SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En dan niet eens een mes in die radiator
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hup Hup Hup Echte mannen die doen alsof ze dood gaan als hun haartjes de verkeerde kant op waaienquote:![]()
![]()
Sommige wel idd, die zijn goed in het aanstellen als ze een stootje krijgenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hup Hup Hup Echte mannen die doen alsof ze dood gaan als hun haartjes de verkeerde kant op waaien![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
De mannen die dat niet aankunnen moeten maar tokkies worden die met 300km/u plus in race wagens gaan crossen en crashen met 50g en meer en gewoon weglopen alsof er niks gebeurd is als echte flikkertjesquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige wel idd, die zijn goed in het aanstellen als ze een stootje krijgen![]()
Nou daar zitten ook wel aanstellers bij hoor..quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De mannen die dat niet aankunnen moeten maar tokkies worden die met 300km/u plus in race wagens gaan crossen en crashen met 50g en meer en gewoon weglopen alsof er niks gebeurd is als echte flikkertjes![]()
Ze proberen elkander beiden te naaien, de één door te kermen van de pijn, de ander door te huilen op de boordradioquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De mannen die dat niet aankunnen moeten maar tokkies worden die met 300km/u plus in race wagens gaan crossen en crashen met 50g en meer en gewoon weglopen alsof er niks gebeurd is als echte flikkertjes![]()
![]()
![]()
Sommige mensen? Ik stapte de bus uit en stak een sigaret op. Ik had 33n rustig plekje uitgezocht zodat ik anderen niet tot last zou zijn. Dat was vlak bij een bankje, en drie minuten later komt er een ouwe vent met een ouwe tang aanlopen die daar willen gaan zitten, maar eerst tegen mij beginnen te zaniken dat m'n sigaret stinkt.
Hallo, je ziet dat ik hier al stond te roken, ik mag al bijna nergens meer roken, maar om mij dan op terrein waar het nog wel mag te sommeren om m'n peuk uit te maken omdat jij er wil zitten? Donder op.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou daar zitten ook wel aanstellers bij hoor..
Normaal ben ik best sociaal als mensen me ergens over aanspreken, maar klagen dat m'n sigaret stinkt alleen omdat jij precies op de plek wil zitten waar ik al vijf minuten sta te wachten, dat doe je maar bij een ander.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Een selfie?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ze hadden idd wel gewoon ergens anders kunnen gaan zitten en of staan.. of wachten tot jij weg was
Zeikers gonna zeik om de kleinste zeik dingen puur om te zeiken zodat ze niet hoeven te zeiken over hun eigen kut levenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:45 schreef DJMO het volgende:
Normaal ben ik best sociaal als mensen me ergens over aanspreken, maar klagen dat m'n sigaret stinkt alleen omdat jij precies op de plek wil zitten waar ik al vijf minuten sta te wachten, dat doe je maar bij een ander.
Hebben ze uiteindelijk ook gedaan, ik laat me echt niet wegjagen van openbaar terrein waar ik gewoon kan en mag roken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
Ze hadden idd wel gewoon ergens anders kunnen gaan zitten en of staan.. of wachten tot jij weg was
Wat dat betreft zijn rokers al bijna nergens meer welkom, dus dat kleine stukje waar het nog wel mag dat verdedig ik met hand en tandIk heb er één en ik ben er trots op
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Open up the door, can you open up the door?
I know you said before you can't cope with any more
You told me it was war, said you'd show me what's in store
I hope it's not for sure, can you open up the door?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als ex roker moet ik DJMO hier wel een punt toekennen.
Hoe schadelijk roken en meeroken ook is en hoe zeer meerokers het hun gezondheid ook schaad, er is nog altijd een ruimte, hoe niche en klein dan ook, voor rokers. En dat is hun eigen keuze, net zoals het aan niet rokers en mensen die in de buurt van rokers willen komen dan wel niet is ook een eigen keuze.
Accepteer het of blijf uit de buurt van diegene die het wel nog willen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een hele eetlepel sambal als dip voor cassavechips was misschien toch net teveel. Ik zweet nu
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat is morgen extra genot op de porseleinen troonquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:55 schreef Fogel het volgende:
Een hele eetlepel sambal als dip voor cassavechips was misschien toch net teveel. Ik zweet nu![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:55 schreef Fogel het volgende:
Een hele eetlepel sambal als dip voor cassavechips was misschien toch net teveel. Ik zweet nu![]()
![]()
Er zijn maar een paar geneugden die beter zijn dan de Heisse Scheisse na een avond pittig eten![]()
* Fogel download ring of fire van Cash alvastquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is morgen extra genot op de porseleinen troon
I'm surrounded by morons!
Deze man weetquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel download ring of fire van Cash alvast
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: