SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Goedenavondquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:00 schreef livelink het volgende:
Ben net op tijd binnen. Hoewel dat een wonder is met de wegafsluitingen en dan ook nog FC Utrecht die speelt. Maar goed....
Begrijpelijk. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn verwachtingen wat dat betreft laag gespannen zijn...quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga wel met meer dan een half oog ook voetbal kijken.
Denk ik…
Ik ken het nummer niet zo goed. De Belgen hadden er hoge verwachtingen van en zijn nogal gepikeerd dat het is uitgeschakeld...quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vandaag een beetje met dat Strobe Lights van België zitten pielen, omdat er (nog) geen 12 inch/remix van blijkt te zijn.
Er valt wel wat van te maken, zeker als je vocalen er acapella uit haalt en weer hergebruikt…
Stevige techno beat met een rustig intro dat eindigt in een hoop gekrijs en gegil op 145 BPM.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken het nummer niet zo goed. De Belgen hadden er hoge verwachtingen van en zijn nogal gepikeerd dat het is uitgeschakeld...
Ben benieuwd wat je ervan maakt. Ik hoor het binnenkort welquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stevige techno beat met een rustig intro dat eindigt in een hoop gekrijs en gegil op 145 BPM.
Niet top, wel leuk om onverwachts eens ergens tussen te proppen…
Vast, het staat in de steigers…quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan maakt. Ik hoor het binnenkort wel
Leuk hoor, gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
Ik was heel even afgeleid omdat ik ook nog een kaartje moest versturen. Mijn nichtje is vandaag bevallen van haar 3e zoontje
Ik heb er nul geloof meer in, helaas. Maar wie weet valt het mee...quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:29 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat Ajax kampioen wordt, maar maak me al de hele tijd zorgen. Al voor het afgelopen weekend had ik een slecht voorgevoel, maar ik blijf toch hopen.
Ik heb me gisteren zitten verbazen over al het gekrijs en geschreeuw wat er tegenwoordig bij schijnt te horen in de songs. Veel bagger, naar mijn mening…quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:30 schreef livelink het volgende:
Van de ESF heb ik gisteren weinig meegekregen. Was net op tijd thuis om de uitslag mee te krijgen. Normaal kijk ik wel als ik thuis ben.
Ow, je post de titels e.d. van de songs.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Madness - Baggy Trousers
O ja, ik vergat te zeggen dat er ook weer enkele visuele hints zijn. Maar die komen natuurlijk nog niet meteen voorbij. Straks pas
Ja hoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, je post de titels e.d. van de songs.
Was dat vorige keer ook zo?
Ik ben niet zo visueel ingesteld. Volgens mij heb ik van die visuele hints nooit iets gebakken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Madness - Baggy Trousers
O ja, ik vergat te zeggen dat er ook weer enkele visuele hints zijn. Maar die komen natuurlijk nog niet meteen voorbij. Straks pas
Ow, slecht geheugen dan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja hoorDe ene keer misschien wat sneller dan de andere keer, maar ik post alle informatie zoals normaal
Goed bezig. Hulpmiddelen zijn toegestaan. Dingen opzoeken mag en kost geen strafseconden, zoals bij Twee voor Twaalfquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, slecht geheugen dan.
Ik was al aan het schrijven geslagen…
Ik zoek niks op, daarom verbaasde het me dat de titels vermeld werden…quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed bezig. Hulpmiddelen zijn toegestaan. Dingen opzoeken mag en kost geen strafseconden, zoals bij Twee voor Twaalf
Knap dat je dat weet. Zo bekend is het niet. Deze man was zanger van de band The Mighty Wah!quote:
Hi Shii, ga je mee raden? Elk nummer dat DJ11 nu draait leidt tot 1 specifiek nummer dat wij moeten raden.quote:
Het gezochte nummer heeft nooit in de Top 2000 gestaan, hoewel het daarin niet zou misstaan. Het is echter voldoende bekend. Het is een behoorlijke hit geweest en komt zo nu en dan ook nog weleens op de radio voorbijquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
Heeft het echt nooit in de top2000 gestaan, DJ11? Niet dat ik al een idee heb, maar dat beperkt de keuzes in ieder geval.
Ik heb het singletje hier liggen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet. Zo bekend is het niet. Deze man was zanger van de band The Mighty Wah!Pete Wylie - Sinful!
Oh wat leuk, ik ga proberen mee te raden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Hi Shii, ga je mee raden? Elk nummer dat DJ11 nu draait leidt tot 1 specifiek nummer dat wij moeten raden.
quote:De spelregels van The Connection zijn simpel, net als de vorige: er komt een reeks nummers voorbij die aanwijzingen bevatten richting één nummer dat centraal staat. Aanwijzingen kunnen echt van alles zijn. Artiesten, titels, melodieën, onderwerpen, noem maar op. Nummers kunnen op zichzelf, maar ook samen met een ander nummer een aanwijzing vormen.
Het goede antwoord bestaat uit [artiest] en [titel].
Denk je het te weten? Stuur mij een DM. Iedereen heeft twee pogingen om te raden. Vermeld je antwoord niet in het topic. Ik vertel alvast dat het vandaag gezochte nummer niet in de Top 2000 staat, maar bekend genoeg is. Althans, dat hoop ik dan maar... " Succes / sterkte!
Als dit de zaterdagavond van Melting was, had je nu al ettelijke punten binnen.quote:
Het gaat uiteindelijk niet om het raden van losse nummers, want die worden allemaal wel genoemd. Het gaat om het vinden van verbanden; aanwijzingen in de richting van één centraal nummer waar alles vanavond direct of minder direct heen wijstquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:47 schreef Shii het volgende:
Boogie Wonder Land was ik ook al aan het typen, groep kwam ik niet op.
Ja weet ik, maar het is ook wel leuk om toch als eerste het nummer te posten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk niet om het raden van losse nummers, want die worden allemaal wel genoemd. Het gaat om het vinden van verbanden; aanwijzingen in de richting van één centraal nummer waar alles vanavond direct of minder direct heen wijstZoals in het gelijknamige tv-programma.
Ben absoluut niks anders aan het doen, maar kan er ook nog geen touw aan vastknopen. Ben nog nergens.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:49 schreef brother52 het volgende:
Ik kan er nog geen touw aan vast knopen maar ben ondertussen ook nog aan het koken.
Aan het eind volgt de uitlegquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het is ook wel leuk om toch als eerste het nummer te posten.Dat zal denk ik niet vaak lukken vanavond. Maar vooralsnog heb ik nog geen connection.
R49 is de connectie!quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
De muziek is zeer divers vanavond. Het wordt later ook nog eventjes behoorlijk Vout. Er komt ook een DDMomentje voorbij
The floor is yours, ik typ inmiddels bijna automatisch als ik hier een song hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het is ook wel leuk om toch als eerste het nummer te posten.Dat zal denk ik niet vaak lukken vanavond. Maar vooralsnog heb ik nog geen connection.
Dat sowieso. Ik ben nu trouwens met meerdere ideeën voor The Connection bezig. #5 staat feitelijk al klaar. Er zijn er nog meer in de maak. En onderling zijn er soms ook weer grappige cross-connecties. Zo staat voor #5 een nummer klaar dat bij edities 1, 2 en 3 ook al langs kwamquote:
Nee hoor niet op je handen gaan zitten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The floor is yours, ik typ inmiddels bijna automatisch als ik hier een song hoor.
Ik ga op mijn handen zitten…
Daar heb ik me niet in verdiept. Volgens mij gewoon de reguliere.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Is dit nou de oorspronkelijke, eerste, illegale versie?
Ik twijfel, ik hoor ze zelden naast elkaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar heb ik me niet in verdiept. Volgens mij gewoon de reguliere.
Je bent echt niet verder dan wij nu.quote:
Is het weer zover?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent echt niet verder dan wij nu.
Ik beschouw dit maar gewoon als extra hint.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Met de Emotions in het achtergrondkoortje…
Er is al een hint met betrekking tot achtergrondzang voorbij gekomenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik beschouw dit maar gewoon als extra hint.
Ik ook niet echt, dus ik heb de kortste versie gekozen die ik kon vindenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:55 schreef MadMaster het volgende:
I See you when I get there, maar ik ben niet van dit soort muziek…
Daar ben ik sowieso niet in thuis.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is al een hint met betrekking tot achtergrondzang voorbij gekomenMaar daar hebben The Emotions niets mee van doen
Oh, die hint heb ik dan gemist. Ik heb het idee dat MadMaster er al bijna is, dus ik zoek achter zijn posts ook nog van alles. Een beetje paranoia word je hier wel van.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is al een hint met betrekking tot achtergrondzang voorbij gekomenMaar daar hebben The Emotions niets mee van doen
quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die hint heb ik dan gemist. Ik heb het idee dat MadMaster er al bijna is, dus ik zoek achter zijn posts ook nog van alles. Een beetje paranoia word je hier wel van.
Ik post het alleen omdat het weetjes zijn, hoewel ik niet weet of het iets met de connection te maken heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die hint heb ik dan gemist. Ik heb het idee dat MadMaster er al bijna is, dus ik zoek achter zijn posts ook nog van alles. Een beetje paranoia word je hier wel van.
Ja, ja. Dat zeg je iedere keer. Ik ben nog helemaal nergens.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk dat uiteindelijk iedereen het raadt. De voorlaatste track is namelijk ZO duidelijk...
De vorige keer had je hem toch ook (bijna)?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ja. Dat zeg je iedere keer. Ik ben nog helemaal nergens.
Dat zegt niks. De enige connectie die ik tot nu toe heb is dat alle uitvoerenden wel eens een studio van binnen hebben gezien maar daar kom ik geen steek verder mee.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk dat uiteindelijk iedereen het raadt. De voorlaatste track is namelijk ZO duidelijk...
De vorige keer had ik hem. Maar toen had ik het heel snel. Was toevalstreffer. De eerste keer had ik helemaal niks.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
De vorige keer had je hem toch ook (bijna)?
De vorige keer had Livelink het goedquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
De vorige keer had je hem toch ook (bijna)?
Dit was wel een lekker nummer trouwens.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Geen DDM helaas, maar wél een DDMomentje...New Order - World In Motion
Leuuuk, als 'uit het Oosten'…quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wacht maar, het kan nog veeeeel platter...
Ik heb een schot voor de boeg gedaan in je DM. Dan heb ik in ieder geval iets. Kan ik nu tot het voorlaatste nummer rustig luisteren.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Het blijft nog heerlijk stil in de DMIk heb al een aantal aspecten van het gezochte nummer behandeld...
Ilse DeLange - Lay Your Weapons Down
Als het goed is, heb je gewonnen…quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een schot voor de boeg gedaan in je DM. Dan heb ik in ieder geval iets. Kan ik nu tot het voorlaatste nummer rustig luisteren.
Ik kan je verzekeren dat het niet goed is.quote:
Dat klopt. Er komen er geloof ik nog een stuk of 9 voordat het antwoord volgt. Dat gaat nog alle kanten op, inclusief 2,5 minuut puur afzien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dus 13 songs in mijn lijstje staan…
Klopt. En om jullie niet te veel in verwarring te brengen, wil ik wel kwijt dat de subtitel geen enkele rol van betekenis speelt.quote:
Er volgt straks een enorme narrow-down, in goed Nederlandsquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:27 schreef Melting het volgende:
Er zijn 2 onderwerpen die kunnen.
Maar beide zijn zoveel platen, dat het raden een enorme gok moet zijn.
Geheid ja. 6:07 minuten. Tevens één van de beste Nederlandstalige nummers ooit, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de langste singles op een 45 toeren schijfje vinyl ooit…
Zeker, hoewel ze zo veel echt goed werk hebben gemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geheid ja. 6:07 minuten. Tevens één van de beste Nederlandstalige nummers ooit, als je het mij vraagt.
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de langste singles op een 45 toeren schijfje vinyl ooit…
Ow, dat weet ik dan weer niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Weet je toevallig ook hoe lang het langste nummer zou kunnen zijn, maximaal op een single?
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat weet ik dan weer niet.
Hoeveel groeven passen er op een 7 inch vinyl?
Ik weet het niet hoor. Ik haal niet zoveel uit the lyrics.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik haal niet zoveel uit the lyrics.
Nee. Ik denk eigenlijk dat DJ11 heel anders denkt dan wij allemaal. Vandaar dat we zijn connecties niet volgen.quote:
Welke gokjes?quote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Ik denk eigenlijk dat DJ11 heel anders denkt dan wij allemaal. Vandaar dat we zijn connecties niet volgen.
Alles valt vanzelf op z'n plaats...quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Ik denk eigenlijk dat DJ11 heel anders denkt dan wij allemaal. Vandaar dat we zijn connecties niet volgen.
En dat was met recht gewoon een stomme gok.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tot dusver is het enkelvoud wat de gokjes betreft...
Dat zijn er precies 0. Op dit moment is mijn hoofd een hele mooie echokamer.quote:
Klopt. Dit is een latere versie. Op zich niet erg, want het gezochte nummer van vanavond kent ook een eerdere versie... Onvermoede connectiequote:
Maar dit is ook niet het origineel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Om het leed te verzachten, heb ik de Engelstalige versie gekozen...Pulcino Pio - The Little Chick Cheep
The Firm - Star Trekkin'quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Hier mogen jullie zelf even artiest en titel raden...
Kijk goed naar wat je ziet en hoort, kan ik alleen zeggen. Zeker ook bij het volgende nummer. Want veel duidelijker gaat het niet worden...quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:48 schreef Melting het volgende:
Maar de laatste 3 platen hebben mij alleen maar meer verward gemaakt, DJ11.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Het was lastig, maar het muntje is gevallen…
Klopt. Voor de administratie even met de uitvoerende:quote:
Luisteraars met een goed muzikaal oor zouden een overeenkomst kunnen horen met drie nummers die eerder vanavond achter elkaar aan zijn gedraaid...quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Voor de administratie even met de uitvoerende:Kanon Orchestre de Chambre - Johann Pachelbel: Canon In D
Ik hoor het anders niet echt terug in Boer Harms en Star Trekkin'quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Luisteraars met een goed muzikaal oor zouden een overeenkomst kunnen horen met drie nummers die eerder vanavond achter elkaar aan zijn gedraaid...
Ik begrijp nu wat je bedoelt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Luisteraars met een goed muzikaal oor zouden een overeenkomst kunnen horen met drie nummers die eerder vanavond achter elkaar aan zijn gedraaid...
Mooi, dan was de opbouw goedquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp nu wat je bedoelt.
Maar dat hoorde ik toen niet/het viel me t9en niet op…
Maar ik hoor hier toch duidelijk wel Kuikentje Piep hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoor het anders niet echt terug in Boer Harms en Star Trekkin'
Dan was die vast goed.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:57 schreef brother52 het volgende:
Nee, ik ga geen 2e gok insturen. Blijf bij mijn eerste keus.
2e gok dan toch goed, maar zonder benul van België, Kerst-bestand en zo. Ik kwam niet verder dan voetbal en boerderij.quote:
Die is net deels al kort toegelicht…quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:59 schreef Melting het volgende:
Heel benieuwd naar de uitleg van elk nummer.
1e Wereldoorlog, net als die wapens en de hoes van de aingle…quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
2e gok dan toch goed, maar zonder benul van België, Kerst-bestand en zo. Ik kwam niet verder dan voetbal en boerderij.
Voetbal is oorlog!quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1e Wereldoorlog, net als die wapens en de hoes van de aingle…
Kort wel. Maar ik heb van sommige nummers nog geen idee hoe ik die in het antwoord moet verwerken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is net deels al kort toegelicht…
Voetbal firms (supportersgroepen) zingen dit regelmatig in de UK…quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:01 schreef brother52 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de link met the Firm is want die zette me helemaal op het verkeerde been.
Leuk!quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Het was echt een nek-aan-nek-race qua winnaarMaar de snelste was..
Brother52![]()
![]()
om 20:45:32 uur.
Slechts 50 seconden later volgde Shii. Twee minuten daarna MadMaster, gevolgd door Livelink.
Het muntje viel pas bij het plaatje van de boerderij en daarna was het inkleuren…quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:04 schreef Shii het volgende:
Ik zat in het begin vooral in de peace en world liedjes te denken.
Ah ja, natuurlijk. De voetballink had ik al eerder gevonden dus die weer uit mijn hoofd geknikkerd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voetbal firms (supportersgroepen) zingen dit regelmatig in de UK…
Maar dat is dus niet de uitleg die 11 er bij geeft…quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah ja, natuurlijk. De voetballink had ik al eerder gevonden dus die weer uit mijn hoofd geknikkerd.
Bij mij viel het bij Boer Harmsquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het muntje viel pas bij het plaatje van de boerderij en daarna was het inkleuren…
Vrijwel identieke bandnaam en het feit dat Star Trekkin' ook is gebaseerd op het Old MacDonald had a Farm-principe, net als het kuikenliedje.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:01 schreef brother52 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de link met the Firm is want die zette me helemaal op het verkeerde been.
Niet zo gek hoor, het is natuurlijk ook wel een soort vredesliedje. En de voetballink is er overduidelijk ook. Een latere versie van All Together Now was een officieel nummer voor de Engelse voetbalploeg.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:04 schreef Shii het volgende:
Ik dus ook.... war/piece..... zoiets.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:04 schreef Shii het volgende:
Die Postbank reclames verwezen naar voetbal en daarin zat de tekst vorig jaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor, het is natuurlijk ook wel een soort vredesliedje. En de voetballink is er overduidelijk ook. Een latere versie van All Together Now was een officieel nummer voor de Engelse voetbalploeg.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:11 schreef Melting het volgende:
Bedankt DJ11. Je hebt er weer veel tijd in gestoken.
Iets teveel wat mij betreft, want ik had totaal geen idee, want sommige platen/artiesten waren ver gezocht.
Alsof je Slayer draait als je een nummer over een Oostenrijkse artiest moet raden.
Klopt. Vond ik wel een leuke toevalligheid, die voetbal-link.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Postbank reclames verwezen naar voetbal en daarin zat de tekst vorig jaar.
Verkeerde tunnel daardoor…
Van Slayer naar Oostenrijk is nog vrij gemakkelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:11 schreef Melting het volgende:
Bedankt DJ11. Je hebt er weer veel tijd in gestoken.
Iets teveel wat mij betreft, want ik had totaal geen idee, want sommige platen/artiesten waren ver gezocht.
Alsof je Slayer draait als je een nummer over een Oostenrijkse artiest moet raden.
Dan raad ik het sowieso niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]Binnenkort weer een kans. En dat zal een nummer zijn dat in de Top 2000 staat
De voetbal-link was feitelijk juist. Geen idee waar je Amerika vandaan hebt gehaaldquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik zat de hele tijd maar met voetbal en Amerika.
Volgend jaar is het WK in de USA en het waren commercials van het NL elftal…quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De voetbal-link was feitelijk juist. Geen idee waar je Amerika vandaan hebt gehaald
Graag gedaan,. dank voor het luisteren en meedoen. We duimen voor Ajax.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, ik ga hopen op nog een doelpunt voor Ajax…
Ah zo...quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar is het WK in de USA en het waren commercials van het NL elftal…
WK dit jaar is voornamelijk in Amerika, vandaar. En wapens en zo associeer ik ook wel met de VS.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De voetbal-link was feitelijk juist. Geen idee waar je Amerika vandaan hebt gehaald
Ik vraag me nu ineens af... Wat als Mexico in de VS moet spelen? Komen de spelers/staf het land dan überhaupt wel binnen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
WK dit jaar is voornamelijk in Amerika, vandaar. En wapens en zo associeer ik ook wel met de VS.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me nu ineens af... Wat als Mexico in de VS moet spelen? Komen de spelers/staf het land dan überhaupt wel binnen?
Tja, de spelers en zo nog wel, gok ik. Supporters is een ander verhaal.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me nu ineens af... Wat als Mexico in de VS moet spelen? Komen de spelers/staf het land dan überhaupt wel binnen?
+ Go Westquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
WK dit jaar is voornamelijk in Amerika, vandaar. En wapens en zo associeer ik ook wel met de VS.
Ja, ook begrijpelijk. Go West zat erin vanwege het akkoordenschema (Canon in D) en de associatie met voetbal.quote:
Die moeten eerst 10 kilometer lopen en dan een rivier overzwemmen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, de spelers en zo nog wel, gok ik. Supporters is een ander verhaal.
Dit had zo van Supergrass kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:27 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste van vandaag, één van de meest ondergewaardeerde nummers van de late 90s:Babylon Zoo - All The Money's Gone
Ja, het heeft die sound wel. Ik heb het altijd een geweldig nummer gevonden. Eigenlijk nog steedsquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit had zo van Supergrass kunnen zijn.
En dan nog over the wallquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die moeten eerst 10 kilometer lopen en dan een rivier overzwemmen.
Lekkere band is het tochquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:30 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong stamt uit 2025 en komt uit Zweden:Weeping Willows - Swan Song
Of door een tunnel, die zullen er vast genoeg zijn.quote:
Welkom voor een half uurtje dan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:00 schreef livelink het volgende:
Een half uurtje luister ik nog mee voordat ik ga.
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:06 schreef livelink het volgende:
Lekker mezelf even oppompen voor het feestje![]()
Op zich eigenlijk nog best wel. Jammer alleen dat ik wel behoorlijk moe ben. Al weken druk en slecht slapen eist zijn tol.quote:
Ja, dat kan ik me voorstellen. Gewoon niet te laat maken vanavond dan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Op zich eigenlijk nog best wel. Jammer alleen dat ik wel behoorlijk moe ben. Al weken druk en slecht slapen eist zijn tol.
Ja, mijn hoofd doet ook niet helemaal mee vanavondquote:
Dan hoop ik dat je wel een chaffeur naar het feestje hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn hoofd doet ook niet helemaal mee vanavond
Ja, de temperatuur speelt ook een rol inderdaad. Maar ook maandag pas heel laat thuis vanuit mijn werk omdat ik helemaal vast stond op de terugweg vanwege een brand. Ik kon geen kant op, alles was afgesloten. Uiteindelijk ben ik maar gaan lopen door het bos. Maar zelfs daar waren afzettingslinten, waar ik maar onderdoor ben gegaan uiteindelijk en vervolgens ergens opgepikt door mijn man. En toen zijn we maar uit gaan eten omdat het al zo laat was. En dan gisteren weer problemen met de terugreis vanwege de wedstrijd van FC Utrecht. En heen telkens problemen vanwege de afsluiting van de A12. Dus dan ben je al laat op je werk en ben je om die reden sowieso pas extra laat thuis. Al met al heel vermoeiend dus.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Gewoon niet te laat maken vanavond dan.
Ik merk zelf dat ik ook slechter slaap. Komt ook wel wat door de temperatuur.
Het is bij de burenquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je wel een chaffeur naar het feestje hebt.
Pfff... dat is ook niet leuk. Iets eerder vertrekken van het werk is geen optie?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de temperatuur speelt ook een rol inderdaad. Maar ook maandag pas heel laat thuis vanuit mijn werk omdat ik helemaal vast stond op de terugweg vanwege een brand. Ik kon geen kant op, alles was afgesloten. Uiteindelijk ben ik maar gaan lopen door het bos. Maar zelfs daar waren afzettingslinten, waar ik maar onderdoor ben gegaan uiteindelijk en vervolgens ergens opgepikt door mijn man. En toen zijn we maar uit gaan eten omdat het al zo laat was. En dan gisteren weer problemen met de terugreis vanwege de wedstrijd van FC Utrecht. En heen telkens problemen vanwege de afsluiting van de A12. Dus dan ben je al laat op je werk en ben je om die reden sowieso pas extra laat thuis. Al met al heel vermoeiend dus.
Tja, achteraf wel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff... dat is ook niet leuk. Iets eerder vertrekken van het werk is geen optie?
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:17 schreef livelink het volgende:
Pour un flirt - Gerard Lenorman (gokje)
Je kent vast weer een hele voute parodiequote:
Ik?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kent vast weer een hele voute parodie
Correct.quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit helemaal gezien heb.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
Tja, ik heb hem gezien. 0 indruk op me gemaakt.
Gelukkig is Symph er nu.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Correct.
Toch zonde..... je weet vanavond zowat alles (bijna).
En dan moet je zo afhaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |