abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217632351
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:25 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Poetin verkoopt naast desinfo ook gewoon een ideologie die vele Russen wel aanstaat. Het zou me dus ook niets verbazen dat ie met eerlijke verkiezingen alsnog wint.
Ik heb wel eens een analyse gelezen dat slechts een derde op Verenigd Rusland stemt. Waarbij de opkomst ook nog tegenvalt.

Als er echt een aansprekende leider opstaat, kan Poetin natuurlijk zijn biezen pakken. En dat weet Poetin zelf ook, vandaar dat politieke concurrenten uitgeschakeld/vermoord worden.
pi_217632358
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:15 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het zijn alleen geen frontsoldaten.
Ze worden een beetje deels gebruikt. Van wat ik weet is die specifieke 2e spetsnaz eenheid onlangs gebruikt in Vovchansk voor meer urban combat waar ze best zware verliezen hebben geleden uiteraard. Daarnaast zijn ze veel in de eerste dagen van kursk gebruikt toen er nog niet echt sprake was van een duidelijk front en zowel oekraiense SOF als Russische achter elkaars linie opereerden. Maar vooral worden ze ingezet op kleine raids over de grens heen. Ik geloof ook dat zon spetsnaz eenheid voor een deel bestaat uit "echte spetsnaz" maar ook wordt aangevuld met vlees voor sommige operaties.
pi_217632362
De meeste buitenlandse troepen die momenteel vechten voor Oekraine komen trouwens uit Colombia. Grappig feitje, zeker ook omdat Colombia erg neutraal is in deze oorlog.
Verder ook veel brazilianen en chilenen etc, sindskort is er ook een speciale latijns amerikaanse azov eenheid.
pi_217632374
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:29 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dan niet.

Geen zin in gewelles nietes.
Ik neem aan dat je uit ervaring spreekt.

Dus een of ander boertje met een ak47 uit Afghanistan is een stuk harder dan een Nederlandse soldaat? Onze jongens daar renden gillend van angst weg van dat soort lui? Weigerden met dikke bruine plekken in de uniformbroek op missie te gaan? Zoiets?
  woensdag 14 mei 2025 @ 18:19:42 #80
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217632575
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:52 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Waarschijnlijk te snel om nog in zijn drinkschema te passen.
quote:
16:58
Braziliaanse president roept Poetin op om naar Istanboel te gaan voor vredesoverleg: 'Ga onderhandelen, verdomme'

De Braziliaanse president Lula Da Silva wil Poetin overtuigen om donderdag persoonlijk deel te nemen aan de vredesgesprekken met Oekraïne in Istanboel. "Het kost me niks om tegen hem te zeggen: 'Hé kameraad, ga onderhandelen, verdomme'", verklaarde Lula in een persconferentie in Peking, voor hij koers zet naar Moskou.

De gesprekken van donderdag zijn de eerste directe onderhandelingen tussen Oekraïne en Rusland sinds het begin van de oorlog in 2022.

Of Poetin zelf komt, blijft nog onzeker, Rusland bevestigde enkel dat er een delegatie aanwezig zal zijn.

China en Brazilië riepen in een gezamenlijke verklaring op tot een direct dialoog als enige uitweg voor het conflict.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 14 mei 2025 @ 18:21:20 #81
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217632591
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:55 schreef skysherrif het volgende:
D
Verder ook veel brazilianen en chilenen etc, sindskort is er ook een speciale latijns amerikaanse azov eenheid.
Poetin moet stoppen met deze zinloze oorlog die alle Russische jongens de dood in jaagt

quote:
16:58
Braziliaanse president roept Poetin op om naar Istanboel te gaan voor vredesoverleg: 'Ga onderhandelen, verdomme'

De Braziliaanse president Lula Da Silva wil Poetin overtuigen om donderdag persoonlijk deel te nemen aan de vredesgesprekken met Oekraïne in Istanboel. "

Het kost me niks om tegen hem te zeggen: 'Hé kameraad, ga onderhandelen, verdomme'", verklaarde Lula in een persconferentie in Peking, voor hij koers zet naar Moskou.

De gesprekken van donderdag zijn de eerste directe onderhandelingen tussen Oekraïne en Rusland sinds het begin van de oorlog in 2022. Of Poetin zelf komt, blijft nog onzeker,

Rusland bevestigde enkel dat er een delegatie aanwezig zal zijn. China en Brazilië riepen in een gezamenlijke verklaring op tot een direct dialoog als enige uitweg voor het conflict.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 14 mei 2025 @ 18:32:04 #82
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217632679
Trump wil de Russisch havens in Syrie overnemen

https://www.telegraaf.nl/(...)e-aantrekkelijke-man

quote:
Trump vol lof over Syrische president al-Sharaa: 'Jonge, aantrekkelijke man'
2 uur geledenin Buitenland

DOHA - Donald Trump is onder de indruk van de nieuwe Syrische leider Ahmed al-Sharaa, heeft hij kort na een ontmoeting gezegd tegen journalisten.

Hij omschreef de voormalige guerrillaleider als een ,,jonge, aantrekkelijke man" met een hele sterke achtergrond. De ontmoeting was volgens hem ,,geweldig."

pi_217632700
twitter

Pokrovsk killing fields (30 lijken over een paar meter).

hier.
pi_217632710
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 14:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]
De 2e spetsnaz brigade is mogelijk Ruslands beste / meest elite special forces trouwens.

Interessant detail: een oud officier van deze brigade was Dimitry Utkin. ja die.
Deze: https://en.wikipedia.org/wiki/2nd_Guards_Spetsnaz_Brigade ?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217632733
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:55 schreef skysherrif het volgende:
De meeste buitenlandse troepen die momenteel vechten voor Oekraine komen trouwens uit Colombia. Grappig feitje, zeker ook omdat Colombia erg neutraal is in deze oorlog.
Die zullen de seksmeisjes ter ontspanning ook wel leveren.
Achter het front staan allemaal sekshotels waar die dames verblijven en de soldaten even kunnen ontspannen.

Volgens dit kwalitatieve artikel gebeuren de “daden” zelfs in de loopgraven:

https://www.newsbreak.com(...)ps-just-want-to-talk

[ Bericht 18% gewijzigd door Lospedrosa op 14-05-2025 18:50:12 ]
Vakman pur sang
pi_217632751
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Klopt ja
Maar je hebt echt heel veel Spetnaz groepen. Van de GROe, van de marine, van de FSB, van de Rosgvardya of van de landmacht of de strategische raketstrijdkrachten.
pi_217632762
quote:
Zware verliezen geleden destijds in een poging om de urban combat te winnen in Vovchansk, maar alsnog erg kundig want oekraine had daar destijds ook de meeste van hun special forces zoals Lyut en Tymur.

twitter
pi_217632779
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar je hebt echt heel veel Spetnaz groepen. Van de GROe, van de marine, van de FSB, van de Rosgvardya of van de landmacht of de strategische raketstrijdkrachten.
Wat wil je er precies mee zeggen
pi_217632791
twitter

Interessant.
  woensdag 14 mei 2025 @ 18:58:22 #91
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217632919
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:43 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

Interessant.
Ik begin mij steeds meer te irriteren aan de mateloos arrogante opstelling van Estland en haar continue bijdrage tot escalatie en provocatie.
Weten zij wel dat ze helemaal niet geholpen worden als de beer uit het oosten eens flink uithaalt?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_217633007
ok
pi_217633015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Wat wil je er precies mee zeggen
Dat heel veel Spetznaz genoemd wordt en dat die onderling ook van elkaar verschillen.
pi_217633025
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat heel veel Spetznaz genoemd wordt en dat die onderling ook van elkaar verschillen.
Oja, daarom noemde ik dus ook de specifieke eenheid :p
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:29:56 #95
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217633258
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik begin mij steeds meer te irriteren aan de mateloos arrogante opstelling van Estland en haar continue bijdrage tot escalatie en provocatie.
Weten zij wel dat ze helemaal niet geholpen worden als de beer uit het oosten eens flink uithaalt?
ja wat een escalatie weer man!
:Z :Z :Z
pi_217633337
twitter
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 19:38:55 #97
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_217633367
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:36 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wat een sneue, bange jankerd is die bunkerboy. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217633382
quote:
[ x ]
Dan sturen ze beter Malyuk ipv zelensky.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217633593
quote:
[ x ]
Valt me tegen.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_217633615
quote:
9s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:53 schreef Aether het volgende:

[..]
Valt me tegen.

[ afbeelding ]

Mjah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')