Die maakten echte muziek en hadden niet zo'n stomme beat nodigquote:
Wel kapot gedraaid op de radio.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dát vond ik echt zo'n geweldig nummer![]()
![]()
Er zijn al 100 mensen afgevoerd met spontane epilepsiequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef Makamba_ het volgende:
De mensen in de zaal zien vanavond in bed nog flitsen.
Nee dat geluid komt uit je tvquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, mijn kind ligt wakker te gillen in haar bed dus dit was hem voor vanavond
Valsquote:
En met een beetje geluk op de voorplaat van de...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die maakten echte muziek en hadden niet zo'n stomme beat nodig
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef Greys het volgende:
Als jullie je vast geestelijk willen voorbereiden op donderdag:
We krijgen een dame die over orgasmes zingt, een meneer die over sperma zingt, een dame die het tweede woord uit haar titel Serving Kant niet meer mocht zingen omdat het klonk als cunt en meer van dat.
De 69e editie.
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat sommige landen het expres doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef Evangelion het volgende:
Ik snap echt niet dat meer dan de helft zo kut is. Er zijn 10000en nieuwe nummers ter wereld per jaar die best OK zijn.
Krijgen we nog Israel rellen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef Greys het volgende:
We krijgen een dame die over orgasmes zingt, een meneer die over sperma zingt, een dame die het tweede woord uit haar titel Serving Kant niet meer mocht zingen omdat het klonk als cunt en meer van dat.
De 69e editie.
Is echt niet oke hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn al 100 mensen afgevoerd met spontane epilepsie
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef Greys het volgende:
De 69e editie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |