abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218143284
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja ik weet niet, ik vind het van mij best knap omdat ik me er in het verleden echt gek door liet maken, dar er nog punten zijn voor verbetering ben ik met je eens
Ik vind neuken toch wel flink wat verder dan knuffelen en zoenen, het heeft wel beide met lust te maken dat ben ik wel weer met je eens
Dat.

Knuffelen en zoenen is de springplank naar erotiek.

Als ik alles en iedereen zou gaan knuffelen en zoenen die bij mij lust opwekken, dan zat ik geregeld vast op het politiebureau (of erger) :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218143534
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:44 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat.

Knuffelen en zoenen is de springplank naar erotiek.

Als ik alles en iedereen zou gaan knuffelen en zoenen die bij mij lust opwekken, dan zat ik geregeld vast op het politiebureau (of erger) :')
Je laatste opmerking _O-
Nee natuurlijk doe ik dat ook niet maar K staat daar open voor die zou zelfs graag zien dat ik verder zou gaan dan dat, het is inderdaad een springplank naar erotiek daarom was het ook een domme actie van me
pi_218143699
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Je laatste opmerking _O-
Nee natuurlijk doe ik dat ook niet maar K staat daar open voor die zou zelfs graag zien dat ik verder zou gaan dan dat, het is inderdaad een springplank naar erotiek daarom was het ook een domme actie van me
Zolang jij dubbele signalen blijft afgeven, speelt zij het spel natuurlijk graag mee.

Het begint niet bij haar, het begint bij jezelf!
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218143742
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:25 schreef r_one het volgende:

[..]
Zolang jij dubbele signalen blijft afgeven, speelt zij het spel natuurlijk graag mee.

Het begint niet bij haar, het begint bij jezelf!
Klopt ik geef ook toe dat ik dom ben geweest met die actie , het is wel zo dat het gedrag van die briefjes ether al was voor mijn knuffelactie, we hebben er beide een aandeel in vind ik
pi_218143803
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt ik geef ook toe dat ik dom ben geweest met die actie , het is wel zo dat het gedrag van die briefjes ether al was voor mijn knuffelactie, we hebben er beide een aandeel in vind ik
Nee hoor, ook al stuurde ze je erotische foto's bij die briefjes, ook al stond ze poedelnaakt voor je, JIJ bent zelf verantwoordelijk voor wat JIJ doet en hoe ver JIJ haar toelaat.
.
pi_218143880
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:38 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee hoor, ook al stuurde ze je erotische foto's bij die briefjes, ook al stond ze poedelnaakt voor je, JIJ bent zelf verantwoordelijk voor wat JIJ doet en hoe ver JIJ haar toelaat.
Ja dat klopt maar dan heeft ze er toch wel een aandeel in, ik bedoel ze kan me ook met rust laten en niet poedelnaakt voor de deur staan zoals in jouw voorbeeld
pi_218145021
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat klopt maar dan heeft ze er toch wel een aandeel in, ik bedoel ze kan me ook met rust laten en niet poedelnaakt voor de deur staan zoals in jouw voorbeeld
Ik vind dat altijd een veel te makkelijke dooddoener. Stel, je gaat vreemd in en relatie, dan ga je toch ook niet tegen je partner zeggen dat het gedeelde schuld is, dat het voor de helft aan de vrouw ligt waar je me vreemd bent gegaan?

Jij bent voor 100% verantwoordelijk voor je eigen daden, als je iets doet wat je niet behoort te doen of niet wilt doen.

Zij zal niet stoppen, zij wil wel. Maar jij?
Jij kúnt 'NEE' zeggen maar in plaats daarvan geef je haar deels de schuld als het dan toch eens een 'JA' wordt.
Ja dankjedekoekoek.

Verstop je niet achter haar (ook niet deels), neem je eigen verantwoordelijkheid!
.
pi_218145133
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 21:46 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik vind dat altijd een veel te makkelijke dooddoener. Stel, je gaat vreemd in en relatie, dan ga je toch ook niet tegen je partner zeggen dat het gedeelde schuld is, dat het voor de helft aan de vrouw ligt waar je me vreemd bent gegaan?

Jij bent voor 100% verantwoordelijk voor je eigen daden, als je iets doet wat je niet behoort te doen of niet wilt doen.

Zij zal niet stoppen, zij wil wel. Maar jij?
Jij kúnt 'NEE' zeggen maar in plaats daarvan geef je haar deels de schuld als het dan toch eens een 'JA' wordt.
Ja dankjedekoekoek.

Verstop je niet achter haar (ook niet deels), neem je eigen verantwoordelijkheid!
Hier heb je wel een punt natuurlijk
Ik geef toe dat ik met mezelf stoei in dit verhaal, gevoel tegen verstand!, het verstand zal moeten winnen
pi_218145173
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 21:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hier heb je wel een punt natuurlijk
Ik geef toe dat ik met mezelf stoei in dit verhaal, gevoel tegen verstand!, het verstand zal moeten winnen
Het besef is er. ^O^
Nu nog de uitvoering.

(en als je je weer verschuilt achter "ja maar zij ...." krijg je van mij op je falie o|O .... 2 van zulke figuren op Fok! is teveel ;) )
.
pi_218145184
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 22:02 schreef r_one het volgende:

[..]
Het besef is er. ^O^
Nu nog de uitvoering.

(en als je je weer verschuilt achter "ja maar zij ...." krijg je van mij op je falie o|O .... 2 van zulke figuren op Fok! is teveel ;) )
Ik snap je, ik moet nog werken aan de uitvoering, ik doe mijn best
pi_218145212
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 22:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik snap je, ik moet nog werken aan de uitvoering, ik doe mijn best
Da's al een mooie start ^O^
.
pi_218153885
Vandaag contact gezocht met de ouders van K, ik kreeg haar vader aan de lijn, die wil wel meewerken, later apte hij dat de moeder van K ook meewerkt.
Ik heb een poos met haar vader gesproken, hij snapt ook niet zo goed wat zijn dochter bezielt maar hij zegt eigenlijk ook hetzelfde als @r_one als ik nee blijf zeggen en nergens op in ga dan zal het toch een keer ophouden, maar goede en duidelijke afspraken maken is nooit verkeerd , hij zou ook zelf nog met K gaan praten maar zij er wel bij als ze eenmaal iets wil laat ze heel moeilijk los.
Hij zei ook eerlijk niet happy te zijn dat ze achter mannen aan gaat die ouder zijn dan hem zelf, ik gaf aan dat ik dat zeker begreep

Voor de rest doe ik naast de schrijfgroep tegenwoordig ook creatief, wat tekenen , schilderen etc, ik ben er helemaal niet goed in maar dat geeft niet, het is een leuke groep en ik kan op mijn manier toch bezig zijn, tot begin augustus ligt alles stil vanwege vakantie
pi_218153957
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 22:09 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag contact gezocht met de ouders van K, ik kreeg haar vader aan de lijn, die wil wel meewerken, later apte hij dat de moeder van K ook meewerkt.
Ik heb een poos met haar vader gesproken, hij snapt ook niet zo goed wat zijn dochter bezielt maar hij zegt eigenlijk ook hetzelfde als @:r_one als ik nee blijf zeggen en nergens op in ga dan zal het toch een keer ophouden, maar goede en duidelijke afspraken maken is nooit verkeerd , hij zou ook zelf nog met K gaan praten maar zij er wel bij als ze eenmaal iets wil laat ze heel moeilijk los.
Hij zei ook eerlijk niet happy te zijn dat ze achter mannen aan gaat die ouder zijn dan hem zelf, ik gaf aan dat ik dat zeker begreep

Voor de rest doe ik naast de schrijfgroep tegenwoordig ook creatief, wat tekenen , schilderen etc, ik ben er helemaal niet goed in maar dat geeft niet, het is een leuke groep en ik kan op mijn manier toch bezig zijn, tot begin augustus ligt alles stil vanwege vakantie
Wow! :o

Goed bezig man ^O^
.
pi_218159351
Mijn ambulant begeleider gaat met de ouders van K overleggen wanneer hun kunnen, ik heb de data al doorgegeven, we willen dit proberen voor zijn vakantie te regelen anders wordt het pas eind augustus en dat vind ik wat te lang duren
pi_218167743
Dinsdag om 11 uur staat het gesprek gepland tussen mijn ambulante begeleider, de ouders van K, en K

Gelukkig is het vlot want ik had gisteren weer een briefje van haar in de bus dus echt uit zich zelf stoppen gaat ze niet doen
  Forum Admin woensdag 9 juli 2025 @ 17:18:38 #266
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218169225
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:56 schreef Cupfighter het volgende:
Dinsdag om 11 uur staat het gesprek gepland tussen mijn ambulante begeleider, de ouders van K, en K

Gelukkig is het vlot want ik had gisteren weer een briefje van haar in de bus dus echt uit zich zelf stoppen gaat ze niet doen
Gaat je dat lukken als K erbij is?
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218169296
quote:
3s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:18 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Gaat je dat lukken als K erbij is?
K zal er bij moeten zijn, het zal lastig voor me worden maar ik ben niet alleen met haar, want dan zou ik het ook niet aan gaan, er zijn 3 mensen bij waaronder haar ouders wat de kans kleiner maakt dat ze onvoorspelbare dingen gaat doen
pi_218169386
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:26 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
K zal er bij moeten zijn, het zal lastig voor me worden maar ik ben niet alleen met haar, want dan zou ik het ook niet aan gaan, er zijn 3 mensen bij waaronder haar ouders wat de kans kleiner maakt dat ze onvoorspelbare dingen gaat doen
Succes ^O^
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218169448
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:34 schreef Sally het volgende:

[..]
Succes ^O^
Dank je wel, ik heb gelukkig nog wat dagen mezelf voor te bereiden
Ik ben nu ruim een week zonder medicatie wat best goed gaat
Toch vraag ik me af of ik dinsdag misschien beter wel een pilletje kan nemen
Of gewoon uit gaan van eigen kracht
pi_218169672
Wat slikte je? Benzo's, bčtablokkers, of iets waar je een spiegel voor moet opbouwen?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_218169699
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:57 schreef nostra het volgende:
Wat slikte je? Benzo's, bčtablokkers, of iets waar je een spiegel voor moet opbouwen?
Methylfenidaat, beter bekend als Ritalin
  Forum Admin woensdag 9 juli 2025 @ 18:00:32 #272
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218169713
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:26 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Succes in ieder geval!
Hopelijk ziet ze negatieve aandacht niet ook als aandacht en sterkt het haar in haar missie.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  woensdag 9 juli 2025 @ 18:32:19 #273
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218170027
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:37 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dank je wel, ik heb gelukkig nog wat dagen mezelf voor te bereiden
Ik ben nu ruim een week zonder medicatie wat best goed gaat
Toch vraag ik me af of ik dinsdag misschien beter wel een pilletje kan nemen
Of gewoon uit gaan van eigen kracht
Bedenk je alvast goed hoe je wil reageren op te verwachten situaties. Dat helpt enorm wanneer deze situatie zich voordoet en verminderd het aantal dingen "die je had willen zeggen" achteraf. Desnoods schrijf je wat dingen op.

Verder alleen maar heel veel succes gewenst. Je bent fucking goed bezig, dus hopelijk helpt dit gesprek van dinsdag! ^O^
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218170082
Ik ben trots op je ^O^ je bent echt super goed bezig

En houd jezelf voor, hoe mooi en lief (of wat dan ook) ze ook is, ze is ook slecht nieuws voor jou. Niet doen, na dat gesprek echt afstand nemen en houden. Ook al danst ze naakt de bimbo voor je, nee = nee...

Zet hem op!
pi_218170213
quote:
17s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Bedenk je alvast goed hoe je wil reageren op te verwachten situaties. Dat helpt enorm wanneer deze situatie zich voordoet en verminderd het aantal dingen "die je had willen zeggen" achteraf. Desnoods schrijf je wat dingen op.

Verder alleen maar heel veel succes gewenst. Je bent fucking goed bezig, dus hopelijk helpt dit gesprek van dinsdag! ^O^
Dank je wel
Ik ga zeker dingen opschrijven en morgen met therapie ga ik vragen om een rollenspel, dat helpt ook vaak goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')