Hij is in ieder geval beter dan Lawson en Yuki, veel hogere potentie.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hadjar is vooral verstandig. Als er al 3 coureurs echt zwaar op hun plaat gaan in die RBR weet je gewoon dat je er nu niet aan moet beginnen en je alles te verliezen hebt.
Natuurlijk kan en moet hij die stap ooit maken als hij die kans krijgt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval beter dan Lawson en Yuki, veel hogere potentie.
Enige andere wat hij kan doen is zijn hele carrière bij Visa blijven. Nou laat hem dat alsjeblieft niet doen.
Eerst 1 of 2 jaar Visa?quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan en moet hij die stap ooit maken als hij die kans krijgt.
Maar zeker niet nu.
Weinig zelfvertrouwen? Die kerel rijdt in z'n rookie-seizoen iedereen voor het snot (voor zover de wagen dat toelaat uiteraard) en is juist mega-slim door nog even niet door te stomen naar het hoofdteam.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje alsof Hadjar weinig zelfvertrouwen heeft. Terwijl hij juist alle reden heeft om dat wel te hebben, hij verslaat nu al zijn teamgenoten terwijl die minder races heeft gereden dan hun.
Als je ook mijn tweede zin ook leest dan beaam ik dat die sterk rijdt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:24 schreef DjVero het volgende:
[..]
Weinig zelfvertrouwen? Die kerel rijdt in z'n rookie-seizoen iedereen voor het snot (voor zover de wagen dat toelaat uiteraard) en is juist mega-slim door nog even niet door te stomen naar het hoofdteam.
Maar waarom zeg je dan dat het lijkt alsof hij weinig zelfvertrouwen heeft?quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je ook mijn tweede zin ook leest dan beaam ik dat die sterk rijdt.
Omdat die zich van RBR af lijkt te houden. Zou het juist mooi voor hem vinden, als iemand het kan lijkt hij het te zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:30 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dan dat het lijkt alsof hij weinig zelfvertrouwen heeft?
Ik heb het tot deze zin gered:quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:18 schreef Starflyer het volgende:
De FIA heeft de F1 Driving Standard Guidelines en Penalty Guidelines gepubliceerd.
https://www.fia.com/news/(...)publication-stewards
Sainz Sr. gaat niet meer voor het presidentschapquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb het tot deze zin gered:
In line with FIA President Mohammed Ben Sulayem’s drive to make the operations of the FIA more transparent
Toen ik daaronder weer een quote van Ben zag heb ik weg geklikt.
Op zich goed die transparantie, maar of het nou tot tevredenheid gaat leiden bij het publiek betwijfel ik. Supporters van de één gaan een incident waarschijnlijk toch niet objectief bekijken. Het blijft altijd een arbitrair iets dat beoordelen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In line with FIA President Mohammed Ben Sulayem’s drive to make the operations of the FIA more transparent
Of die tandarts.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:24 schreef shiz het volgende:
[..]
Wie wil het dan opnemen? Misschien krijgen we dan Will Buxton ofzo.
Ik heb het artikel geskipt en alleen de documenten binnengehaaldquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat vind je van de documenten?quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb het artikel geskipt en alleen de documenten binnengehaald
Nog geen tijd gehad om door te lezen. Gaat vandaag ook niet meer gebeuren. Misschien morgen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat vind je van de documenten?
Net als met voetbal kun je regels schrijven tot je een ons weegt, uiteindelijk is het in veel gevallen interpretatie. En daar zal het inderdaad altijd scheef blijven gaan. Heeft niet eens per se iets te maken met of je fan bent van een coureur of niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich goed die transparantie, maar of het nou tot tevredenheid gaat leiden bij het publiek betwijfel ik. Supporters van de één gaan een incident waarschijnlijk toch niet objectief bekijken. Het blijft altijd een arbitrair iets dat beoordelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]Succes daarmee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
We zijn ermee bezig.quote:
Van mij mag het.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:48 schreef 3rr0r het volgende:
Topic komt wat later, had geen tijd meer gisteravond en vanochtend. Eventueel kan ik hem alvast openen en dan later de info erin zetten
Prima, dan reeksen we hem al even.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:48 schreef 3rr0r het volgende:
Topic komt wat later, had geen tijd meer gisteravond en vanochtend. Eventueel kan ik hem alvast openen en dan later de info erin zetten
Wat zullen we er eens van zeggen ...quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |