Methylfenidaat, beter bekend als Ritalinquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:57 schreef nostra het volgende:
Wat slikte je? Benzo's, bčtablokkers, of iets waar je een spiegel voor moet opbouwen?
Succes in ieder geval!quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
K zal er bij moeten zijn, het zal lastig voor me worden maar ik ben niet alleen met haar, want dan zou ik het ook niet aan gaan, er zijn 3 mensen bij waaronder haar ouders wat de kans kleiner maakt dat ze onvoorspelbare dingen gaat doen
Bedenk je alvast goed hoe je wil reageren op te verwachten situaties. Dat helpt enorm wanneer deze situatie zich voordoet en verminderd het aantal dingen "die je had willen zeggen" achteraf. Desnoods schrijf je wat dingen op.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel, ik heb gelukkig nog wat dagen mezelf voor te bereiden
Ik ben nu ruim een week zonder medicatie wat best goed gaat
Toch vraag ik me af of ik dinsdag misschien beter wel een pilletje kan nemen
Of gewoon uit gaan van eigen kracht
Dank je welquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bedenk je alvast goed hoe je wil reageren op te verwachten situaties. Dat helpt enorm wanneer deze situatie zich voordoet en verminderd het aantal dingen "die je had willen zeggen" achteraf. Desnoods schrijf je wat dingen op.
Verder alleen maar heel veel succes gewenst. Je bent fucking goed bezig, dus hopelijk helpt dit gesprek van dinsdag!
Dank je wel, en het doel is dat dit inderdaad een eindgesprek is met regels waar we ons allebei aan moeten houden, ook als ze naakt voor me de bimbo danstquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben trots op jeje bent echt super goed bezig
En houd jezelf voor, hoe mooi en lief (of wat dan ook) ze ook is, ze is ook slecht nieuws voor jou. Niet doen, na dat gesprek echt afstand nemen en houden. Ook al danst ze naakt de bimbo voor je, nee = nee...
Zet hem op!
Nog beter. Goed bezig! En bereid je ook voor op onverwachte situaties, dat je blijft ademen en M wegblijft.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel
Ik ga zeker dingen opschrijven en morgen met therapie ga ik vragen om een rollenspel, dat helpt ook vaak goed
Ja M moet ook wegblijven, dissociėren naar M is zeker niet wenselijkquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog beter. Goed bezig! En bereid je ook voor op onverwachte situaties, dat je blijft ademen en M wegblijft.
Ik doe mijn best en bereid me zo goed mogelijk voor op dinsdagquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je pakt het echt heel erg goed aan
Wat ging er mis?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
Gisteren het rollenspel gedaan met mijn therapeute die K speelde, dat ging eerlijk gezegd niet best, het voordeel hiervan was ik de fouten er zo uit kon pikken en daarvan kan leren
Ik kreeg gelukkig geen Melanie aanval maar het moet dinsdag wel anders dan gisteren
Ik ging onderuit toen ze zei, ik hou veel van je en met jou wil ik gelukkig worden, toen zei ik misschien kunnen we het gewoon samen proberen en kijken hoe het looptquote:
En weet je ook hoe je het kan voorkomen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ging onderuit toen ze zei, ik hou veel van je en met jou wil ik gelukkig worden, toen zei ik misschien kunnen we het gewoon samen proberen en kijken hoe het loopt
Gelukkig was het een rollenspel, dit mag ik dinsdag niet zeggen zelfs niet denken
Bij de feiten blijven, verstandelijk blijven denken, me niet laten verleiden door woorden als schatje en lieverd, als dat gebeurd zou ik direct moeten zeggen ik ben je schatje/lieverd niet en dan gelijk weer terug naar de feiten, en heel duidelijk en standvastig praten, er zit nog teveel twijfel als ik nee zeg, dat moet echt een duidelijke nee zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En weet je ook hoe je het kan voorkomen?
En lukt je dat na 1 keer oefenen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Bij de feiten blijven, verstandelijk blijven denken, me niet laten verleiden door woorden als schatje en lieverd, als dat gebeurd zou ik direct moeten zeggen ik ben je schatje/lieverd niet en dan gelijk weer terug naar de feiten, en heel duidelijk en standvastig praten, er zit nog teveel twijfel als ik nee zeg, dat moet echt een duidelijke nee zijn
Goede vraagquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En lukt je dat na 1 keer oefenen?
Misschien is het verstandig om haar na het gesprek te blokkeren op je telefoon, email en de socials?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Goede vraag
Ik hoop het, ik ga mijn best doen, het is denk ik wel in mijn voordeel dat er meer mensen bij zijn
Ze is al geblokkeerd op mijn telefoon en social media, alleen mail nog niet dat moet ik nog doenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig om haar na het gesprek te blokkeren op je telefoon, email en de socials?
De brievenbus kun je niet dicht spijkeren natuurlijk. Alles bewaren als bewijs en als ze met nieuwe nummers of profielen je probeert te contacteren ook screenshot en bewaren.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze is al geblokkeerd op mijn telefoon en social media, alleen mail nog niet dat moet ik nog doen
Ik hoop dat het na dinsdag rustig gaat worden,
Ja: aan de andere kant van de tafel gaan zitten en als zij praat (slijmt, bagatelliseert of in de verdediging schiet): de armen over elkaar (lichtjes onderuitgezakt, relaxt). Maar niet geforceerd.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef Cupfighter het volgende:
Zijn er nog mensen die tips voor me hebben voor het gesprek van dinsdag?
K zal proberen naast me te gaan zitten, dus ik ga morgen mijn ambulant begeleider even appen dat we dat moeten voorkomenquote:Op zondag 13 juli 2025 21:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja: aan de andere kant van de tafel gaan zitten en als zij praat (slijmt, bagatelliseert of in de verdediging schiet): de armen over elkaar (lichtjes onderuitgezakt, relaxt). Maar niet geforceerd.
En aan het eind: rond zakelijk af: uitgestrekte hand, geen omhelzing, knuffel of dat soort dingen. Laat haar dan niet te dichtbij komen. Accepteer geen koosnaampjes, dan de rug toekeren en weglopen.
"Don't even try!"quote:Op zondag 13 juli 2025 22:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
K zal proberen naast me te gaan zitten, dus ik ga morgen mijn ambulant begeleider even appen dat we dat moeten voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |