De vorige keer had ik hem. Maar toen had ik het heel snel. Was toevalstreffer. De eerste keer had ik helemaal niks.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
De vorige keer had je hem toch ook (bijna)?
De vorige keer had Livelink het goedquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
De vorige keer had je hem toch ook (bijna)?
Dit was wel een lekker nummer trouwens.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Geen DDM helaas, maar wél een DDMomentje...New Order - World In Motion
Ilse DeLange - Lay Your Weapons Down
Leuuuk, als 'uit het Oosten'…quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wacht maar, het kan nog veeeeel platter...
Ik heb een schot voor de boeg gedaan in je DM. Dan heb ik in ieder geval iets. Kan ik nu tot het voorlaatste nummer rustig luisteren.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Het blijft nog heerlijk stil in de DMIk heb al een aantal aspecten van het gezochte nummer behandeld...
Ilse DeLange - Lay Your Weapons Down
Als het goed is, heb je gewonnen…quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een schot voor de boeg gedaan in je DM. Dan heb ik in ieder geval iets. Kan ik nu tot het voorlaatste nummer rustig luisteren.
Ik kan je verzekeren dat het niet goed is.quote:
Dat klopt. Er komen er geloof ik nog een stuk of 9 voordat het antwoord volgt. Dat gaat nog alle kanten op, inclusief 2,5 minuut puur afzien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dus 13 songs in mijn lijstje staan…
The Buoys - Give Up Your Guns
Klopt. En om jullie niet te veel in verwarring te brengen, wil ik wel kwijt dat de subtitel geen enkele rol van betekenis speelt.quote:
Het Goede Doel - België (Is Er Leven Op Pluto)
Er volgt straks een enorme narrow-down, in goed Nederlandsquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:27 schreef Melting het volgende:
Er zijn 2 onderwerpen die kunnen.
Maar beide zijn zoveel platen, dat het raden een enorme gok moet zijn.
Geheid ja. 6:07 minuten. Tevens één van de beste Nederlandstalige nummers ooit, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de langste singles op een 45 toeren schijfje vinyl ooit…
Zeker, hoewel ze zo veel echt goed werk hebben gemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geheid ja. 6:07 minuten. Tevens één van de beste Nederlandstalige nummers ooit, als je het mij vraagt.
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de langste singles op een 45 toeren schijfje vinyl ooit…
Ow, dat weet ik dan weer niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Weet je toevallig ook hoe lang het langste nummer zou kunnen zijn, maximaal op een single?
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat weet ik dan weer niet.
Hoeveel groeven passen er op een 7 inch vinyl?
Ik weet het niet hoor. Ik haal niet zoveel uit the lyrics.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik haal niet zoveel uit the lyrics.
Nee. Ik denk eigenlijk dat DJ11 heel anders denkt dan wij allemaal. Vandaar dat we zijn connecties niet volgen.quote:
Welke gokjes?quote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Ik denk eigenlijk dat DJ11 heel anders denkt dan wij allemaal. Vandaar dat we zijn connecties niet volgen.
Alles valt vanzelf op z'n plaats...quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Ik denk eigenlijk dat DJ11 heel anders denkt dan wij allemaal. Vandaar dat we zijn connecties niet volgen.
En dat was met recht gewoon een stomme gok.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tot dusver is het enkelvoud wat de gokjes betreft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |