abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 19:59:23 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217644182
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
Bijzonder dat Kareldestoute weet hoelang ik wel of niet gebanned ben geweest, zeker voor een user die sinds 2020 is geregistreerd en geen moderator is :D
Hij was wel moderator met een ander account
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:09:20 #252
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217644315
Alle landen om Rusland heen zijn bang voor Poetin geworden en kruipen snel in NATO of doen of ze dikke vrienden zijn en denken er het hunne van
De enige echte vriend die Poetin heeft is Kim il Un

Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:23:00 #253
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217644465
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 19:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hij was wel moderator met een ander account
Dat vermoedde ik al
Ik ga geen heibel maken over de wet op de privacy want ik ben de moeilijkste niet.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:24:18 #254
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217644472
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 20:09 schreef michaelmoore het volgende:
Alle landen om Rusland heen zijn bang voor Poetin geworden en kruipen snel in NATO of doen of ze dikke vrienden zijn en denken er het hunne van
De enige echte vriend die Poetin heeft is Kim il Un

Bekijk deze YouTube-video
Niet gekeken. Maar ik geloof wel dat ze een beetje geloven in hun talkingpoints die ze al jaren herhalen. Europa decadent en gay, Oekraiene zitten nazi's. Ik ben daar geen fan van.
Maar hier in Europa denken mensen dat Poetin Oekraiene wil bezetten zonder enige reden. Sterker nog, hij wil heel europa innemen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:27:30 #255
323876 michaelmoore
pi_217644505
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 20:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niet gekeken. Maar ik geloof wel dat ze een beetje geloven in hun talkingpoints die ze al jaren herhalen. Europa decadent en gay, Oekraiene zitten nazi's. Ik ben daar geen fan van.
Maar hier in Europa denken mensen dat Poetin Oekraiene wil bezetten zonder enige reden. Sterker nog, hij wil heel europa innemen.
hij kan wel veel willen , maar er komt een dag dat men in Ruzzia die idioot spuugzat wordt

Finland en de Baltisch Staten staan hoog op zijn lijstje ,
we moeten wel serieus rekening houden met die dwaas
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:31:31 #256
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217644549
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 20:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
hij kan wel veel willen maar er komt een dag dat men in Ruzzia die idioot spuugzat wordt

Finland en de Baltisch Staten staan hoog op zijn lijstje ,
we moeten wel serieus rekening houden met die dwaas
Jij hoopt dat de Russen Poetin spuugzat worden, das wat anders.

Finland lijkt mij geen risico, de baltics wel degelijk. Zeker als er een vredesakkoord komt in Oekraïne dat alleen voorziet op de militaire activiteiten in Oekraïne. Als de VS het Westen niet wil supporten in militaire zin dan wordt dat een opportuun scenario.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:44:14 #257
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217644686
De Istanbul-gesprekken zijn een grote politieke blunder: Poetin zit vast in zijn eigen val, toont geen interesse in vrede en gebruikt leugens om te vertragen.

Ondanks verliezen blijft hij vechten om zijn macht binnen Rusland te behouden. Oorlog is zijn enige optie zolang hij leeft.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:46:48 #258
323876 michaelmoore
pi_217644730
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 20:44 schreef Perrin het volgende:
De Istanbul-gesprekken zijn een grote politieke blunder: Poetin zit vast in zijn eigen val, toont geen interesse in vrede en gebruikt leugens om te vertragen.

Ondanks verliezen blijft hij vechten om zijn macht binnen Rusland te behouden. Oorlog is zijn enige optie zolang hij leeft.

[ x ]
en de grenzeloze corruptie is zijn grootste vijand
pi_217644797
twitter
pi_217644811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 20:44 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Dat maakt niet uit want Trump gaat hem toch nooit afvallen.
  donderdag 15 mei 2025 @ 21:38:19 #261
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_217646147
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 20:52 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Mwah, z'n interesse kan verschuiven. Als er zelfs in zijn beslist beperkte belevingswereld geen winst meer aan te behalen is, gaat die wat anders doen. Hij is te opportunistisch om tegen de klippen op z'n vermeende mattie te gaan proberen te redden, ofzo.
pi_217646343
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
Mwah, z'n interesse kan verschuiven. Als er zelfs in zijn beslist beperkte belevingswereld geen winst meer aan te behalen is, gaat die wat anders doen. Hij is te opportunistisch om tegen de klippen op z'n vermeende mattie te gaan proberen te redden, ofzo.
Ik geloof niet dat ie sancties of iets dergelijks gaat afkondigen, of militair gaat steunen. Als ie z'n interesse verliest dan is dat eerder nadelig dan voordelig voor Oekraine uiteindelijk. Daar gokt Poetin ook op.
  donderdag 15 mei 2025 @ 21:45:19 #263
6484 ExTec
pi_217646414
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:42 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat ie sancties of iets dergelijks gaat afkondigen, of militair gaat steunen. Als ie z'n interesse verliest dan is dat eerder nadelig dan voordelig voor Oekraine uiteindelijk. Daar gokt Poetin ook op.
Geen interesse betekent niet dat er geen wapentuig meer aan oekraine geleverd wordt. Dat is gewoon handel.
pi_217646708
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:45 schreef ExTec het volgende:

[..]
Geen interesse betekent niet dat er geen wapentuig meer aan oekraine geleverd wordt. Dat is gewoon handel.
Met wapens kopen gaan ze de oorlog niet winnen, dat druppelt dan zo stapsgewijs in dat het voor Poetin niet veel uitmaakt.
  donderdag 15 mei 2025 @ 21:55:14 #265
6484 ExTec
pi_217646744
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Met wapens kopen gaan ze de oorlog niet winnen, dat druppelt dan zo stapsgewijs in dat het voor Poetin niet veel uitmaakt.
Niet 1-2-3, op de langere termijn wel.
  donderdag 15 mei 2025 @ 22:08:43 #266
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217647132
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 11:36 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. En Oekraïne / Europa moet ook stoppen met haar onrealistische verwachting dat Trump / deze VS iets voor Oekraïne kan betekenen. Het ziet er allemaal wanhopig uit.
Hey, wacht, het is toch echt Trump zelf die liep te pochen dat hij wel even voor vrede ging zorgen omdat hij en Vladimir zulke grote matties zijn en Putin alleen naar hem luistert. En dat Rusland geen concessie hoefde te doen en Oekraïne van alles moet afstaan voor die vrede....en dat Putin nog steeds geen deal wil. Trump staat enorm voor lul, maar zijn achterban rekent hem er niet op af, want die geloven nog in sprookjes.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 15 mei 2025 @ 22:10:53 #267
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217647204
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ze worden juist onderdrukt omdat hun burgerrechten wordt ontnomen.
Ik neem aan dat het Kremlin haar morele plicht serieus neemt om voor die mensen op te komen.
En dit is gewoon keihard liegen. Er is een duidelijke reden waarom al die ex-sovietlanden niet meer terug willen en dat is niet omdat Rusland zo'n fijne morele plicht heeft of nakomt.
  donderdag 15 mei 2025 @ 22:12:06 #268
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217647236
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik denk dat Poetin niet zo zeer geïnteresseerd is in het blijven voeren van oorlog, maar gewoon volledig zijn eisen wil behalen, want oorlog voeren om het willen oorlog voeren houdt ook Poetin niet vol.
Ja, als dat waar zou zijn, dan zat ie nu aan tafel om die eisen te bespreken.
pi_217647597
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Hey, wacht, het is toch echt Trump zelf die liep te pochen dat hij wel even voor vrede ging zorgen omdat hij en Vladimir zulke grote matties zijn en Putin alleen naar hem luistert. En dat Rusland geen concessie hoefde te doen en Oekraïne van alles moet afstaan voor die vrede....en dat Putin nog steeds geen deal wil. Trump staat enorm voor lul, maar zijn achterban rekent hem er niet op af, want die geloven nog in sprookjes.
God komt er ook een uit de krochten met nu.nl-like reacties.
Vakman pur sang
  donderdag 15 mei 2025 @ 22:24:28 #270
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217647689
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
God komt er ook een uit de krochten met nu.nl-like reacties.
Waar?

(pssst, je zou er ook inhoudelijk op in kunnen gaan)
  donderdag 15 mei 2025 @ 22:32:13 #271
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217647961
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 20:52 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Tot zover 'tough leader'. Hij is toch een alfaman? Die gaan toch niet dingen niet durven, die zijn toch juist zonder angst en altijd rationeel?
pi_217648079
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Tot zover 'tough leader'. Hij is toch een alfaman? Die gaan toch niet dingen niet durven, die zijn toch juist zonder angst en altijd rationeel?
Ik snap dit soort opmerkingen nooit. Wat maakt het uit wat ie zegt dat ie is? Hij gaat Poetin nooit afvallen en dat is het enige dat telt in deze oorlog.
  donderdag 15 mei 2025 @ 22:43:29 #273
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217648336
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:35 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Ik snap dit soort opmerkingen nooit. Wat maakt het uit wat ie zegt dat ie is? Hij gaat Poetin nooit afvallen en dat is het enige dat telt in deze oorlog.
Nee, er is een hoop tijd verspeeld en Trump blijkt dus helemaal geen invloed op Putin te hebben. Dat terwijl hij deed alsof hij dat wel had. Zelfs nog Oekraïne geschoffeerd toen ze hem duidelijk probeerde te maken dat Putin helemaal geen vrede wil.

Ook in dit topic genoeg mensen die al langer doen alsof men gewoon moet gaan onderhandelen en mensen die stelde dat Putin geen vrede wilde werden neergezet als mensen die de propaganda van de Nederlandse staat-tv en dat Vladimir wordt gedemoniseerd door onze media. Terwijl dat er na al die tijd weer eens duidelijk is dat hij helemaal geen onderhandelingen wil, maar gewoon met geweld de oude Sovietlanden wil terughalen.

Het maakt dus wel degelijk uit, want veel mensen zijn intussen doodgegaan tijdens deze poppenkast, terwijl we geen reet zijn opgeschoten.
pi_217648449
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, er is een hoop tijd verspeeld en Trump blijkt dus helemaal geen invloed op Putin te hebben. Dat terwijl hij deed alsof hij dat wel had. Zelfs nog Oekraïne geschoffeerd toen ze hem duidelijk probeerde te maken dat Putin helemaal geen vrede wil.

Ook in dit topic genoeg mensen die al langer doen alsof men gewoon moet gaan onderhandelen en mensen die stelde dat Putin geen vrede wilde werden neergezet als mensen die de propaganda van de Nederlandse staat-tv en dat Vladimir wordt gedemoniseerd door onze media. Terwijl dat er na al die tijd weer eens duidelijk is dat hij helemaal geen onderhandelingen wil, maar gewoon met geweld de oude Sovietlanden wil terughalen.

Het maakt dus wel degelijk uit, want veel mensen zijn intussen doodgegaan tijdens deze poppenkast, terwijl we geen reet zijn opgeschoten.
Nee, het gaat er om dat er altijd grappige opmerkingen over Trump gemaakt worden over z'n 24 uur en alfaman en weet ik veel. Het is niet zo omdat Trump voor lul staat in de wereld dat dat opeens voordelig is voor Oekraïne.
  donderdag 15 mei 2025 @ 22:57:12 #275
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217648616
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:49 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Nee, het gaat er om dat er altijd grappige opmerkingen over Trump gemaakt worden over z'n 24 uur en alfaman en weet ik veel. Het is niet zo omdat Trump voor lul staat in de wereld dat dat opeens voordelig is voor Oekraïne.
Nee, hij staat voor lul omdat ie voor de zoveelste keer door de mand valt. En het laat zien dat ie een waardeloze 'vriend' is.

Ik snap dat het voor Oekraïne geen voordeel oplevert, sterker nog deze hele poppenkast heeft hem dus veel tijd en manschappen/burgers gekost. En het was absoluut niet grappig bedoeld, het was zeer serieus. Iedereen die kan nadenken riep het al vorig jaar, maar een jaar lang geloofden er veel mensen in de leugens van die man. Een heel jaar weggegooid door een man die denkt dat ie alles kan, en in alles zegt het beste te zijn. Maar hij speelt helemaal niets klaar en verergert de boel alleen maar, Daar zijn wij straks misschien ook wel de dupe van.

Dus Trump moet als 'sterke leider' inmiddels wel in kunnen zien dat er dus sancties moeten volgen, want iedereen die niet naar hem luistert, krijgt er van langs, behalve dan waar het wél nodig is. Zogenaamd sterk wanneer hij bondgenoten schoffeert, maar puntje bij paaltje...

Of ben je het niet met mij eens en vind je hem juist zo'n enorm sterke leider?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')