quote:
Op zaterdag 17 mei 2025 11:40 schreef BBach het volgende:[..]
Het is standaard wanneer je ergens jouw domicilie aanvraagt. Niet per se voor inwijkelingen, voor iedereen die zich ergens vestigt op een adres. De wijkagent komt dan in principe kijken of er een tafel, stoel en bed staat en jij daar bent. Op geen enkele manier een doorlichting oid. Groeten van een rasechte Belg, die geen affiniteit heeft met het Vlaams Belang. Verder gniffel ik even met uw poging tot Vlaams dialect, maar betekent dan dat je je probeert te integreren. Vlaams Belangers zullen dat nooit accepteren, hoe goed je je best ook doet. Dus in die zin strookt het niet echt met jouw eigen gedachtengoed.
Lol ik doe mijn best om te integreren in de samenleving. Mijn Vlaams dialect is niet perfect maar de gemiddelde Nederlander is er toch behoorlijk van onder de indruk lol.
Voor de rest heb je natuurlijk gelijk, en met volledig doorgelicht bedoel ik dat ik best wel wat papierwerk moest aanleveren voordat mijn verblijf werd goedgekeurd. Ik verbaasde mij daarover want ik dacht met de open grenzen en ik als EU burger dat het wat makkelijker zou zijn.