abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217790453
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja K zorgt voor wat spanning in me
Prioriteit is bij mezelf te blijven

En over het topic, mijn vingers jeukten om in te gaan op zijn provocatie
Maar ik dacht gelijk, dit is wat je wilt en dan krijg je je zin, ik exit en hij lachen
Dus mijn ding neergelegd bij feedback waar hij het daar ook nog probeert en voor
de rest niet meer in gegaan op de provocaties
Dat kost moeite maar het helpt door te denken mezelf niet naar zijn niveau te laten degraderen en er boven te staan, als ik niet hap heeft hij geen voer meer

@:childofthestars en @:greysbones bedankt
Dit dus _O_
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217800263
Vandaag bericht gehad van de psychiater
Medicatie gaat afgebouwd worden
pi_217800955
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 18:51 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag bericht gehad van de psychiater
Medicatie gaat afgebouwd worden
Hoe ben je daar onder?
pi_217801233
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hoe ben je daar onder?
Ik vind het spannend , maar wel goed denk ik, ik ben benieuwd hoe het gaat met minder medicatie

Overigens stond K net voor de deur, ze stapt zo mijn huis in toen ik de deur open deed, ik heb ze weer eruit gekregen toen ik zei de politie te bellen, ze liep mopperend weg
pi_217801261
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik vind het spannend , maar wel goed denk ik, ik ben benieuwd hoe het gaat met minder medicatie

Overigens stond K net voor de deur, ze stapt zo mijn huis in toen ik de deur open deed, ik heb ze weer eruit gekregen toen ik zei de politie te bellen, ze liep mopperend weg
Oké! Het is het proberen waard toch? Ik duim voor succes

Oh... wat je even tussen neus en lippen doorneemt... goed dat je een grens getrokken hebt... dapper van je!
pi_217801291
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oké! Het is het proberen waard toch? Ik duim voor succes

Oh... wat je even tussen neus en lippen doorneemt... goed dat je een grens getrokken hebt... dapper van je!
Het is zeker de moeite waard, als het eventueel zonder medicatie kan zou ik daar blij mee zijn maar ik vermoed dat ik het wel nodig heb maar misschien ben ik verder dan ik denk

Ja was lastig want ze zocht direct mijn zwakke punt op
pi_217801381
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Wauw
Ik zou hier toch wel een melding van maken
Dit is niet ok!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_217801416
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wauw
Ik zou hier toch wel een melding van maken
Dit is niet ok!
Ik wil niet dat ze een strafblad krijgt, ze is nog jong en dat kan haar het lastig maken om werk te vinden, daarvoor vind ik dit niet ernstig genoeg
pi_217801495
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik wil niet dat ze een strafblad krijgt, ze is nog jong en dat kan haar het lastig maken om werk te vinden, daarvoor vind ik dit niet ernstig genoeg
Bij een melding krijgt iemand niet een strafblad
Als dit meerdere keren gebeurt kan een politie agent een stopgesprek doen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_217801511
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
Bij een melding krijgt iemand niet een strafblad
Als dit meerdere keren gebeurt kan een politie agent een stopgesprek doen
Dat is waar
Dan ga ik er een melding van maken
  vrijdag 30 mei 2025 @ 21:02:07 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217801518
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat greybones zegt, klopt.

Als ze een stopgesprek voeren met haar, dan krijgt ze ook de waarschuwing dat ze bij herhaling wel risico loopt dat ze een strafblad krijgt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217802618
De moeder van K net aan de telefoon gehad, waarom ik zo doe tegen haar dochter?

Even uitgelegd hoe haar dochter zich gedroeg
En dat het verhaal van haar dochter niet klopt

Ik heb aangegeven niks meer van K wil zien of horen , dat ik er genoeg van heb en anders een aangifte ga doen van stalking
Ze wist niet hoe snel ze moest ophangen
pi_217804875
Het was lang geleden maar ik had hem vannacht weer, de droom dat ik ga trouwen met Melanie of K, dit keer was het K
Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog ;)
pi_217806256
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:50 schreef Cupfighter het volgende:
Het was lang geleden maar ik had hem vannacht weer, de droom dat ik ga trouwen met Melanie of K, dit keer was het K
Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog ;)
niet gek zo'n droom na zo'n telefoontje
wat ontzettend raar dat die moeder jou belt
maar goed K haar gedrag zal ook ergens vandaan komen(van haar moeder dus)

vind het heel knap dat je haar te woord hebt gestaan
maar bedenk ook goed
je bent dat echt niet verplicht he
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_217808666
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
niet gek zo'n droom na zo'n telefoontje
wat ontzettend raar dat die moeder jou belt
maar goed K haar gedrag zal ook ergens vandaan komen(van haar moeder dus)

vind het heel knap dat je haar te woord hebt gestaan
maar bedenk ook goed
je bent dat echt niet verplicht he
K is gewend haar zin te krijgen, ook van thuis, dus K is niet gewend nee te horen of afgewezen te worden zeker niet door een veel oudere loser zoals mij( dit laatste is sarcastisch)
Ja ik sta haar te woord, dat vind ik niks meer dan netjes maar ze moet natuurlijk niet elke week gaan bellen
pi_217824231
Kreeg net 2 vriendelijke tips om me niet te laten opfokken hier online, mensen zien goed dat ik me soms teveel laat meeslepen waar ik niet beter van word
Het assertieve is er , ik balanceer alleen soms op het randje door vast te blijven bijten in discussies die het niet waard zijn, uiteindelijk win ik daar niks mee

Ik was vanmiddag bij mijn zus, we hadden het over K, ze zei hou vol, ze geeft het een keer op of vindt een partner, ze wees me er duidelijk op dat K te jong is voor me
Het is vreemd dat ze me zo blijft volgen omdat ze naar mijn idee kan kiezen uit mannen die haar willen
pi_217824599
Dat niet laten opfokken kan een lastige zijn. Laatst spuwde ik ook vuur en dat is erg zeldzaam. Daarin kan ik je helemaal begrijpen

De kunst is het loslaten vooral. Dat het niet je humeur te lang slecht maakt. Boos zijn is een prima emotie. Zolang je het ook maar kan loslaten
En inderdaad wat win je ermee? Al vind ik dat je adequaat reageerde hoor :*
pi_217824653
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat niet laten opfokken kan een lastige zijn. Laatst spuwde ik ook vuur en dat is erg zeldzaam. Daarin kan ik je helemaal begrijpen

De kunst is het loslaten vooral. Dat het niet je humeur te lang slecht maakt. Boos zijn is een prima emotie. Zolang je het ook maar kan loslaten
En inderdaad wat win je ermee? Al vind ik dat je adequaat reageerde hoor :*
Het maakt mijn humeur gelukkig niet slechter, het gevaar is dat ik in de val loop van provocaties en dadelijk tegen een ban aan loop en daar zit ik niet op te wachten.
Het punt is dat ik ook vind dat ik adequaat reageerde, daar bijt ik dan ook in vast met iemand waarmee een discussie gewoon een verloren zaak is en dan moet je inderdaad afvragen wat je ermee wint
pi_217843793
Vanmorgen tijdens de therapie 5 Melanie aanvallen gehad, ik had amper geslapen vannacht dat is denk ik mede de oorzaak er van
Mijn therapeute vond daar ook een voordeel bij zitten, omdat ze nu nog beter kan zien wat er mis gaat, ik begin te trillen met mijn rechterhand, raak uit contact door te gaan staren naar iets, en dan komt , het met een hoge stem zeg ik dat Melanie heet en heel lief ben,
pi_217843952
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 23:42 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen tijdens de therapie 5 Melanie aanvallen gehad, ik had amper geslapen vannacht dat is denk ik mede de oorzaak er van
Mijn therapeute vond daar ook een voordeel bij zitten, omdat ze nu nog beter kan zien wat er mis gaat, ik begin te trillen met mijn rechterhand, raak uit contact door te gaan staren naar iets, en dan komt , het met een hoge stem zeg ik dat Melanie heet en heel lief ben,
Jee, heftig.
Maar dan heeft ze nu inderdaad zicht op hoe het bij jou werkt.

Succes de komende dagen!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_217845018
Zo lekker geslapen en uitgerust
De aanvallen van gisteren hadden oorzaken
-slaaptekort en vermoeid
-het gevoel gefaald te hebben
- de aanvallen versterkte het gevoel

Mijn therapeute gaf het gisteren al aan dat ze zag dat ik enorm baalde van die aanvallen, ze zei ik vind het vervelend voor je maar voor de behandeling is dit eigenlijk heel mooi
Ze zei vergeet ook niet hoe snel je vooruit gaat, ze zei letterlijk soms verbaast te staan om hoe ik dingen op pak, en in elke behandeling is er een terugval.
Ze zei dat ik te streng ben voor mezelf

We hebben het over hier gehad, het topic van Masberum en hoe ik daar insta, ik wil graag helpen, dat word verkeerd opgepakt waarop ik reageer en dan voel ik dat ik gefaald heb
De aanvallen begionnen ook met dit onderwerp
Maar als je het nuchter bekijkt, waarom maak ik me zo druk, dit is een anoniem forum, iedereen kan van alles schrijven, ik weet niet wie achter de accounts zit, misschien is het een trol en lacht hij zich krom om de reacties.
En als hij niks van me aan wil nemen is dat uiteindelijk zijn probleem niet die van mij maar ik maak er mijn probleem van omdat ik verantwoording voel maar dat kan gewoon niet, het is zijn leven en als hij alles kwijt raakt kan ik daar niks aan doen
Mijn plan is ook weg te blijven uit die topics van hem, ik hoop dat het me gaat lukken omdat ik betrokkenheid voel
Overigens geld dat niet alleen bij hem er zijn meer users die voor mij een rode vlag zijn waar ik toch op reageer, met name in nieuws zitten er een paar, ik denk erover daar anders in te gaan handelen
pi_217845470
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 09:22 schreef Cupfighter het volgende:
Zo lekker geslapen en uitgerust
De aanvallen van gisteren hadden oorzaken
-slaaptekort en vermoeid
-het gevoel gefaald te hebben
- de aanvallen versterkte het gevoel

Mijn therapeute gaf het gisteren al aan dat ze zag dat ik enorm baalde van die aanvallen, ze zei ik vind het vervelend voor je maar voor de behandeling is dit eigenlijk heel mooi
Ze zei vergeet ook niet hoe snel je vooruit gaat, ze zei letterlijk soms verbaast te staan om hoe ik dingen op pak, en in elke behandeling is er een terugval.
Ze zei dat ik te streng ben voor mezelf

We hebben het over hier gehad, het topic van Masberum en hoe ik daar insta, ik wil graag helpen, dat word verkeerd opgepakt waarop ik reageer en dan voel ik dat ik gefaald heb
De aanvallen begionnen ook met dit onderwerp
Maar als je het nuchter bekijkt, waarom maak ik me zo druk, dit is een anoniem forum, iedereen kan van alles schrijven, ik weet niet wie achter de accounts zit, misschien is het een trol en lacht hij zich krom om de reacties.
En als hij niks van me aan wil nemen is dat uiteindelijk zijn probleem niet die van mij maar ik maak er mijn probleem van omdat ik verantwoording voel maar dat kan gewoon niet, het is zijn leven en als hij alles kwijt raakt kan ik daar niks aan doen
Mijn plan is ook weg te blijven uit die topics van hem, ik hoop dat het me gaat lukken omdat ik betrokkenheid voel
Overigens geld dat niet alleen bij hem er zijn meer users die voor mij een rode vlag zijn waar ik toch op reageer, met name in nieuws zitten er een paar, ik denk erover daar anders in te gaan handelen
Ik denk dat je inderdaad soms te hard voor jezelf bent
Je kunt simpelweg niet hocuspocus geen aanvallen meer hebben
Dat gaat met vallen en opstaan
en hoe waardevol is het voor je therapeut om nu te zien wat er gebeurt met je(ja het is k,, voor je)

Wat het 'andere' topic betreft
Geef je advies en probeer los te laten
er zullen altijd mensen zijn die advies aannemen en mensen die er( nog) niet klaar voor zijn.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_217847735
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juni 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
en hoe waardevol is het voor je therapeut om nu te zien wat er gebeurt met je(ja het is k,, voor je)

er zullen altijd mensen zijn die advies aannemen en mensen die er( nog) niet klaar voor zijn.
I
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juni 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo, ik zit al best lang hiermee en dit kan niet zomaar even weggetoverd worden, ik hoorde nu terug wat er precies gebeurde , ik heet Melanie en ik ben heel lief heb ik gezegd met een hoge stem

Over het andere topic, natuurlijk gebeurd dit vaker, het is zijn reactie die mij triggert, daar moet ik een oplossing voor vinden
pi_217875067
Eergisteren een gesprekje aangegaan op het werk met de leidinggevende dat verliep prima.
Ook besloten niet teveel energie neergestreken in dat andere topic wat
K is nog wel een probleem in mijn hoofd,
pi_217882110
K maakt het me niet gemakkelijk, ik baal ervan en ben ook wel boos op mezelf dat een paar foto’s van haar via mail me van slag maken, ik heb ze wel verwijderd om te voorkomen dat ik er vaker na ga kijken
Ik reageer ook niet maar het is moeilijk, ik blijf maar denken ze is te jong en ze kiest mij voor verkeerde doeleinden

Overigens vergeten te vertellen, vrijdag heb ik op mijn werk zelf de grens getrokken qua tijd, meestal werk ik flink over, maar vrijdag was ik moe, beetje slecht geslapen, dus ik heb tot 11 uur gewerkt en tei ik tegen mijn collega, sorry maar ik ga naar huis, ze zei natuurlijk, tijd is tijd, tegen de leiding zei ik ook dat ik hier nu even de grens trek, ze vonden het prima dat ik ging
Voor mij wel iets nieuws want ik werk altijd door tot alles af is maar was nu echt blij dat het tijd was

[ Bericht 43% gewijzigd door Cupfighter op 08-06-2025 00:36:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')