abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 mei 2025 @ 14:05:12 #126
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_217677454
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 13:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Niet om vervelend te doen, maar in clubs als SC Cambuur/ADO schuilt ook enorm een gevaar dat je die na een seizoen weer kwijt bent. Willem II heeft ook een enorme injectie nodig om enigszins levensvatbaar te zijn voor nog meer seizoenen Eredivisie.

Dan heb je liever iets houdbaars zoals NAC Breda dat nu LIJKT te hebben, dan dat een mooie club er één seizoen is en meteen weer verdwijnt.
Er is genoeg matigheid in de Eredivisie voor Cambuur om boven te eindigen. De kans dat je over 2 jaar in de Eredivisie speelt is groter als je wél promoveert dan als je niet promoveert.
  zondag 18 mei 2025 @ 14:06:52 #127
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217677471
Erg mooi dat het songfestival volledig langs mij heen is gegaan.
pi_217677473
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Er is genoeg matigheid in de Eredivisie voor Cambuur om boven te eindigen. De kans dat je over 2 jaar in de Eredivisie speelt is groter als je wél promoveert dan als je niet promoveert.
Cambuur promoveerde in 2021, had een leuk Eredivisieseizoen maar renoveerde zijn selectie niet of nauwelijks waarna ze in 2022/23 aangeschoten wild waren. Is ook niet alles.
  Moderator zondag 18 mei 2025 @ 14:17:46 #129
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217677562
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 12:38 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Maar het heeft nog geen officieel stempel van genocide.
Onschuldpresumptie!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:04:28 #130
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217678126
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Erg mooi dat het songfestival volledig langs mij heen is gegaan.
Ik heb ook helemaal niks gezien of gehoord, volgens mij ONS liedje 2 of 3 keer gehoord een tijdje terug en dat was het.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:05:11 #131
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217678158
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:04 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
Ik heb ook helemaal niks gezien of gehoord, volgens mij ONS liedje 2 of 3 keer gehoord een tijdje terug en dat was het.
Ik heb geen idee welke liedje WIJ hebben :D
  zondag 18 mei 2025 @ 15:09:30 #132
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217678243
Maar goed dat JJ er was gisterenavond :)

Bekijk deze YouTube-video
  zondag 18 mei 2025 @ 16:42:36 #133
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217680531
twitter

Ach Hegworst
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zondag 18 mei 2025 @ 16:44:54 #134
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator zondag 18 mei 2025 @ 16:46:08 #135
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217680583
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:42 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Ach Hegworst
Dat melodramatische gedoe na zijn kool ook, ultieme clown.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 18 mei 2025 @ 18:59:23 #136
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_217681999
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:42 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Ach Hegworst
Wordt Ajax nu gediskwalificeerd door de EBU?
  zondag 18 mei 2025 @ 19:35:34 #137
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217682308
Echt uitermate genant hoe de megademonstratie van vandaag in Bofjijff in NWS / pro-Palestina betoging UvA #36 - Met de lange lat weer wordt gespind als steun voor Hamas. Onbeschaamd gewoon.
pi_217682370
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt uitermate genant hoe de megademonstratie van vandaag in Bofjijff in NWS / pro-Palestina betoging UvA #36 - Met de lange lat weer wordt gespind als steun voor Hamas. Onbeschaamd gewoon.
Even een kijkje genomen, en na 2 pagina's maar weer weggeklikt omdat ik anders uit woede een meltdown zou krijgen en dingen zou posten die jouw ban doen verbleken.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:12:24 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217682612
https://archive.ph/k6lEd
Dit artikel had ik nog even gemist

quote:
Voor de buitenwacht hebben Geert-Jan Knoops en Carry Knoops-Hamburger, het bekendste advocatenechtpaar van Nederland, een onberispelijk imago. Oud-medewerkers vertellen Het Parool echter over een schrikbewind op kantoor. En er ligt een klacht bij de deken over exorbitante tarieven. ‘Na een paar dagen stond ik al buiten te huilen, omdat ze me finaal de grond had ingestampt.’
Oké ik ben benieuwd

quote:
“What the fuck! Ga weg man!” schreeuwt een medewerkster van Knoops’ advocaten op dinsdag 25 juni 2024 omstreeks 14.00 uur door het advocatenkantoor. Op het balkon van het pand in Amsterdam-Buitenveldert staat een man in een rode overall met een witte bouwvakkershelm. Hij filmt met zijn telefoon.

De medewerker denkt dat er wordt ingebroken en roept dat de politie gebeld moet worden. Ook andere medewerkers schrikken zich een hoedje. Geert-Jan en Carry Knoops zijn ook aanwezig.
Een uur later is de commotie nog altijd groot als het advocatenstel het kantoor komt binnenlopen in het gezelschap van twee mannen. “Dat is hem!” roept de medewerker, wijzend naar een van hen. Het is inderdaad de man van het balkon.

Het blijken de twee eigenaren van een trainingsbedrijf die elk 25 jaar ervaring hebben bij de speciale diensten van defensie, politie en heimelijke opsporing. (…) “Dat ze geschrokken zijn, is maar goed ook, want ze moeten de zwakke plekken kennen en zelf ervaren hoe ze op een boef kunnen reageren. Dat kan zeker confronterend zijn en een inbreuk op je leven, maar dat is de bedoeling. Je moet goed getraind zijn, want je tegenstander uit het criminele milieu is ook goed getraind.”

Dat mag zo zijn, voor een van de advocaten is de gebeurtenis zo traumatisch dat ze zich ziek meldt en nooit meer zal terugkeren bij Knoops’ advocaten.
:')

Is het dat dan, een ietwat misplaatste training? Nee hoor.

quote:
De onaangekondigde training is volgens ingewijden exemplarisch voor de werkcultuur bij Knoops’ advocaten. “Carry Knoops laat telefoons op kantoor afluisteren,” vertellen twee oud-medewerkers aan Het Parool. “Ook hangen er camera’s in de werkruimtes.” Het zorgt volgens hen voor een paranoïde werksfeer, waarbij medewerkers elkaar niet durven te bellen en sommige gesprekken voeren op een manier die niet kan worden opgenomen.

De verhalen worden onderschreven door een brief van advocaat Niclas Koelemaij die in het bezit is van Het Parool. Ook hij sprak uitgebreid met een advocaat die jarenlang op het kantoor werkzaam was. In de brief valt te lezen dat die advocaat spreekt van ‘een schrikbewind’ en een ‘volstrekt onveilige werksfeer’, waardoor meerdere medewerkers bij een bedrijfsarts belandden.

‘Ik heb de advocaat voorgehouden dat het ongevraagd afluisteren van advocaten niet is toegestaan,’ zo stelt Koelemaij in zijn brief. ‘Zij deelde mij mede dat Knoops-(Hamburger) zich daarvan bewust is, maar desondanks een dergelijke handelwijze erop nahoudt.’
Lekker man, bespioneerd worden door je eigen baas. Meer nog?

quote:
Tussen de foto’s van medewerkers staan ook Abby en Lizzy Knoops, de labradors van het echtpaar.
Juist ja, dit begint neer te komen op twee totale gekken

quote:
Met name de stijl van leidinggeven van Knoops-Hamburger wordt als problematisch ervaren. “Dat is een vrouw met twee gezichten,” stelt een bron. “Aan de ene kant is ze heel innemend. Ze kan je het gevoel geven dat je heel goed bent en heel bijzonder. Aan de andere kant is ze heel directief en dwingend. Als ze boos is, verandert ze compleet. Dan gaat ze schreeuwen en dreigen. Ze herinnert medewerkers er ook geregeld aan dat ze getekend hebben voor geheimhouding.”

“Ik ben door iedereen gewaarschuwd toen ik vertelde dat ik daar ging werken,” vertelt een ander. “Ik vond het hartstikke mooi om voor zo’n bekend kantoor te werken. Ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen. Na een paar dagen stond ik al buiten te huilen omdat ze me finaal de grond had ingestampt. Haar woorden kunnen keihard aankomen.”

Knoops-Hamburger spreekt medewerkers aan op hun kledingstijl. Zo zou ze vrouwelijke medewerkers hebben laten weten dat ze ‘te hoerig’ gekleed waren.

Over Geert-Jan Knoops zijn de oud-werknemers een stuk milder. Hij is veel afwezig en laat de dagelijkse bedrijfsvoering over aan zijn vrouw. “Geert-Jan zal je nooit horen schreeuwen of dreigen,” zegt een oud-medewerker. “Als hij erbij is, is Carry ook rustiger. Maar hij weet heus wel wat er gebeurt en hij grijpt niet in. Hij laat het daarmee wel gebeuren.”
Advocaatjes moet je kort houden. En je man ook. Zodat ie vooral lekker geld blijft scheppen.

quote:
Om de facturen rondom één specifiek dossier woedt al een tijd een verhitte strijd. Die is zo hoog opgelopen dat advocaten Bart Swier en Anno Huisman op 9 december 2024, namens een cliënt, een tuchtklacht over Knoops’ advocaten hebben ingediend bij de Amsterdamse Orde van Advocaten.

Die klacht gaat over door Knoops gedeclareerde kosten in een weliswaar ernstige maar betrekkelijk overzichtelijke strafzaak. Die komen volgens de klacht op ‘een duizelingwekkend bedrag aan advocatenkosten’ van ruim 215.000 euro.

(…)

De man vertelt hoe hij factuur na factuur betaalde aan het advocatenkantoor. “Ik was heel erg in paniek en ik zat in een soort overlevingsstand. Knoops’ advocaten zette continu druk. Men zou niet verder gaan als er niet betaald zou worden. Dan stuurde Carry vlak voor de zitting berichten dat er betaald moest worden.”

“Toen ik de borg van 65.000 euro nog niet volledig had betaald, liet Carry mij weten dat al het werk gestaakt werd tot de borg volledig was betaald. Het door mij betaalde voorschot van 65.000 euro was nota bene nog lang niet op.”

(…)

“Ik zat in de rechtbank met Geert-Jan Knoops voor de zaak waar alles in mijn leven vanaf hing,” vertelt de ondernemer. “Ik had toen bijna 200.000 euro overgemaakt en hij zegt tegen me: ‘Vanochtend om half vijf heb ik me toch even aan de pleitnota gezet, ik heb nog een handmatige wijziging gedaan en die ga ik nu even tot me nemen’.”

Die kritiek lijkt te worden onderbouwd door de urenspecificatie van Knoops. In de tuchtklacht schrijven Huisman en Swier: ‘Op de dag van de zitting schrijft beklaagde (Geert-Jan Knoops, red.) nog snel 2.30 uur voor het voorbereiden van de zitting.’

(…)

Knoops erkent dat hij werkzaamheden en vrijwel het gehele contact met de cliënt heeft overgelaten aan de jonge medewerker, maar stelt dat hij het pleidooi dicteerde terwijl hij ‘continu’ naast haar zat terwijl zij typte. “Omwille van de efficiëntie en kostenbesparing zijn enkel de uren van de stagiaire ingevoerd. Dat heeft de cliënt zelfs geld bespaard.”

‘Dit is aantoonbaar in strijd met de waarheid,’ schrijven Swier en Huisman. ‘Dat Knoops kostenbesparend heeft gewerkt in deze zaak voor een totaalbedrag van ¤ 215.000 is een gotspe. Zo schrijft Knoops 47 uur aan intern overleg. Dat is een kostenpost van meer dan ¤ 15.000. Dat is niet kostenbesparend, dat is kostenopdrijvend.’

(…)

De vraag is of de ondernemer ook aangifte gedaan had als de zaak voor hem wél tot een goed einde was gebracht. ‘Ik heb met een medewerker van kantoor gesproken en zij vertelde me dat het schrijven van niet-gemaakte uren een structurele werkwijze is,’ zo stelt hij in zijn aangifte. Als motief geeft hij: ‘het bredere maatschappelijke belang van een financieel integere advocatuur’.

(…)

‘Uit de urenspecificatie van 15 februari 2024 blijkt dat werkzaamheden zijn toegevoegd die niet vermeld stonden op de urenspecificatie van 18 oktober 2023,’ schrijven Swier en Huisman. ‘Andere werkzaamheden bleken opeens langer te hebben geduurd. Een intern overleg verandert opeens van 10 minuten naar 45 minuten. Het roept het uiterst verontrustende beeld op dat verweerder (Knoops, red.) later fictieve werkzaamheden toevoegt aan de urenspecificatie.’
Nepuurtje-factuurtje. Lekker man. _O_

Advocaten, allemaal boeven
pi_217682746
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:12 schreef Szura het volgende:
https://archive.ph/k6lEd
Dit artikel had ik nog even gemist
[..]
Oké ik ben benieuwd
[..]
:')

Is het dat dan, een ietwat misplaatste training? Nee hoor.
[..]
Lekker man, bespioneerd worden door je eigen baas. Meer nog?
[..]
Juist ja, dit begint neer te komen op twee totale gekken
[..]
Advocaatjes moet je kort houden. En je man ook. Zodat ie vooral lekker geld blijft scheppen.
[..]
Nepuurtje-factuurtje. Lekker man. _O_

Advocaten, allemaal boeven
De advocatuur moet toch wel één van de meest corrupte beroepsgroepen zijn die er bestaat?

Zeker alle bekende advocaten die constant met hun kop op tv of in de media komen zijn zonder uitzondering allemaal criminelen die gewoon achter slot en en grendel horen te zitten.
  zondag 18 mei 2025 @ 21:29:02 #142
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217683367
Ach, jasjetrekkers.
  zondag 18 mei 2025 @ 21:32:01 #143
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217683402
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Ach, jasjetrekkers.
Nederlanders doperen niet, alles op water en brood hallo.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 18 mei 2025 @ 21:33:38 #144
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217683425
Het Nederlandse judo is al jarenlang een complete afgang, opdoeken die geldverslindende troep
pi_217683612
Ach, Putinpijper Simion.
pi_217683623
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:51 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Putinpijper Simion.
Ach, polen en portugal.
  Redactie Sport zondag 18 mei 2025 @ 21:52:57 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217683624
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Ach, jasjetrekkers.
Technische sport.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 18 mei 2025 @ 22:19:38 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_217683844
Ach, Sleepy Joe
  zondag 18 mei 2025 @ 22:22:50 #149
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217683876
Ach Santi Gimenez
pi_217684525
Ron Jans en Dani de Wit gaan een powerkoppel vormen. @Mani89
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')