Niet gezienquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of je dat moment kon zien/zag, maar Mark twijfelde even of hij dat wel zou zeggen, dat zag je ook aan zijn gezicht. Hij had een soort van ondeugd puber-lachje op zijn gezicht.
En hij mompelde ook iets van: 'is het handig als ik dit voor de camera zeg' En toen zei ie het toch...
Daar is niks mis mee hoor, kan ook best rustig zijn dat je al die onzin niet meekrijgtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... zulke dingen vallen mij dan weer niet op... voel me nu wel dom
Dat van de tape voelde zo gekunsteld, van; zie mij eens leuk en jong doen voor de camera
Ik ben blij naïef te zijn
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee hoor, kan ook best rustig zijn dat je al die onzin niet meekrijgt
Ik denk,dat Mark denkt,dat hij altijd in een hoge functie heeft gewerkt maar laat dit totaal niet zien, integendeel enkel roepen over veel ervaring ,mijn klanten zijn tevreden enzovoort dat kun je ook roepen als hoofd bediening bij een horeca keten zoals KFC of de Mac.Tot nu toe van beiden " veel geschreeuw maar weinig wol" Ook de houding van "dan stoppen we ermee "geeft ook al aan dat de schuld altijd bij een ander ligt ,0,0 zelfreflectie en veel(zelf) opgeblazen lucht is van beiden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:00 schreef koemleit het volgende:
hamertje tikkertje was weer heerlijk school tv niveau.
Het budget is zo laag dat Dennis maar heeeel af en toe langs kan komen, en die stylist wordt waarschijnlijk helemaal niet betaald voor haar rol in dit geheel. (als ze dat wel krijgt dan zou ik een serieus gesprekje aangaan).
Verder vinden M&H Ray discrespectvol, terwijl hij alleen klinisch opnoemde wat ze verkeerd deden.
Ipv dat je daar blij mee bent. (bijvoorbeeld dat kozijn, das mooi kut als je daar pas bij het leggen van de vloer achter komt, nu kun je nogherstellen).
Ze vinden het disrespectvol omdat ze geen feedback kunnen ontvangen, Marc had ook eigenlijk geen argumenten waarom ie het niet fijn vond wat Ray deed. Ik denk dat Marc wel altijd in een hoge functie ergens gewerkt heeft, waar niemand hem verteld heeft dat wat ie doet vaak nergens op slaat. Daarom denk ie ook dat ie overal goed in is. Hij komt er nu op een pijnlijke manier achter dat dat niet zo is. Trekt ie niet.
Het zou me verder zeer verbazen als V&N dit niet winnen, terecht ook ze lijken het beste te weten wat ze doen. Maar V moet wel ophouden met steeds zeggen dat mensen hem onderschatten en hoe ver ze wel niet voor liggen, siert hem niet.
(volgens mij onderschatte niemand hen, ik in elk geval niet)
Ik denk dat je het inderdaad beter kunt missenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... zulke dingen vallen mij dan weer niet op... voel me nu wel dom
Dat van de tape voelde zo gekunsteld, van; zie mij eens leuk en jong doen voor de camera
Ik ben blij naïef te zijn
Brrrrr... die mensen vrijen vast wel eens...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat je het inderdaad beter kunt missen
Ik heb hem even voor je opgezochtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Heeft iemand dat leuke plaatje van die mollen nog?
Jahahaha zo treffend thxx Roberto.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb hem even voor je opgezocht![]()
[ afbeelding ]
Credits aan PeterKelder
Marit en Roelie zeker welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond de oplevering toch? Zin in die drama
Eens zien hoeveel mensen die slaapkamertjes klaar krijgen
Nog nooit van gehoordquote:
Daar zit nog wel een heel triest verhaal achter...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:55 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
Volgens google is dat de ex van Barbie
Naomie is de ex van Micheal van der plas
Micheal van der plas is ook een ex van Barbie.
Heeft Victor het ook met Barbie gedaan?
Lekkere boel daar dan
Ik ben ook naïefquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:54 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
https://www.ensie.nl/woor(...)lgebruik/duitse-helm
Nou wel ongevraagd de stekker in iemand anders zijn haspel geduwd. Ach ja ze hebben ook zo veel tegenslagen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah kapotte elektriciteit
Zijn Mark en Heidi bewust aan het saboteren geweest of niet...
Grote vraagtekens
Ja zekerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou wel ongevraagd de stekker in iemand anders zijn haspel geduwd. Ach ja ze hebben ook zo veel tegenslagen.
Dan valt de tegenslag voor andere wel mee
Ik zou dat wel heel ver vinden gaan, mag toch hopen dat dit een ongelukje is geweestquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah kapotte elektriciteit
Zijn Mark en Heidi bewust aan het saboteren geweest of niet...
Grote vraagtekens
Haha jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die de deadline niet halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |