Agema verwoordde mening van kabinet uitstekend. Zorgen om de protesten, niet om de genocide. Ach.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.trouw.nl/buit(...)-we-konden~ba2fe59b/
Aardig toespraakje. Al koop je er verder niets voor.
Bart Veldkamp is zo mogelijk een nog slappere lul dan Dick Schoof. OMPZIGTED.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Agema verwoordde mening van kabinet uitstekend. Zorgen om de protesten, niet om de genocide. Ach.
Heb debat gezien met Veldkamp van de week. Nog steeds inzetten op 'stille diplomatie'. Ook al werd hij erop gewezen dat hij al 19 maanden daarmee bezig is en Israel nog altijd niet luistert zei hij dat dat toch de beste weg is. Gewoon gênant. En zich schouderklopjes geven omdat Nederland met 'onderzoek naar naleving van verdrag' wil opstarten. Als eerste van heel Europa jaaaaa!
WIJ zijn de bestequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Agema verwoordde mening van kabinet uitstekend. Zorgen om de protesten, niet om de genocide. Ach.
Heb debat gezien met Veldkamp van de week. Nog steeds inzetten op 'stille diplomatie'. Ook al werd hij erop gewezen dat hij al 19 maanden daarmee bezig is en Israel nog altijd niet luistert zei hij dat dat toch de beste weg is. Gewoon gênant. En zich schouderklopjes geven omdat Nederland met 'onderzoek naar naleving van verdrag' wil opstarten. Als eerste van heel Europa jaaaaa!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou het ook wel humor vinden als Almere de laatste ronde nog over Willem II heen gaat.
Geert Milders, allenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, de 76,51 procent stemgerechtigden die niet op deze racistische klootzak hebben gestemd in 2023.
https://x.com/geertwilderspvv/status/1923843998420009134
quote:Op zondag 18 mei 2025 06:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geert Milders, allen
En demense stonden weer te juichen op de banken tegen booslims
Ach, de altijd genocidale apartheidsstaat Israël die met het hun lange arm en massale omkopings- en propagandacampagne niet redt tegen de altijd sympathieke JJ. Al had ik het voor het shitshow eigenlijk nog wel mooier gevonden als Israël wel had gewonnen. Zoals een wijs man ooit zei: 'Fuck the EBU'.quote:
Ik ga!quote:Op zondag 18 mei 2025 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gaan jullie wel naar Het Protest vandaag?
Maar het heeft nog geen officieel stempel van genocide.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Israël blijft onverstoord massaal geweld gebruiken: 'Een schoolvoorbeeld van genocide'
Ondertussen op het songfestival:
Israël eindigde op de tweede plaats door het hoge aantal punten van het publiek.
Wat een wereld.
Rustgevend dat die club geen enkele compassie van de sportgoden kent.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:18 schreef Szura het volgende:
Weer een jaar eredivisie zonder tokkieclub ADO, ERG MOOI
Ik had toch graag Cambuur erbij gehad. Den Bosch, Telstar of Dordrecht word je niet blij van.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Rustgevend dat die club geen enkele compassie van de sportgoden kent.
Beter nog een seizoen bouwen. Volgend seizoen genoeg kansen.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had toch graag Cambuur erbij gehad. Den Bosch, Telstar of Dordrecht word je niet blij van.
Telstar is leuke cult, maar die ben je na 1 jaar weer kwijt. Den Bosch en Dordrecht hebben al helemaal niets te zoeken in de Eredivisie.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had toch graag Cambuur erbij gehad. Den Bosch, Telstar of Dordrecht word je niet blij van.
Niet om vervelend te doen, maar in clubs als SC Cambuur/ADO schuilt ook enorm een gevaar dat je die na een seizoen weer kwijt bent. Willem II heeft ook een enorme injectie nodig om enigszins levensvatbaar te zijn voor nog meer seizoenen Eredivisie.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Telstar is leuke cult, maar die ben je na 1 jaar weer kwijt. Den Bosch en Dordrecht hebben al helemaal niets te zoeken in de Eredivisie.
Ik ga bijna hopen dat Willem II er gewoon in blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |