abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217632351
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:25 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Poetin verkoopt naast desinfo ook gewoon een ideologie die vele Russen wel aanstaat. Het zou me dus ook niets verbazen dat ie met eerlijke verkiezingen alsnog wint.
Ik heb wel eens een analyse gelezen dat slechts een derde op Verenigd Rusland stemt. Waarbij de opkomst ook nog tegenvalt.

Als er echt een aansprekende leider opstaat, kan Poetin natuurlijk zijn biezen pakken. En dat weet Poetin zelf ook, vandaar dat politieke concurrenten uitgeschakeld/vermoord worden.
pi_217632358
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:15 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het zijn alleen geen frontsoldaten.
Ze worden een beetje deels gebruikt. Van wat ik weet is die specifieke 2e spetsnaz eenheid onlangs gebruikt in Vovchansk voor meer urban combat waar ze best zware verliezen hebben geleden uiteraard. Daarnaast zijn ze veel in de eerste dagen van kursk gebruikt toen er nog niet echt sprake was van een duidelijk front en zowel oekraiense SOF als Russische achter elkaars linie opereerden. Maar vooral worden ze ingezet op kleine raids over de grens heen. Ik geloof ook dat zon spetsnaz eenheid voor een deel bestaat uit "echte spetsnaz" maar ook wordt aangevuld met vlees voor sommige operaties.
pi_217632362
De meeste buitenlandse troepen die momenteel vechten voor Oekraine komen trouwens uit Colombia. Grappig feitje, zeker ook omdat Colombia erg neutraal is in deze oorlog.
Verder ook veel brazilianen en chilenen etc, sindskort is er ook een speciale latijns amerikaanse azov eenheid.
pi_217632374
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:29 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dan niet.

Geen zin in gewelles nietes.
Ik neem aan dat je uit ervaring spreekt.

Dus een of ander boertje met een ak47 uit Afghanistan is een stuk harder dan een Nederlandse soldaat? Onze jongens daar renden gillend van angst weg van dat soort lui? Weigerden met dikke bruine plekken in de uniformbroek op missie te gaan? Zoiets?
  woensdag 14 mei 2025 @ 18:19:42 #80
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217632575
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:52 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Waarschijnlijk te snel om nog in zijn drinkschema te passen.
quote:
16:58
Braziliaanse president roept Poetin op om naar Istanboel te gaan voor vredesoverleg: 'Ga onderhandelen, verdomme'

De Braziliaanse president Lula Da Silva wil Poetin overtuigen om donderdag persoonlijk deel te nemen aan de vredesgesprekken met Oekraïne in Istanboel. "Het kost me niks om tegen hem te zeggen: 'Hé kameraad, ga onderhandelen, verdomme'", verklaarde Lula in een persconferentie in Peking, voor hij koers zet naar Moskou.

De gesprekken van donderdag zijn de eerste directe onderhandelingen tussen Oekraïne en Rusland sinds het begin van de oorlog in 2022.

Of Poetin zelf komt, blijft nog onzeker, Rusland bevestigde enkel dat er een delegatie aanwezig zal zijn.

China en Brazilië riepen in een gezamenlijke verklaring op tot een direct dialoog als enige uitweg voor het conflict.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 14 mei 2025 @ 18:21:20 #81
323876 michaelmoore
pi_217632591
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:55 schreef skysherrif het volgende:
D
Verder ook veel brazilianen en chilenen etc, sindskort is er ook een speciale latijns amerikaanse azov eenheid.
Poetin moet stoppen met deze zinloze oorlog die alle Russische jongens de dood in jaagt

quote:
16:58
Braziliaanse president roept Poetin op om naar Istanboel te gaan voor vredesoverleg: 'Ga onderhandelen, verdomme'

De Braziliaanse president Lula Da Silva wil Poetin overtuigen om donderdag persoonlijk deel te nemen aan de vredesgesprekken met Oekraïne in Istanboel. "

Het kost me niks om tegen hem te zeggen: 'Hé kameraad, ga onderhandelen, verdomme'", verklaarde Lula in een persconferentie in Peking, voor hij koers zet naar Moskou.

De gesprekken van donderdag zijn de eerste directe onderhandelingen tussen Oekraïne en Rusland sinds het begin van de oorlog in 2022. Of Poetin zelf komt, blijft nog onzeker,

Rusland bevestigde enkel dat er een delegatie aanwezig zal zijn. China en Brazilië riepen in een gezamenlijke verklaring op tot een direct dialoog als enige uitweg voor het conflict.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 14 mei 2025 @ 18:32:04 #82
323876 michaelmoore
pi_217632679
Trump wil de Russisch havens in Syrie overnemen

https://www.telegraaf.nl/(...)e-aantrekkelijke-man

quote:
Trump vol lof over Syrische president al-Sharaa: 'Jonge, aantrekkelijke man'
2 uur geledenin Buitenland

DOHA - Donald Trump is onder de indruk van de nieuwe Syrische leider Ahmed al-Sharaa, heeft hij kort na een ontmoeting gezegd tegen journalisten.

Hij omschreef de voormalige guerrillaleider als een ,,jonge, aantrekkelijke man" met een hele sterke achtergrond. De ontmoeting was volgens hem ,,geweldig."

pi_217632700
twitter

Pokrovsk killing fields (30 lijken over een paar meter).

hier.
pi_217632710
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 14:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]
De 2e spetsnaz brigade is mogelijk Ruslands beste / meest elite special forces trouwens.

Interessant detail: een oud officier van deze brigade was Dimitry Utkin. ja die.
Deze: https://en.wikipedia.org/wiki/2nd_Guards_Spetsnaz_Brigade ?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217632733
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:55 schreef skysherrif het volgende:
De meeste buitenlandse troepen die momenteel vechten voor Oekraine komen trouwens uit Colombia. Grappig feitje, zeker ook omdat Colombia erg neutraal is in deze oorlog.
Die zullen de seksmeisjes ter ontspanning ook wel leveren.
Achter het front staan allemaal sekshotels waar die dames verblijven en de soldaten even kunnen ontspannen.

Volgens dit kwalitatieve artikel gebeuren de “daden” zelfs in de loopgraven:

https://www.newsbreak.com(...)ps-just-want-to-talk

[ Bericht 18% gewijzigd door Lospedrosa op 14-05-2025 18:50:12 ]
Vakman pur sang
pi_217632751
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Klopt ja
Maar je hebt echt heel veel Spetnaz groepen. Van de GROe, van de marine, van de FSB, van de Rosgvardya of van de landmacht of de strategische raketstrijdkrachten.
pi_217632762
quote:
Zware verliezen geleden destijds in een poging om de urban combat te winnen in Vovchansk, maar alsnog erg kundig want oekraine had daar destijds ook de meeste van hun special forces zoals Lyut en Tymur.

twitter
pi_217632779
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar je hebt echt heel veel Spetnaz groepen. Van de GROe, van de marine, van de FSB, van de Rosgvardya of van de landmacht of de strategische raketstrijdkrachten.
Wat wil je er precies mee zeggen
pi_217632791
twitter

Interessant.
  woensdag 14 mei 2025 @ 18:58:22 #91
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217632919
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:43 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

Interessant.
Ik begin mij steeds meer te irriteren aan de mateloos arrogante opstelling van Estland en haar continue bijdrage tot escalatie en provocatie.
Weten zij wel dat ze helemaal niet geholpen worden als de beer uit het oosten eens flink uithaalt?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_217633007
ok
pi_217633015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Wat wil je er precies mee zeggen
Dat heel veel Spetznaz genoemd wordt en dat die onderling ook van elkaar verschillen.
pi_217633025
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat heel veel Spetznaz genoemd wordt en dat die onderling ook van elkaar verschillen.
Oja, daarom noemde ik dus ook de specifieke eenheid :p
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:29:56 #95
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217633258
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik begin mij steeds meer te irriteren aan de mateloos arrogante opstelling van Estland en haar continue bijdrage tot escalatie en provocatie.
Weten zij wel dat ze helemaal niet geholpen worden als de beer uit het oosten eens flink uithaalt?
ja wat een escalatie weer man!
:Z :Z :Z
pi_217633337
twitter
pi_217633367
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:36 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wat een sneue, bange jankerd is die bunkerboy. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217633382
quote:
[ x ]
Dan sturen ze beter Malyuk ipv zelensky.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217633593
quote:
[ x ]
Valt me tegen.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_217633615
quote:
9s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:53 schreef Aether het volgende:

[..]
Valt me tegen.

[ afbeelding ]

Mjah
pi_217633630
Waarom zou Poetin eigenlijk bang zijn dat Zelensky hem wat aan zou doen?
Omdat hij wat moordeskaders achter Zelensky had aangestuurd?
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:58:58 #102
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217633711
quote:
[ x ]
Geen zorgen, hij redt zich wel:
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217633723
quote:
.Corruptieschandaal bij munitiebedrijf van het leger
De voormalige medewerker van Defensie die sinds maandag vastzit omdat hij verdacht wordt van corruptie, blijkt tot voor kort als hoofd-inkoper bij het Munitiebedrijf van de krijgsmacht te hebben gewerkt. Hans de J. (58) uit Rotterdam was zelf beretrots op zijn voortvarende aanpak: „Doordat we allemaal in turbostand stonden, waren we er als eerste bij. Mooi toch?”

Raymond Boere 14-05-25, 18:06
Laatste update: 19:01
De J. was verantwoordelijk voor het vullen van de munitiedepots na 25 jaar van bezuinigen op de krijgsmacht. Militairen moesten in die tijd zelfs ‘pang pang’ roepen tijdens oefeningen, omdat er geen kogels meer waren. Vanwege de oorlog in Oekraïne kwamen er miljarden vrij voor het leger.

Lees ook
Extra veiligheidsmaatregelen aangekondigd op locaties van Defensie
Extra veiligheidsmaatregelen aangekondigd op locaties van Defensie
De J. was Hoofd Inkoop van het Munitiebedrijf. Hij kreeg de schone taak om de magazijnen opgetopt te houden, vertelde hij zelf nog trots in een interview aan zijn collega’s kort na het uitbreken van de oorlog. „De sfeer is totaal omgeslagen. Dat maakt ons werk als inkopers weer een stuk interessanter”, zei hij daarin.

Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt hem nu van corruptie. Hij zou zich in 2023 hebben laten omkopen bij de gunning van contracten. Ook twee anderen zijn aangehouden, maar dat zijn geen ambtenaren.

De J. schetste succesverhaal
De J. schetste in het interview zelf in wat voor bijzondere wereld hij terechtkwam nadat hij jarenlang bij zijn werkgever elke euro had moeten omdraaien.

Zo was hij in februari 2022 met zijn team op een beurs in Duitsland. Daar hoorde hij van leveranciers dat de Duitsers dat bedrijf hadden verzocht geen munitie meer te verkopen aan Amerikaanse burgers, omdat Europa nu eerste prioriteit moest krijgen. „Aan die tafel kwam het besef; we moeten nú gas geven. De vraag naar munitie zal wereldwijd gaan stijgen en wij willen niet achter in de rij aansluiten”, schetste De J.

De J. was zelf apetrots op hoe snel zij vervolgens konden schakelen. „Van een leverancier hebben we de komende drie jaar tot wel 50 procent productiecapaciteit geclaimd. Dat is uitzonderlijk veel; meer dan het drievoudige van wat we normaal aankopen. Doordat we allemaal in turbostand stonden, waren we er als eerste bij. Mooi toch? We lopen wereldwijd voorop en daar mag de hele keten heel trots op zijn!”

En even verderop in het artikel klopte hij zichzelf nog wat meer op de borst. „Als we deze contracten niet met deze snelheid hadden gesloten, zouden producenten zeggen: ‘Nederland, kom over drie jaar maar weer terug’. Dan heb je een probleem. Nu staan wij, dankzij de inzet van alle collega’s, vooraan.”

Aangehouden toen hij land wilde verlaten
De wrange realiteit is dat de J. na dit aanvankelijke succesverhaal achter de tralies zit vanwege mogelijke corruptie. De zaak kwam in 2024 aan het rollen na een tip uit het buitenland. Afgelopen maandag werd De J. op Schiphol aangehouden toen hij op het punt stond het land te verlaten.

Kort daarna werden ook de twee andere verdachten aangehouden die niet bij Defensie hebben gewerkt. De J. verliet in de zomer van 2023 de krijgsmacht en begon voor zichzelf.

Hans de J. was in februari 2022 nog op een beurs om munitie in te kopen.
Hans de J. was in februari 2022 nog op een beurs om munitie in te kopen. © Ministerie van Defensie
Hoe De J. zich precies liet fêteren is nog niet duidelijk. Na zijn arrestatie afgelopen maandag zit De J. in alle beperkingen en mag hij alleen contact hebben met zijn advocaat. Donderdag beslist de rechter of hij en zijn twee medeverdachten langer vast blijven zitten.

Ook in België
De zaak van Hans de J. blijkt niet op zichzelf te staan. Ook in België zijn afgelopen maandag twee verdachten opgepakt. Het Nederlandse Openbaar Ministerie bevestigt dat de zaken verband houden met elkaar vanwege de buitenlandse tip, maar dat het wel aparte zaken zijn.

Ook in België gaat het vermoedelijk om corruptie bij het toekennen van contracten voor munitie, maar ook voor drones. Volgens de Belgische openbaar aanklager speelden Navo-medewerkers vertrouwelijke informatie aan bedrijven die deze producten leverden.

Het geld dat ze hiermee zouden hebben verdiend, werd witgewassen via opgerichte adviesbedrijven. Of dat ook in de Nederlandse zaak speelt, is niet duidelijk. Opvallend is wel dat ook De J. in de zomer van 2023 een adviesbedrijf begon, blijkt uit gegevens van de Kamer van Koophandel.
Sjonge jonge kun je eindelijk weer opbouwen en gelijk al corruptie, het lijkt ….. wel.

Zou het gaan om niet aanbesteden maar gewoon inkopen voor niet perse de laagste prijs of echte zelfverrijking?
Vakman pur sang
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:00:34 #104
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217633740
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Sjonge jonge kun je eindelijk weer opbouwen en gelijk al corruptie, het lijkt ….. wel.

Zou het gaan om niet aanbesteden maar gewoon inkopen voor niet perse de laagste prijs of echte zelfverrijking?
Ik dacht dat corruptie alleen in het Rusland van Poetin gebeurde. Ik snap de wereld niet meer.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217633774
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik dacht dat corruptie alleen in het Rusland van Poetin gebeurde. Ik snap de wereld niet meer.
:O
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:05:09 #106
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_217633839
quote:
6s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:55 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom zou Poetin eigenlijk bang zijn dat Zelensky hem wat aan zou doen?
Omdat hij wat moordeskaders achter Zelensky had aangestuurd?
En hij heeft Aikido geleerd van Steven. Toch?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_217634055
Ohja hier dat interview
https://magazines.defensi(...)klein-kalibermunitie

Was wel koploper, :P
Vakman pur sang
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:17:28 #108
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217634092
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:O
Laat die jongen toch :Z
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:18:19 #109
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217634104
Maar idd, wat is Poetin een slapjanus zeg
pi_217634206
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:18 schreef Parafernalia het volgende:
Maar idd, wat is Poetin een slapjanus zeg
Wel afgevallen.
Ook weer wat fitter, hoorde ik laatst.
Vakman pur sang
pi_217634258
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Mjah
Hij is wel maar 1 meter 70
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:30:59 #112
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217634397
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wel afgevallen.
Ook weer wat fitter, hoorde ik laatst.
Ik mag het niet zeggen maar ik doe het toch: hij ziet er goed uit
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217634417
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik mag het niet zeggen maar ik doe het toch: hij ziet er goed uit
Zaken gaan goed natuurlijk. :)
Vakman pur sang
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:33:38 #114
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217634452
quote:
[ x ]
Maar Putin heeft toch een zwarte band Judo?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:34:00 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217634463
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zaken gaan goed natuurlijk. :)
Ongetwijfeld. Maar leiding geven aan zo'n gigantisch land dat momenteel enorme uitdagingen ervaart is niet niks. Maar het kost hem geen enkele rimpel.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217634530
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ongetwijfeld. Maar leiding geven aan zo'n gigantisch land dat momenteel enorme uitdagingen ervaart is niet niks. Maar het kost hem geen enkele rimpel.
Zelensky staat er ook fier bij. Nauwelijks te zien, die strijd die dat land moet meemaken en de lange uren van diplomatie.
Ze flikken het toch eventjes hè?
Vakman pur sang
pi_217634811
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hij is wel maar 1 meter 70
Poetje schijnbaar ook.
pi_217634841
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Beetje gay dit :{w
pi_217634932
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Als je leven je lief is is winnen van die bejaarde orc natuurlijk geen optie. :')
  woensdag 14 mei 2025 @ 21:09:31 #120
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217635073
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als je leven je lief is is winnen van die bejaarde orc natuurlijk geen optie. :')
Dit is heus niet geënsceneerd.
Ik denk dat hij echt heel goed is.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 14 mei 2025 @ 21:20:38 #121
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217635311
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik maak maar een grapje door die conspiracy aan te halen hoor _O-
lachen!
  woensdag 14 mei 2025 @ 21:29:42 #122
323876 michaelmoore
pi_217635504
quote:

[..]
[ afbeelding ]
nu niet meer he,
hij kan nu nauwelijks nog lopen
pi_217636056
twitter

Lol wat een lafaards.
  woensdag 14 mei 2025 @ 22:35:24 #124
323876 michaelmoore
pi_217636928
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:57 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Lol wat een lafaards.
hij durf niet

quote:
Poetin niet van plan om naar Istanbul te komen voor vredesgesprekken

De Russische president Vladimir Poetin gaat niet naar Turkije voor onderhandelingen met Oekraïne.

De Oekraïense president Volodimir Zelenski had gezegd dat hij persoonlijk met Poetin wilde praten, maar de president behoort niet tot de delegatie die donderdag naar Istanbul afreist.

Poetin stuurt een adviseur, een hoge diplomaat en functionarissen van Defensie naar Istanbul. Zelenski had eerder aangegeven dat hij alleen zou komen als Poetin ook aanwezig is.

De Oekraïense president zal waarschijnlijk dus ook niet deelnemen aan de gesprekken. Het is nog niet bekend welke Oekraïense bewindslieden wel meedoen.

Zelenski is wel al onderweg naar Turkije, meldt een functionaris.
Hij zal daar een gesprek hebben met de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 22:40:26 #125
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217636981
PoetinPOESPOESPOESPOES!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217637306
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:57 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Lol wat een lafaards.
:') Maar het is Oekraïne wat vrede in de weg staat, aldus the usual vatniks hier op FOK!.
Gelukkig geloven ze het zelf ook natuurlijk helemaal niet, als ze nu nog eens een keer het fatsoen kunnen opbrengen om ook hier te stoppen met liegen naar ons toe.
  woensdag 14 mei 2025 @ 23:43:42 #127
323876 michaelmoore
pi_217637357
quote:

[..]
met veel van dat gif gaat ie best wel kapot
.

Europa zal zo sterk worden dat er van Ruzzia niets overblijft , dan wat dronken boeren volk
https://www.telegraaf.nl/(...)ekraine-vergist-zich

quote:
Merz wil 'sterkste leger van Europa': '
Wie denkt dat Rusland tevreden is met zege in Oekraïne vergist zich'
author avatar Rob Savelberg

Aangepast: 3 min geleden4 min geledenin Buitenland

Berlijn - Bij zijn eerste regeringsverklaring als bondskanselier brak Friedrich Merz een lans voor de enorme versterking van het Duitse leger: ,,

De Bundeswehr krijgt alle middelen om conventioneel het sterkste leger van Europa te worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is normaal in een land met de meeste inwoners en de grootste economie."
  donderdag 15 mei 2025 @ 00:18:45 #128
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_217637431
Lafbek Poetin durft niet :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 15 mei 2025 @ 00:18:54 #129
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217637433
Hoevaak moet Putin nog bewijzen dat ie geen vrede wil?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_217637477
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 00:18 schreef Vis1980 het volgende:
We moeten het ook nog maar zien morgen natuurlijk.

Ook een standaard russisch trucje is de lat zo laag leggen om daarna de heilige uit te hangen wanneer ze iets doen wat elk fatsoenlijk mens zou doen. Een beetje zoals ze eerst claimen recht te hebben op heel Oekraïne en dat de wappen het dan heel redelijk vinden dat ze slechts om 30% vragen.
  donderdag 15 mei 2025 @ 00:59:51 #131
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217637478
quote:
19s.gif Op donderdag 15 mei 2025 00:57 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
We moeten het ook nog maar zien morgen natuurlijk.

Ook een standaard russisch trucje is de lat zo laag leggen om daarna de heilige uit te hangen wanneer ze iets doen wat elk fatsoenlijk mens zou doen. Een beetje zoals ze eerst claimen recht te hebben op heel Oekraïne en dat de wappen het dan heel redelijk vinden dat ze slechts om 30% vragen.
Het zou mij verbazen. Ik heb op nog geen enkele manier ook maar een beweging gezien met de intentie met de oorlog te stoppen. Ik denk zelfs dat ie niet zo'n deal wil, want hij vertelt thuis juist dat ie in oorlog is met het Westen. Dan houdt ie geen gezicht meer over als ie dan een deal gaat tekenen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_217637479
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 00:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het zou mij verbazen. Ik heb op nog geen enkele manier ook maar een beweging gezien met de intentie met de oorlog te stoppen. Ik denk zelfs dat ie niet zo'n deal wil, want hij vertelt thuis juist dat ie in oorlog is met het Westen. Dan houdt ie geen gezicht meer over als ie dan een deal gaat tekenen.
Acht de kans ook groter dat hij niet komt, maar aan de andere kant heeft Trump hem wel gevraagd om te springen. Daarnaast lijkt het ook extreem zwak wanneer hij niet komt opdagen op zijn eigen afspraak en de externe druk is er ook enigszins als zelfs Lula al zegt dat hij moet springen.

Misschien ook gewoon een veiligheidsoverweging dat ze hem past last minute als verrassing naar binnen rollen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 15 mei 2025 @ 02:19:21 #133
485843 crew  Jippie
pi_217637533
ONZ is een paar deuren verderop. Gelul over botox en cocaïne gebruik kan elder.

Hier graag een serieuze discussie heren!
pi_217637615
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 00:18 schreef Vis1980 het volgende:
Hoe vaak moet Poetin zich nog gedragen als de valse hond en laffe schoft die hij overduidelijk is, voordat idioten die hem verheerlijken het licht zien?
Snap je toch niet. :{
pi_217637975
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
PoetinPOESPOESPOESPOES!
Ff serieus he.
Vakman pur sang
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 15 mei 2025 @ 07:49:01 #136
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217638093
Toch benieuwd naar wat er in Istanbul besproken gaat worden. Alle betrokken leiders met ballen zijn aanwezig, we gaan het zien.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 15 mei 2025 @ 07:55:58 #137
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217638164
"Poetin, hou asjeblief op. Anders gaan we over een paar maanden een beetje extra sancties instellen."
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 15 mei 2025 @ 08:23:57 #138
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217638375
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ff serieus he.
Zo komt het wel over.
De hele wereld schreeuwt om zijn aanwezigheid en smeekt'm om te komen :')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217638414
Mensen die Trump en Putin verheerlijken hebben een grote drang naar onderdanigheid. En dan claimen ze vaak ook nog alfamannetjes te zijn. Yes daddy, please. Spit in my face, daddy.
  donderdag 15 mei 2025 @ 08:28:20 #140
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217638418
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 08:27 schreef Astro_boy het volgende:
Mensen die Trump en Putin verheerlijken hebben een grote drang naar onderdanigheid. En dan claimen ze vaak ook nog alfamannetjes te zijn. Yes daddy, please. Spit in my face, daddy.
Yup. En er zijn veel van dat soort betamannetjes. Hoopvol wachtend op hun eigen Grote Leider.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217638420
Die hele top in Istanboel gaat niet door of is een farce.
Vakman pur sang
pi_217638494
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als Esten iets niet zijn dan is dat wel arrogant.
Esten zijn zeer afwachtend en rustig.

Je vergeet alleen dat Estland aan de frontlinie staat als er ook maar iets gebeurt.
Estland heeft een actieve houding om alles te stoppen dan ook echt nodig. En nee niet de slappe hap dat Rusland mag winnen als 'diplomatie'.
pi_217638536
quote:
14s.gif Op donderdag 15 mei 2025 07:49 schreef heywoodu het volgende:
Toch benieuwd naar wat er in Istanbul besproken gaat worden. Alle betrokken leiders met ballen zijn aanwezig, we gaan het zien.
Alle 1 leiders inderdaad.
pi_217638670
quote:
Raak.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 15 mei 2025 @ 09:23:36 #145
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217638688
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2025 08:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Alle 1 leiders inderdaad.
[ afbeelding ]
En naast Putin doelde ik uiteraard ook op de heerlijk afwezige Trump :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217638693
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2025 02:19 schreef Jippie het volgende:
ONZ is een paar deuren verderop. Gelul over botox en cocaïne gebruik kan elder.

Hier graag een serieuze discussie heren!
Af en toe ouwehoeren moet kunnen.
pi_217638706
quote:
AMBATUBLOW
  donderdag 15 mei 2025 @ 09:29:31 #148
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217638736
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 08:43 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Als Esten iets niet zijn dan is dat wel arrogant.
Esten zijn zeer afwachtend en rustig.

Je vergeet alleen dat Estland aan de frontlinie staat als er ook maar iets gebeurt.
Estland heeft een actieve houding om alles te stoppen dan ook echt nodig. En nee niet de slappe hap dat Rusland mag winnen als 'diplomatie'.
Esten moeten gewoon hun bek houden en hun Russische inwoners hun stemrecht teruggeven.
Wat mij betreft geen enkele hulp voor dat land als Rusland iets doet.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 15 mei 2025 @ 09:30:16 #149
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217638743
quote:
Vreemd dat de moderatie dit niet als trollen aanmerkt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 15 mei 2025 @ 09:30:47 #150
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_217638747
Ja, to close for comfort, he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: