Dit dusquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja K zorgt voor wat spanning in me
Prioriteit is bij mezelf te blijven
En over het topic, mijn vingers jeukten om in te gaan op zijn provocatie
Maar ik dacht gelijk, dit is wat je wilt en dan krijg je je zin, ik exit en hij lachen
Dus mijn ding neergelegd bij feedback waar hij het daar ook nog probeert en voor
de rest niet meer in gegaan op de provocaties
Dat kost moeite maar het helpt door te denken mezelf niet naar zijn niveau te laten degraderen en er boven te staan, als ik niet hap heeft hij geen voer meer
@:childofthestars en @:greysbones bedankt
Hoe ben je daar onder?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:51 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag bericht gehad van de psychiater
Medicatie gaat afgebouwd worden
Ik vind het spannend , maar wel goed denk ik, ik ben benieuwd hoe het gaat met minder medicatiequote:
Oké! Het is het proberen waard toch? Ik duim voor succesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het spannend , maar wel goed denk ik, ik ben benieuwd hoe het gaat met minder medicatie
Overigens stond K net voor de deur, ze stapt zo mijn huis in toen ik de deur open deed, ik heb ze weer eruit gekregen toen ik zei de politie te bellen, ze liep mopperend weg
Het is zeker de moeite waard, als het eventueel zonder medicatie kan zou ik daar blij mee zijn maar ik vermoed dat ik het wel nodig heb maar misschien ben ik verder dan ik denkquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké! Het is het proberen waard toch? Ik duim voor succes
Oh... wat je even tussen neus en lippen doorneemt... goed dat je een grens getrokken hebt... dapper van je!
Wauwquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het spannend , maar wel goed denk ik, ik ben benieuwd hoe het gaat met minder medicatie
Overigens stond K net voor de deur, ze stapt zo mijn huis in toen ik de deur open deed, ik heb ze weer eruit gekregen toen ik zei de politie te bellen, ze liep mopperend weg
Ik wil niet dat ze een strafblad krijgt, ze is nog jong en dat kan haar het lastig maken om werk te vinden, daarvoor vind ik dit niet ernstig genoegquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wauw
Ik zou hier toch wel een melding van maken
Dit is niet ok!
Bij een melding krijgt iemand niet een strafbladquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze een strafblad krijgt, ze is nog jong en dat kan haar het lastig maken om werk te vinden, daarvoor vind ik dit niet ernstig genoeg
Dat is waarquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij een melding krijgt iemand niet een strafblad
Als dit meerdere keren gebeurt kan een politie agent een stopgesprek doen
Wat greybones zegt, klopt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze een strafblad krijgt, ze is nog jong en dat kan haar het lastig maken om werk te vinden, daarvoor vind ik dit niet ernstig genoeg
niet gek zo'n droom na zo'n telefoontjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:50 schreef Cupfighter het volgende:
Het was lang geleden maar ik had hem vannacht weer, de droom dat ik ga trouwen met Melanie of K, dit keer was het K
Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog
K is gewend haar zin te krijgen, ook van thuis, dus K is niet gewend nee te horen of afgewezen te worden zeker niet door een veel oudere loser zoals mij( dit laatste is sarcastisch)quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet gek zo'n droom na zo'n telefoontje
wat ontzettend raar dat die moeder jou belt
maar goed K haar gedrag zal ook ergens vandaan komen(van haar moeder dus)
vind het heel knap dat je haar te woord hebt gestaan
maar bedenk ook goed
je bent dat echt niet verplicht he
Het maakt mijn humeur gelukkig niet slechter, het gevaar is dat ik in de val loop van provocaties en dadelijk tegen een ban aan loop en daar zit ik niet op te wachten.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat niet laten opfokken kan een lastige zijn. Laatst spuwde ik ook vuur en dat is erg zeldzaam. Daarin kan ik je helemaal begrijpen
De kunst is het loslaten vooral. Dat het niet je humeur te lang slecht maakt. Boos zijn is een prima emotie. Zolang je het ook maar kan loslaten
En inderdaad wat win je ermee? Al vind ik dat je adequaat reageerde hoor
Jee, heftig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:42 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen tijdens de therapie 5 Melanie aanvallen gehad, ik had amper geslapen vannacht dat is denk ik mede de oorzaak er van
Mijn therapeute vond daar ook een voordeel bij zitten, omdat ze nu nog beter kan zien wat er mis gaat, ik begin te trillen met mijn rechterhand, raak uit contact door te gaan staren naar iets, en dan komt , het met een hoge stem zeg ik dat Melanie heet en heel lief ben,
Ik denk dat je inderdaad soms te hard voor jezelf bentquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:22 schreef Cupfighter het volgende:
Zo lekker geslapen en uitgerust
De aanvallen van gisteren hadden oorzaken
-slaaptekort en vermoeid
-het gevoel gefaald te hebben
- de aanvallen versterkte het gevoel
Mijn therapeute gaf het gisteren al aan dat ze zag dat ik enorm baalde van die aanvallen, ze zei ik vind het vervelend voor je maar voor de behandeling is dit eigenlijk heel mooi
Ze zei vergeet ook niet hoe snel je vooruit gaat, ze zei letterlijk soms verbaast te staan om hoe ik dingen op pak, en in elke behandeling is er een terugval.
Ze zei dat ik te streng ben voor mezelf
We hebben het over hier gehad, het topic van Masberum en hoe ik daar insta, ik wil graag helpen, dat word verkeerd opgepakt waarop ik reageer en dan voel ik dat ik gefaald heb
De aanvallen begionnen ook met dit onderwerp
Maar als je het nuchter bekijkt, waarom maak ik me zo druk, dit is een anoniem forum, iedereen kan van alles schrijven, ik weet niet wie achter de accounts zit, misschien is het een trol en lacht hij zich krom om de reacties.
En als hij niks van me aan wil nemen is dat uiteindelijk zijn probleem niet die van mij maar ik maak er mijn probleem van omdat ik verantwoording voel maar dat kan gewoon niet, het is zijn leven en als hij alles kwijt raakt kan ik daar niks aan doen
Mijn plan is ook weg te blijven uit die topics van hem, ik hoop dat het me gaat lukken omdat ik betrokkenheid voel
Overigens geld dat niet alleen bij hem er zijn meer users die voor mij een rode vlag zijn waar ik toch op reageer, met name in nieuws zitten er een paar, ik denk erover daar anders in te gaan handelen
Iquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat je inderdaad soms te hard voor jezelf bent
Je kunt simpelweg niet hocuspocus geen aanvallen meer hebben
Dat gaat met vallen en opstaan
en hoe waardevol is het voor je therapeut om nu te zien wat er gebeurt met je(ja het is k,, voor je)
Wat het 'andere' topic betreft
Geef je advies en probeer los te laten
er zullen altijd mensen zijn die advies aannemen en mensen die er( nog) niet klaar voor zijn.
Ja dat is ook zo, ik zit al best lang hiermee en dit kan niet zomaar even weggetoverd worden, ik hoorde nu terug wat er precies gebeurde , ik heet Melanie en ik ben heel lief heb ik gezegd met een hoge stemquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat je inderdaad soms te hard voor jezelf bent
Je kunt simpelweg niet hocuspocus geen aanvallen meer hebben
Dat gaat met vallen en opstaan
en hoe waardevol is het voor je therapeut om nu te zien wat er gebeurt met je(ja het is k,, voor je)
Wat het 'andere' topic betreft
Geef je advies en probeer los te laten
er zullen altijd mensen zijn die advies aannemen en mensen die er( nog) niet klaar voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |