SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oeps?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
🐝🐝🐝🐝Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Busje deo met aansteker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als je huurhuis hebt, moet je verhuurder het oplossenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh dat is mooiquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
De steentjes zijn weg![]()
Net opgehaald![]()
![]()
Tegelsquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jaaaaa weg ermee![]()
En waar ga je nu de boel weer mee opvullen?
80x40
Maar die ga ik niet leggen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar heb je een mannetje voorquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tegels
80x40
Maar die ga ik niet leggen![]()
![]()
Jepquote:
Die heeft echte spierballen
Ik heb er gisteren al 1 kapot latenvallen
Een spierbal?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Die heeft echte spierballen
Ik heb er gisteren al 1 kapot latenvallen
![]()
Maar je hebt een paar extra neem ik aan?![]()
Inmiddels gebeld inderdaad en ik word binnenkort teruggebeld voor een afspraak.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je huurhuis hebt, moet je verhuurder het oplossenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wij bellen jouquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Inmiddels gebeld inderdaad en ik word binnenkort teruggebeld voor een afspraak.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een spierbal?![]()
Maar je hebt een paar extra neem ik aan?
en als je hoerhaus met hoersoepsidie hebt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je huurhuis hebt, moet je verhuurder het oplossenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan moet je naar de hoerenquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als je hoerhaus met hoersoepsidie hebt?![]()
Je pimp bellenquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als je hoerhaus met hoersoepsidie hebt?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Er wordt hier nu geknutseld waar mijn vrouw mee helpt dus ik zit ff lekker in de tuin totdat ze over een half uurtje komen sjoelen. Sjoelbak staat waterpas dus geen flauwekulletjesBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lekker bezig. Dat wordt op het scherpst van de snede sjoelen straks!quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:25 schreef StevenHyde het volgende:
Er wordt hier nu geknutseld waar mijn vrouw mee helpt dus ik zit ff lekker in de tuin totdat ze over een half uurtje komen sjoelen. Sjoelbak staat waterpas dus geen flauwekulletjes![]()
Ja no excuses ik wil goed niveau sjoelspel zien!quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker bezig. Dat wordt op het scherpst van de snede sjoelen straks!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:25 schreef StevenHyde het volgende:
Er wordt hier nu geknutseld waar mijn vrouw mee helpt dus ik zit ff lekker in de tuin totdat ze over een half uurtje komen sjoelen. Sjoelbak staat waterpas dus geen flauwekulletjes
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3873 / +252 / +187 / 6188 / 6780
2. aeque / 448 / +33 / +5 / 1067 / 1422
3. KillemWieft / 440 / +0 / +91 / 165 / 276
4. devzero / 438 / +121 / +33 / 338 / 430
5. HappyCharly / 425 / +2 / +16 / 345 / 465
6. hemarookworst / 388 / +48 / +42 / 647 / 912
7. Dr.Mikey / 359 / +40 / +20 / 188 / 291
8. _UserName_ / 289 / +21 / +0 / 214 / 324
9. Harrie / 269 / +1 / +0 / 470 / 606
10. gebrokenglas / 268 / +17 / +26 / 964 / 1275
11. Rob / 244 / +48 / +17 / 87 / 150
12. KoningWouter / 230 / +3 / +5 / 707 / 894
13. mario390 / 204 / +19 / +41 / 48 / 103
14. StevenHyde / 170 / +19 / +7 / 586 / 719
15. Moonlight / 156 / +21 / +11 / 304 / 387
16. Sally / 147 / +40 / +87 / 59 / 90
17. DJMO / 143 / +14 / +0 / 86 / 118
18. Fogel / 142 / +2 / +4 / 137 / 208
19. Lovely / 137 / +31 / +0 / 817 / 959
20. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja zo is het hoor!quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja no excuses ik wil goed niveau sjoelspel zien!![]()
Alle jongens van de klas worden stuk voor stuk langsgegaan en beoordeeld
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Misschien een 2e hands plantje kopen hemaquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
even nieuw plantje halen bij de Laidel
zijn het echte, of nep?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
even nieuw plantje halen bij de LaidelHow can I make this topic about me?![]()
uit de wind ook?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:25 schreef StevenHyde het volgende:
Er wordt hier nu geknutseld waar mijn vrouw mee helpt dus ik zit ff lekker in de tuin totdat ze over een half uurtje komen sjoelen. Sjoelbak staat waterpas dus geen flauwekulletjesHow can I make this topic about me?![]()
ik doe momenteel niets. ik geniet even van een lekkere latte macchiato...quote:How can I make this topic about me?![]()
Volgens mij plaatste je net een bolk...quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik doe momenteel niets. ik geniet even van een lekkere latte macchiato...![]()
dat is juist.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgens mij plaatste je net een bolk...
How can I make this topic about me?![]()
Tuurlijk welOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar hij heet niet ggg.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh nee, dat verheerlijken altijdquote:
quote:
Ik weet niet of dat wel oké is met mn vriendje
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:23 schreef Sally het volgende:
Ik weet niet of dat wel oké is met mn vriendje![]()
![]()
Maar dat maakt jou niet uit, wil je zeggenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Voor die 2 minuten kan dat vast wel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:23 schreef Sally het volgende:
Ik weet niet of dat wel oké is met mn vriendje
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh ja, zo kort maar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jawel, waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat maakt jou niet uit, wil je zeggen![]()
![]()
Vandaar dequote:
![]()
![]()
Echt hèOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
"voor neppe shit moet je echt bij iemand anders wezen"
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/We3n7rTiMg5Yrc267![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Oh ja dan krijg je 'm vol op je bolletjequote:Op woensdag 14 mei 2025 16:14 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja nu net, heb hem de hele dag al op mijn potje gehad
Was op dak bezig
Gelukkig niet al te heet, vind het wel een aangenaam temperatuurtje![]()
![]()
Dikke vette SchipholbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Maar toch heet in de volle zon nog, maar morgen ook vrij baas belde net was rustig.. Dus zo eerst eenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ja dan krijg je 'm vol op je bolletje
Gelukkig niet al te heet, vind het wel een aangenaam temperatuurtje![]()
![]()
Oh lekker man nog een dagje vrijquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:18 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Maar toch heet in de volle zon nog, maar morgen ook vrij baas belde net was rustig.. Dus zo eerst een![]()
Dat is genieten hoor![]()
![]()
Da's meer jouw ding geloof ik...quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb zelf veel ijsjes in de vriezer liggenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb hier ook wel iets voor je om aan te likken
Ik heb het natuurlijk over een lolly en niet over ijsjesquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb zelf veel ijsjes in de vriezer liggen![]()
![]()
Salmiak lolly ligt hier ook nogquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk over een lolly en niet over ijsjes
Knotsenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Deze wel ja![]()
https://i.postimg.cc/VNR5(...)5-14-om-16-31-55.png![]()
![]()
Die zijn lekker. Vooral als je ze kapot bijt en dan perongeluk inademt en moet hoesten als een mallequote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar dat is jou nog nooit gebeurd toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die zijn lekker. Vooral als je ze kapot bijt en dan perongeluk inademt en moet hoesten als een malle![]()
![]()
Neuhhhhhhquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat is jou nog nooit gebeurd toch?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die zijn lekker. Vooral als je ze kapot bijt en dan perongeluk inademt en moet hoesten als een mallezijn ook om aan te likken en niet om in te bijten
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:36 schreef StevenHyde het volgende:
Verjaardagsfeestje zit erop. Ze hebben t leuk gehadmoe nu of valt het mee?
Thats what he saidquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]zijn ook om aan te likken en niet om in te bijten
Altijd wel moe erna. Maar moet me nog 90 minuten stuk maken om Ajax vanavond dus nog ff doorzettenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nog sjoelrecords verbroken?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:36 schreef StevenHyde het volgende:
Verjaardagsfeestje zit erop. Ze hebben t leuk gehad![]()
oeiii zul je gebaald hebben afgelopen weekendquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Altijd wel moe erna. Maar moet me nog 90 minuten stuk maken om Ajax vanavond dus nog ff doorzettenSmile, it's free therapy.![]()
Sjoelniveau viel wat tegen maar heb het ze niet gezegd en erg positief gecoachtquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat moet helemaal goed komen volgens mijquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, maar het is meer de vraag of de dan relaxed kunnen zitten bij Loc Brewery als daar direct een event plaatsvindt @:Grrrrrrrr![]()
Misschien doet het wel dienst als goede achtergrondmuziek. Als het niet te doen is verkassen we wel
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ah wat goed van jequote:Op woensdag 14 mei 2025 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sjoelniveau viel wat tegen maar heb het ze niet gezegd en erg positief gecoacht![]()
Ja was een desillusie 😬quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeiii zul je gebaald hebben afgelopen weekendBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik had afgelopen zondag een prima voetbalmiddag op het terras in Barcelona daarentegen. Eerst magische comeback van PSV, toen magische comeback van Barcelona en als toetje maakt NEC de titelrace weer boeiend.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeiii zul je gebaald hebben afgelopen weekend
Had wel een hele brakke kop van alle overwinningsbiertjes toen ik om 6u m'n nest uit moest om naar het vliegveld te gaan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zondag een prima voetbalmiddag op het terras in Barcelona daarentegen. Eerst magische comeback van PSV, toen magische comeback van Barcelona en als toetje maakt NEC de titelrace weer boeiend.
Had wel een hele brakke kop van alle overwinningsbiertjes toen ik om 6u m'n nest uit moest om naar het vliegveld te gaan.![]()
![]()
Dat is het betere werk las idd hier dat je in Spanje was![]()
![]()
Pff 6 uur is vroehoeegSmile, it's free therapy.![]()
Dat van Barcelona kan ik me in vindenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zondag een prima voetbalmiddag op het terras in Barcelona daarentegen. Eerst magische comeback van PSV, toen magische comeback van Barcelona en als toetje maakt NEC de titelrace weer boeiend.
Had wel een hele brakke kop van alle overwinningsbiertjes toen ik om 6u m'n nest uit moest om naar het vliegveld te gaan.![]()
![]()
Gelukkig zaten we met een klas Spaanse tieners van 13-14 jaar in het vliegtuig dus kon ik heel rustig uitbrakkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is het betere werk las idd hier dat je in Spanje was![]()
![]()
Pff 6 uur is vroehoeeg
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat een ploeg is dat zeg!quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat van Barcelona kan ik me in vinden
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig zaten we met een klas Spaanse tieners van 13-14 jaar in het vliegtuig dus kon ik heel rustig uitbrakken![]()
dat zal een drukke vlucht geweest zijn
![]()
![]()
Man man man, ze zaten overal om ons heen en wisselden de hele tijd van plaats. En constant aan m'n rugleuning rukken of er tegenaan stoten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dat zal een drukke vlucht geweest zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet de langste vlucht ooit geweest zijnquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man man man, ze zaten overal om ons heen en wisselden de hele tijd van plaats. En constant aan m'n rugleuning rukken of er tegenaan stoten.![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar 2 uur vliegen van Barca naar Eindje, maar leken wel 10 uur jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat moet de langste vlucht ooit geweest zijn
Manmanman, jij liever dan ikquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig maar 2 uur vliegen van Barca naar Eindje, maar leken wel 10 uur ja![]()
![]()
En ik heb al een schurfthekel aan vliegen.
Wat me er aan doet denken dat ik nog een stedentrip voor volgend jaar herfst moet zoeken die we met de trein gaan doen.
Anders gaan we toch gewoon ergens anders heen als dat beter uit komt. Het weer kun je ook niet bestellen dus de rest zal ook allemaal wel goed komenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, maar het is meer de vraag of de dan relaxed kunnen zitten bij Loc Brewery als daar direct een event plaatsvindt @:Grrrrrrrr
* Harrie zorg gewoon dat ie zeker een paar koude paters bij zich heeft om het eerste uur te overleven en de rest zal wel goed komen want als je teveel gaat proberen te plannen dan gaat het toch altijd compleet anders.
je weet wat ze zeggen: Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat![]()
![]()
![]()
Niet even Grrrrrrrr gedaan tegen die tieners? Dat ze verschrikt op hun stoelen blijven zitten?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig maar 2 uur vliegen van Barca naar Eindje, maar leken wel 10 uur jaHow can I make this topic about me?![]()
Een soort noodrantsoen aan koude paters voor dat eerste uur is belangrijk jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Anders gaan we toch gewoon ergens anders heen als dat beter uit komt. Het weer kun je ook niet bestellen dus de rest zal ook allemaal wel goed komen
* Harrie zorg gewoon dat ie zeker een paar koude paters bij zich heeft om het eerste uur te overleven en de rest zal wel goed komen want als je teveel gaat proberen te plannen dan gaat het toch altijd compleet anders.
je weet wat ze zeggen: Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat![]()
Ik ben blijkbaar minder intimiderend dan ik dachtquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even grrrrrrrr gedaan tegen die tieners? Dat ze verschrikt op hun stoelen blijven zitten?Dat was wel een tegenvaller ja.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even Grrrrrrrr gedaan tegen die tieners? Dat ze verschrikt op hun stoelen blijven zitten?![]()
![]()
duhquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een soort noodrantsoen aan koude paters voor dat eerste uur is belangrijk ja![]()
![]()
Ook nog eens ja. Dus we gaan soberso geen dorst krijgen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een stukje geborgenheid voor onderweg.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
toch vind ik een tas koude paters altijd wel een veilig gevoel hebben"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja een BVO'tje hoort er bijquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een stukje geborgenheid voor onderweg.![]()
![]()
Goed plan.quote:
* Fogel loopt naar de barI'm surrounded by morons!
Proost!I'm surrounded by morons!
Ik nu wel, komt door hemquote:![]()
Vond korenwijn en een vatgerijpte jenever.
De jenever smaakt OKI'm surrounded by morons!
I'm surrounded by morons!
Graag gedaanquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik nu wel, komt door hem![]()
De jenever smaakt OK![]()
![]()
Je bent slecht voor mequote:
Dus is het is de schuld van @JustinKquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik nu wel, komt door hem![]()
De jenever smaakt OK![]()
Korenwijn? Nooit van gehoord![]()
Jenever nooit gedronken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Alles is de schuld van Justin!quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus is het is de schuld van @:JustinK![]()
Korenwijn? Nooit van gehoord![]()
Jenever nooit gedronken
Oude jenever zelfs.I'm surrounded by morons!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alles is de schuld van Justin!
Oude jenever zelfs.
How can I make this topic about me?![]()
Lekker hoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alles is de schuld van Justin!
Oude jenever zelfs.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je bent zelfquote:I'm surrounded by morons!
Mwah, ze pesten mequote:Op woensdag 14 mei 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed
En hoe is t met deze lieve bolkert?![]()
![]()
Gewoon kei en snoeihard terug pesten die vies smerige pesters!quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, maar ook wel weer zielig eigenlijk, dat ie een rugzakje op hoofd enz..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoe moet hij anders zijn boeken naar school krijgen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, maar ook wel weer zielig eigenlijk, dat ie een rugzakje op hoofd enz..Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
Gewoon door iemand anders laten dragenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe moet hij anders zijn boeken naar school krijgen?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Okquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon kei en snoeihard terug pesten die vies smerige pesters!![]()
![]()
![]()
Keihard een tr zetten dan maar, dat zal ze lerenquote:
En een bolk!quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Keihard een tr zetten dan maar, dat zal ze leren![]()
![]()
'Stop hou op ik vind het niet meer leuk'quote:
Dat zegt mijn kleindochter altijd als ik haar zit te plagen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Moet je ook niet doenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
'Stop hou op ik vind het niet meer leuk'
Dat zegt mijn kleindochter altijd als ik haar zit te plagen![]()
![]()
Dan is er wel een lieflijke dame die hem wil helpenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon door iemand anders laten dragen![]()
Ik wil dat idd wel doen, voor dat lieve aapjequote:Op woensdag 14 mei 2025 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is er wel een lieflijke dame die hem wil helpen![]()
![]()
In dat gevalquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wil dat idd wel doen, voor dat lieve aapje![]()
![]()
Ik moet dit weekend 450kg rond sleepen, dan ben jij ook wel bereid om mij te helpen zeker![]()
Voor een mooi bedrag of een lekker eten, doe ik dat wel jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval![]()
Ik moet dit weekend 450kg rond sleepen, dan ben jij ook wel bereid om mij te helpen zeker![]()
Voor de grootse eer om mijn spullen rond te dragen een uitgebreid weekend lang is eer genoeg om het te doenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor een mooi bedrag of een lekker eten, doe ik dat wel ja![]()
En waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de grootse eer om mijn spullen rond te dragen een uitgebreid weekend lang is eer genoeg om het te doen![]()
Ik denk dat ik zo maar even een hoodie aan doe, beetje fris wel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
BinnestebuitenI'm surrounded by morons!
Binnen, heb wel even buiten gezeten.. maar die stomme wind steedsquote:
Verdullemequote:Op woensdag 14 mei 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Binnen, heb wel even buiten gezeten.. maar die stomme wind steeds![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: