Oh wat leuk, ik ga proberen mee te raden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Hi Shii, ga je mee raden? Elk nummer dat DJ11 nu draait leidt tot 1 specifiek nummer dat wij moeten raden.
quote:De spelregels van The Connection zijn simpel, net als de vorige: er komt een reeks nummers voorbij die aanwijzingen bevatten richting één nummer dat centraal staat. Aanwijzingen kunnen echt van alles zijn. Artiesten, titels, melodieën, onderwerpen, noem maar op. Nummers kunnen op zichzelf, maar ook samen met een ander nummer een aanwijzing vormen.
Het goede antwoord bestaat uit [artiest] en [titel].
Denk je het te weten? Stuur mij een DM. Iedereen heeft twee pogingen om te raden. Vermeld je antwoord niet in het topic. Ik vertel alvast dat het vandaag gezochte nummer niet in de Top 2000 staat, maar bekend genoeg is. Althans, dat hoop ik dan maar... " Succes / sterkte!
The Beatles - Don't Let Me Down
Als dit de zaterdagavond van Melting was, had je nu al ettelijke punten binnen.quote:
Earth, Wind & Fire - Boogie Wonderland
Het gaat uiteindelijk niet om het raden van losse nummers, want die worden allemaal wel genoemd. Het gaat om het vinden van verbanden; aanwijzingen in de richting van één centraal nummer waar alles vanavond direct of minder direct heen wijstquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:47 schreef Shii het volgende:
Boogie Wonder Land was ik ook al aan het typen, groep kwam ik niet op.
Ja weet ik, maar het is ook wel leuk om toch als eerste het nummer te posten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk niet om het raden van losse nummers, want die worden allemaal wel genoemd. Het gaat om het vinden van verbanden; aanwijzingen in de richting van één centraal nummer waar alles vanavond direct of minder direct heen wijstZoals in het gelijknamige tv-programma.
Ben absoluut niks anders aan het doen, maar kan er ook nog geen touw aan vastknopen. Ben nog nergens.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:49 schreef brother52 het volgende:
Ik kan er nog geen touw aan vast knopen maar ben ondertussen ook nog aan het koken.
Aan het eind volgt de uitlegquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het is ook wel leuk om toch als eerste het nummer te posten.Dat zal denk ik niet vaak lukken vanavond. Maar vooralsnog heb ik nog geen connection.
R49 is de connectie!quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
De muziek is zeer divers vanavond. Het wordt later ook nog eventjes behoorlijk Vout. Er komt ook een DDMomentje voorbij
The floor is yours, ik typ inmiddels bijna automatisch als ik hier een song hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het is ook wel leuk om toch als eerste het nummer te posten.Dat zal denk ik niet vaak lukken vanavond. Maar vooralsnog heb ik nog geen connection.
Dat sowieso. Ik ben nu trouwens met meerdere ideeën voor The Connection bezig. #5 staat feitelijk al klaar. Er zijn er nog meer in de maak. En onderling zijn er soms ook weer grappige cross-connecties. Zo staat voor #5 een nummer klaar dat bij edities 1, 2 en 3 ook al langs kwamquote:
Nee hoor niet op je handen gaan zitten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The floor is yours, ik typ inmiddels bijna automatisch als ik hier een song hoor.
Ik ga op mijn handen zitten…
Daar heb ik me niet in verdiept. Volgens mij gewoon de reguliere.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Is dit nou de oorspronkelijke, eerste, illegale versie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |