte heeft om wat op te lossen

Zowel CF als die meid hebben problemen. Dus ja... dan krijg je een ongezonde situatie. Dat betekent niet dat een van beide slecht of schuldig is.

En ik gun ze allebei kracht, wijsheid en sterkte om dit op te lossen en af te sluiten
Amen
pi_218007638
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:46 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou een 56 jarige die een dame van 26 jaar krijgt, chapeau. Aangenomen dat ze echt knap en sexy is en niet alleen in the eyes of the beholder natuurlijk. En 30 jaar jonger is niet dubieus als je geld hebt zoals ik ernaar kijk. Vrouwen kiezen daar dan zelf voor. Zelf had ik geen enkele moeite om afstand met mijn exen te creëren, hoop dat het jou lukt
Jij vindt het niet kloppen dat iemand sterkte gewenst krijgt

Ik vind chapeau ongepast. Gezien de problemen die er zijn in het contact..
pi_218007678
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:46 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ze is knap, heek knap vind ik zelfs maar er is meer dan uiterlijk en het leeftijdsverschil, wat als ze kinderen wilt, ik heb een spierziekte kans is aanwezig dat ik in een rolstoel kom, moet ik haar deze toekomst geven en dat is even nog los van onze psychische issues.

Overigens bedankt voor deze reactie
pi_218007681
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jij vindt het niet kloppen dat iemand sterkte gewenst krijgt

Ik vind chapeau ongepast. Gezien de problemen die er zijn in het contact..
Ik kan nu flauw als elke FOK!ker gaan zeggen van 'ik zei niet dat ik het niet vind kloppen dat je iemand sterkte wenst'

Maar zo ben ik gelukkig niet. Ik vind zelf dat je mensen geen sterkte hoeft te wensen als ze gewoon impulsief gaan zoenen en knuffelen en ze erna zogenaamd spijt van hebben. Mensen hebben een eigen verantwoordelijkheid. Om dan het maar te belonen (sterkte geven) als ze juist plezier hebben gehad vind ik ongepast.

Ik denk dat je hier wat naïef in staat.
pi_218007690
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:54 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik kan nu flauw als elke FOK!ker gaan zeggen van 'ik zei niet dat ik het niet vind kloppen dat je iemand sterkte wenst'

Maar zo ben ik gelukkig niet. Ik vind zelf dat je mensen geen sterkte hoeft te wensen als ze gewoon impulsief gaan zoenen en knuffelen en ze erna zogenaamd spijt van hebben. Mensen hebben een eigen verantwoordelijkheid. Om dan het maar te belonen (sterkte geven) als ze juist plezier hebben gehad vind ik ongepast.

Ik denk dat je hier wat naïef in staat.
Liever naïef dan cynisch ;)
pi_218007707
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Liever naïef dan cynisch ;)
Waar ben ik cynisch? Ik geef toch alleen maar objectieve reacties? Corrigeer me als ik het fout heb?

Jij bent liever naïef dan dat je te horen krijgt dat je 'sterkte' misschien flink ongepast was, dat is het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')